Mensen zonder gedultquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik niet met speed spelen. Het spel gaat veel te langzaam voor mij.

Die kun je niet beïnvloeden, mattiequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Nidoking (Horn Drill, Fissure)
Nidoqueen (Horn Drill)
Kingler (Guilliotine)
Charizard (Fissure)
Blastoise (Fissure)
Rhydon (Horn Drill, Fissure)
en dan met max accuracy
 . En hij raakt minder dan 1 op de 3x. Dan kun je beter een Articuno met Mind Reader, Protect, Sheer Cold, Ice Beam en dan hold Leftovers hebben.
. En hij raakt minder dan 1 op de 3x. Dan kun je beter een Articuno met Mind Reader, Protect, Sheer Cold, Ice Beam en dan hold Leftovers hebben.

Wat een baas is datquote:

En dan natuurlijk:quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die kun je niet beïnvloeden, mattie. En hij raakt minder dan 1 op de 3x. Dan kun je beter een Articuno met Mind Reader, Protect, Sheer Cold, Ice Beam en dan hold Leftovers hebben.

Hoe the fak kan je op Ctrl+F1 drukken tegelijk??? Dan kan je niet perongeluk doen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Ik druk op op Ctrl F1, verkeerde knop. Restart mijn VBA. Ik stop er meteen mee. Laat nou meer zitten, ik ga niet weer helemaal overnieuw.

Ik wilde hem saven, zodat als ik op F1 druk hij vanaf daar verder gaat. Was de verkeerde toetsencombinatie. Ik vergiste me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Hoe the fak kan je op Ctrl+F1 drukken tegelijk??? Dan kan je niet perongeluk doen...

in mijn herinnering werkte het!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die kun je niet beïnvloeden, mattie. En hij raakt minder dan 1 op de 3x. Dan kun je beter een Articuno met Mind Reader, Protect, Sheer Cold, Ice Beam en dan hold Leftovers hebben.

Wat was ik trots op mijn dragonite met hyperbeamquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet een dragonair vangen, moeilijk om te levelen maar damn!

!
 ! 

Jonge, praat geen poep. Hoe kun je nou een Nidorino bij de eerste gym hebben? Zolang je Brock niet verslaat in Pewter City zal een werknemer van Prof. Oak de weg voor je blokkeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ik had ook Yellow!
1ste gym:
butterfree met confusion
Nidorino met double kick

nah man, de pokemon opzich zijn baas, maar de moves nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
Het beste team in mijn ogen:
Charizard (Flamethrower, Wing Attack, Earthquake, Seismic Toss)
Starmie (met Surf, Psychic, Protect en Toxic)
Elektabuzz (iig met Thunderbolt, x, x, x)
Alakazam (Hypnosis, Dream Eater, Psychic, Psybeam)
Machamp (Vital Throw, Seismic Toss, x, x)
Rhydon (Earthquake, Rock Slide, Stomp, x)

Ik hoef hem maar één keer te raken met blizzard (Articuno) en je kunt hem terug vinden in de eeuwige jachtvelden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat was ik trots op mijn dragonite met hyperbeam

!
[ afbeelding ]

Ja maar zo heeft elke pokémon een zwakte. Dragonite is best wel erg goed. Ook omdat 'ie zoveel verschillende type moves kan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik hoef hem maar één keer te raken met blizzard (Articuno) en je kunt hem terug vinden in de eeuwige jachtvelden.

Nee man, pokémon gaan knock-out, faintquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik hoef hem maar één keer te raken met blizzard (Articuno) en je kunt hem terug vinden in de eeuwige jachtvelden.

Ingame heb je meer niet nodig. Tegen spelers (op Netbattle) ben ik niet zo straightforward.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef Aceofspades het volgende:
[..]
nah man, de pokemon opzich zijn baas, maar de moves niet
te veel dezelfde typen aanvallen, en Machamp en Rhydon hebben heel weinig variatie in hun movesets (bijna alles is fighting/normal of ground/normal moves). Je alakazam heeft 3(!) phychic moves, big waste, geef hem dan wat elemental punches of whatever.
Charizard en Starmie zijn pro, Electabuzz, Machamp en Rhydon's movesets zuigen gewoon, ook al zijn ze baas, en alakazam moet wat meer werk in gestopt worden

+ je vergeet dat het in Red/Blue/Yellow heel moeilijk is om andere dan aangeleerde moves aan te leren, de TM's zijn heel beperkt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef Aceofspades het volgende:
[..]
nah man, de pokemon opzich zijn baas, maar de moves niet
te veel dezelfde typen aanvallen, en Machamp en Rhydon hebben heel weinig variatie in hun movesets (bijna alles is fighting/normal of ground/normal moves). Je alakazam heeft 3(!) phychic moves, big waste, geef hem dan wat elemental punches of whatever.
Charizard en Starmie zijn pro, Electabuzz, Machamp en Rhydon's movesets zuigen gewoon, ook al zijn ze baas, en alakazam moet wat meer werk in gestopt worden

Klonen van items & pokemon was in RED/BLUE/YELLOW mogelijk dus dit is onzinquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:54 schreef Desunoto het volgende:
Ja ik vond het zulke onzin dat 90% van de TM's maar eenmalig te krijgen waren. Er zitten een boel handige tussen die je maar 1 keer kan gebruiken.

niet in Yellow, tussen de forest en de gym!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jonge, praat geen poep. Hoe kun je nou een Nidorino bij de eerste gym hebben? Zolang je Brock niet verslaat in Pewter City zal een werknemer van Prof. Oak de weg voor je blokkeren.

ja, ben pas bij Ruby/Saphire met netbattle begonnen, toen ik de oudere versies speelde was het gewoon "CHARIZARD IS BEEST BLAAAAHH" en wist nog niks van STAB/ EV etc. Ben nu bezig met Fire red 6x lvl 100 voor 1e gym xDquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ingame heb je meer niet nodig. Tegen spelers (op Netbattle) ben ik niet zo straightforward.
+ je vergeet dat het in Red/Blue/Yellow heel moeilijk is om andere dan aangeleerde moves aan te leren, de TM's zijn heel beperkt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |