Sirolf !quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, goeiemiddaaaaag!
* Sirolf is vanavond met bijna het hele stagebedrijf wezen spinnen... en nu ben ik moe.
Dat denk ik ook ja, want ik sport zo goed als nooit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf !. Haha, spinnen is vreselijk heftig idd. Denk dat je het morgen wel zal voelen
.
Dat las ik, Hansie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Michiel je krijgt van mij 1000 euro als je er voor zorgt dat Adam Lambert niet meer op 3FM is te horen #geefhetweinigkansvanslagenmaarikprobeerhettoch
Ik heb dat ooit 5 minuten geprobeerd, ik vrees dat ik als ik een hele les zou volgen, ik mezelf zo op zou blazen dat ik dood van m'n fiets val.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, goeiemiddaaaaag!
* Sirolf is vanavond met bijna het hele stagebedrijf wezen spinnen... en nu ben ik moe.
Ej man!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Eindelijk weer terug van werken
Geldt voor meer ICT'ersquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, want ik sport zo goed als nooit.
* Sirolf heeft de conditie van een vaatdoek.
Ik vind het tenenkrommende muziekquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Michiel is er weer en Want Want wordt gedraaid.
Sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat las ik, Hansie.![]()
Hey die Beans & Fatbag klonken best goed net!
+1quote:
Waar blijft die online petitie?quote:
Help die mensen dan ipv. er hier over te kotsen... Zij kunnen er ook niets aan doen en zullen het vast ook niet fijn vinden dat ze het hebben. Een beetje hulp zouden ze vast op prijs stellen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRR, ik haat projectleden met dyslexie
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Waalwijker het volgende:
GoedeAVOND![]()
Iedereen al getekend op www.hansiehansie.nl?
Helaas wel. Jammer genoeg heeft niet iedereen dezelfde geweldige smaak als mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, muziek blijft een mening van smaak, en smaken verschillen
Prachtwereld zou het dan zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas wel. Jammer genoeg heeft niet iedereen dezelfde geweldige smaak als mij
39k alquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Waalwijker het volgende:
GoedeAVOND![]()
Iedereen al getekend op www.hansiehansie.nl?
quote:
quote:
Zoiets heb ik een paar jaar geleden ook gezien op tv, zij had tijdens een schoolreisje naar een vrachtwagen met brandende chemische lading staan kijken, en door een straling was haar huid zo beschadigd dat als er water op kwam dat het dan gaat branden oid.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een paar jaar geleden ook gezien op tv, zij had tijdens een schoolreisje naar een vrachtwagen met brandende chemische lading staan kijken, en door een straling was haar huid zo beschadigd dat als er water op kwam dat het dan gaat branden oid.
Dan ga es doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Bezig voor school e.d.Mot ook gebeuren hé
Matig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Het bandje van Coen (of Sander), OnlySevenLeft is vrijdag bij Rudy
Ik was eerst Lagerhuis kijken toen Novaquote:
Die pauper projectleden zijn dyslectisch en sturen het om 22:00 nog een keer op terwijl ik heb gezegd dat ze het om 16.00 al moesten opsturenquote:
Eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef alors het volgende:
Ik vind de platen vandaag wederom matig in 3v12...
Dat is nu muziek die eigenlijk de hele dag op 3FM te horen zou moeten zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef alors het volgende:
Ik vind de platen vandaag wederom matig in 3v12...
Lagerhuis heb ik ook gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was eerst Lagerhuis kijken toen Nova![]()
Dat moet je ze niet kwalijk nemen: ze kunnen natuurlijk ook geen klok lezenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die pauper projectleden zijn dyslectisch en sturen het om 22:00 nog een keer op terwijl ik heb gezegd dat ze het om 16.00 al moesten opsturen
Hihiquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat moet je ze niet kwalijk nemen: ze kunnen natuurlijk ook geen klok lezen![]()
![]()
![]()
![]()
trustenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga maar eensch op tijd pitten, tot morgen mensen!
Nee inderdaad. Ook altijd maar alles uitstellen tot het laatste momentquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat moet je ze niet kwalijk nemen: ze kunnen natuurlijk ook geen klok lezen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga maar eensch op tijd pitten, tot morgen mensen!
Wel liefffquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
Sigrid en Astrid, god wat een leuke bijbassende namen! :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |