Daarom. En met Bulbasaur kun je weer die volgende gym aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Eens.
En mensen die Squirtle kiezen om Brock te kunnen verslaan zijn gay.
Bedankt .. I could not resist Squirtle's charming eyes..:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Eens.
En mensen die Squirtle kiezen om Brock te kunnen verslaan zijn gay.
Pokemon Crystalquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Inverted_World het volgende:
Maar wat was nou de vetste pokemon game ná yellow. want yellow heb ik vroeger te vaak gespeeld
Crystal gaat over het zelfde verhaal alleen kun je alle pokemons vangen van Gold/Silver.quote:
Neen, er zijn wat nutteloze aanpassingen. En niemand zit te wachten om als een wijf rond te lopen in Johto.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Crystal gaat over het zelfde verhaal alleen kun je alle pokemons vangen van Gold/Silver.
MENSEN DIE GEEN POKEMON KENNIS HEBBEN
DISKRIMINASIE!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Neen, er zijn wat nutteloze aanpassingen. En niemand zit te wachten om als een wijf rond te lopen in Johto.
Kneusquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Neen, er zijn wat nutteloze aanpassingen. En niemand zit te wachten om als een wijf rond te lopen in Johto.
Wil je dan zo graag als een meisje rondlopen? Je ziet alleen maar haar achterkant bij het begin van een battle, ik zie haar kont nog niet eens.quote:
Ja. Zo voel ik mij ook meer betrokken bij het vangen van pokemons en is het ook iets voor meisjes en niet alleen voor Ash Ketchupquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je dan zo graag als een meisje rondlopen? Je ziet alleen maar haar achterkant bij het begin van een battle, dus ik zie haar kont nog niet eens.
Het missen van geslachtskenmerken is wel heel erg faal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja. Zo voel ik mij ook meer betrokken bij het vangen van pokemons en is het ook iets voor meisjes en niet alleen voor Ash Ketchup![]()
Is dit een spelfout?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja. Zo voel ik mij ook meer betrokken bij het vangen van pokemons en is het ook iets voor meisjes en niet alleen voor Ash Ketchup![]()
Jawel hoor, Dawn is heet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun poppetje standaard Ash noemen of hun eigen naam.quote:
Nee dat is watquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun poppetje standaard Ash noemen of hun eigen naam.Mijn poppetje in Yellow heette Willem en in Gold heette hij Willem II
.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een hekel aan die mongool. Ik vond Bill (van de computers) pas cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |