Te jong.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan vind je vast en zeker Max ook leuk
WAT EEN BAZENNAAMquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee. Mijn poppetje noemde ik: Kees.
Lodewijk IV.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Vermecelli het volgende:
Mijn charname heet Ash, en hoe hebben jullie je rivaal genoemd? De mijne heet NoobCake.
quote:
Snorlax sliep alleenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Blistering het volgende:
Nostalgie topic.
Snorlax says hi;
[ afbeelding ]
Haal mijn foto weg!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Blistering het volgende:
Nostalgie topic.
Snorlax says hi;
[ afbeelding ]
De start pokemon zijn altijd een beetje kankerdomquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb Pokémon rood, blauw en goud volgens mij
2 gameboys en een linkkabeltje, ik ga het in de vakantie nog maar is spelen![]()
Ik word weer helemaal enthousiast van dit topic![]()
Tevens, alle Pokémons na goud/silver![]()
Overrated
Gouden Garados
En alle mensen die niet hun eerste Pokémons tot het de laatste gym houden![]()
Wat. Hoezo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
De start pokemon zijn altijd een beetje kankerdom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Bedankt .. I could not resist Squirtle's charming eyes..:
[ afbeelding ]
Kijk nou dit is toch onweerstaanbaar?
Nou ja in de rood en blauw viel het nog wel mee, maar Charizard was veel te populair (niet dat ik hem niet cool vond) maar daarom wilde ik hem niet kiezen.quote:
Ik was een keer in Turkije en toen had ik Pokemon Silver bij me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef o.us het volgende:
Mag ik de volgende punten aanmerken toen ik de intro's aan het kijken was:Ik had zo veel mogelijk Unknowns gevangen, ik miste de letters G, H en R. Alleen de eerste Pokémonfilm was baas, de negen daarna zijn ongelovelijke tyfusbagger. Heb zojuist de videoband gevonden van de eerste Pokémonfilm. De voorfilm is keigrappig
Mensen met Legendariesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil een nieuw spel beginnen op Pokémon Crystal maar dan ben ik Mew, Articuno, Lugia, Entei, Zapdos etc allemaal kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |