Nu heb ik Dragosta din tei in m'n hoofd. En ik hoop vurig dat ik dit niet in een keer uit m'n hoofd goed gespeld heb.quote:
Bijna, het is Dragostea din Teiquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik Dragosta din tei in m'n hoofd. En ik hoop vurig dat ik dit niet in een keer uit m'n hoofd goed gespeld heb.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik Dragosta din tei in m'n hoofd. En ik hoop vurig dat ik dit niet in een keer uit m'n hoofd goed gespeld heb.
Het is Kids van MGMT, maar dan in een remix en ik weet niet welke.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef -chefke- het volgende:
weet iemand al welk nummer net onder dat stukje van extra outdoor zat in het begin? Op de achtergrond zeg maar klinkt wel vet !
Weezerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef alors het volgende:
Wie zijn dit en wat hebben ze met The Monkees gedaan![]()
![]()
Volgens mij slingeren ze Napster aan als ze het niet hebben, maar weet het niet zeker hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Kan je ook nieuwe muziek aanvragen op 3FM? Of moeten ze hem dan eerst in Dalet hebben staan?
Hoe werkt het allemaal?
Ah okequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij slingeren ze Napster aan als ze het niet hebben, maar weet het niet zeker hoor!
De DJ's hebben volgens mij ook nog wel een stapeltje CD's liggen met nieuw spul, dus als die daar tussen zit...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Kan je ook nieuwe muziek aanvragen op 3FM? Of moeten ze hem dan eerst in Dalet hebben staan?
Hoe werkt het allemaal?
Wel in deze mixquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Want ik wil deze aanvragen
Dus als Michiel meeleest, bij deze
Sirolf !quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, goeiemiddaaaaag!
* Sirolf is vanavond met bijna het hele stagebedrijf wezen spinnen... en nu ben ik moe.
Dat denk ik ook ja, want ik sport zo goed als nooit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf !. Haha, spinnen is vreselijk heftig idd. Denk dat je het morgen wel zal voelen
.
Dat las ik, Hansie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Michiel je krijgt van mij 1000 euro als je er voor zorgt dat Adam Lambert niet meer op 3FM is te horen #geefhetweinigkansvanslagenmaarikprobeerhettoch
Ik heb dat ooit 5 minuten geprobeerd, ik vrees dat ik als ik een hele les zou volgen, ik mezelf zo op zou blazen dat ik dood van m'n fiets val.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Zo, goeiemiddaaaaag!
* Sirolf is vanavond met bijna het hele stagebedrijf wezen spinnen... en nu ben ik moe.
Ej man!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Eindelijk weer terug van werken
Geldt voor meer ICT'ersquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, want ik sport zo goed als nooit.
* Sirolf heeft de conditie van een vaatdoek.
Ik vind het tenenkrommende muziekquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Michiel is er weer en Want Want wordt gedraaid.
Sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat las ik, Hansie.![]()
Hey die Beans & Fatbag klonken best goed net!
+1quote:
Waar blijft die online petitie?quote:
Help die mensen dan ipv. er hier over te kotsen... Zij kunnen er ook niets aan doen en zullen het vast ook niet fijn vinden dat ze het hebben. Een beetje hulp zouden ze vast op prijs stellen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRR, ik haat projectleden met dyslexie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |