Te jong.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan vind je vast en zeker Max ook leuk
WAT EEN BAZENNAAMquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee. Mijn poppetje noemde ik: Kees.
Lodewijk IV.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef Vermecelli het volgende:
Mijn charname heet Ash, en hoe hebben jullie je rivaal genoemd? De mijne heet NoobCake.
quote:
Snorlax sliep alleenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Blistering het volgende:
Nostalgie topic.
Snorlax says hi;
[ afbeelding ]
Haal mijn foto weg!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Blistering het volgende:
Nostalgie topic.
Snorlax says hi;
[ afbeelding ]
De start pokemon zijn altijd een beetje kankerdomquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb Pokémon rood, blauw en goud volgens mij
2 gameboys en een linkkabeltje, ik ga het in de vakantie nog maar is spelen![]()
Ik word weer helemaal enthousiast van dit topic![]()
Tevens, alle Pokémons na goud/silver![]()
Overrated
Gouden Garados
En alle mensen die niet hun eerste Pokémons tot het de laatste gym houden![]()
Wat. Hoezo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
De start pokemon zijn altijd een beetje kankerdom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Bedankt .. I could not resist Squirtle's charming eyes..:
[ afbeelding ]
Kijk nou dit is toch onweerstaanbaar?
Nou ja in de rood en blauw viel het nog wel mee, maar Charizard was veel te populair (niet dat ik hem niet cool vond) maar daarom wilde ik hem niet kiezen.quote:
Ik was een keer in Turkije en toen had ik Pokemon Silver bij me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef o.us het volgende:
Mag ik de volgende punten aanmerken toen ik de intro's aan het kijken was:Ik had zo veel mogelijk Unknowns gevangen, ik miste de letters G, H en R. Alleen de eerste Pokémonfilm was baas, de negen daarna zijn ongelovelijke tyfusbagger. Heb zojuist de videoband gevonden van de eerste Pokémonfilm. De voorfilm is keigrappig
Mensen met Legendariesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil een nieuw spel beginnen op Pokémon Crystal maar dan ben ik Mew, Articuno, Lugia, Entei, Zapdos etc allemaal kwijt.
Daarom ownen de eerste delen zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Beerdepo het volgende:
Cyndaquil(ofzo)
IS na Charmander mijn lievelings..!!!
De andere(Nieuwe) Zuigen, vooral die kanker aap. Jezus wie verzint er nou een vuuraap. Echt een kutbeest, of deze : http://www.serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml dit zijn de nieuwe Kanker Lelijk...!!!
Mew is anders vet schattigquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen met Legendaries
Is toch niet realistisch man joh he nou swa wat nou
Lugia en Enteiquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil een nieuw spel beginnen op Pokémon Crystal maar dan ben ik Mew, Articuno, Lugia, Entei, Zapdos etc allemaal kwijt.
Zelfs de vuurstarter is kutquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Beerdepo het volgende:
Cyndaquil(ofzo)
IS na Charmander mijn lievelings..!!!
De andere(Nieuwe) Zuigen, vooral die kanker aap. Jezus wie verzint er nou een vuuraap. Echt een kutbeest, of deze : http://www.serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml dit zijn de nieuwe Kanker Lelijk...!!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:51 schreef Skonk het volgende:
Mensen die geen Butterfree vangen in Veridian Forest en dan Confusion gebruiken op Brock zijn Onix en Geodude! Jezus Christ
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die pussy zijn en niet Charmander als starter kiezen![]()
![]()
![]()
Ik kies niet Squirtle om Brock te kunnen verslaan, ik kies Squirtle omdat het een kankerharde baas is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Eens.
En mensen die Squirtle kiezen om Brock te kunnen verslaan zijn gay.
quote:
Squirte, Wartortle en Blastoise zijn allemaal baasquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik kies niet Squirtle om Brock te kunnen verslaan, ik kies Squirtle omdat het een kankerharde baas is.
Ja maar dat duurde wel lang man totdat je een wilde Butterfree vangt. De hele tijd fucking Kakuna's en Metapods in dat kankerbosquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist het gewoon nog.
Zelfs niet eens een Catterpie trainen, maar meteen een Butterfree vangen want dat scheelt tijd
Deze man weet waar hij over praat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
Squirte, Wartortle en Blastoise zijn allemaal baas
En bij het vissen vis ik steeds Magikarpquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar dat duurde wel lang man totdat je een wilde Butterfree vangt. De hele tijd fucking Kakuna's en Metapods in dat kankerbos![]()
.
Ik ving ook geen Staryu met een Good of Super Rod.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die denken een Staryu te vangen met een Old Rod![]()
Er was toch ergens in zo'n meertje zo'n gouden exemplaar te vangen? Of was dat een andere versie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Het trainen tot Gyarados kost gewoon te veel tijd.
Zijn splash ownd iedereenquote:
Een rode.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:30 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Er was toch ergens in zo'n meertje zo'n gouden exemplaar te vangen? Of was dat een andere versie?
Ik had ook altijd die rare boom, die was cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |