Dat mag wel zijn, dat betekent niet dat ie het huidige klimaat (her)kent. Zoals die Netiquette regel, komt nieuw op hem over schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check de historie, hij is de vader van TRU
Mee eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij gaat er dus even blind vanuit dat het allemaal door de scpetici komt. Dat is de algemene smaak van jouw posts. Daarom dat ik je ook vroeg hoevaak je nog op TRU komt. Want op TRU is het een mengelmoes. Je denkt in eenrichtingverkeer maar wees dan open en eerlijk zoals men hier predikt en durf dan ook de hand in eigen boezem te steken.
My 2 cents.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:57 schreef Michielos het volgende:
Ik denk zelf niet dat de regel er kwam door lompigheid maar eerder doordat men zich heel heel erg snel aangevallen voelt als er al een beetje scepticisme komt. No offense hoor
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat mag wel zijn, dat betekent niet dat ie het huidige klimaat (her)kent. Zoals die Netiquette regel, komt nieuw op hem over schijnbaar.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij gaat er dus even blind vanuit dat het allemaal door de scpetici komt. Dat is de algemene smaak van jouw posts. Daarom dat ik je ook vroeg hoevaak je nog op TRU komt. Want op TRU is het een mengelmoes. Je denkt in eenrichtingverkeer maar wees dan open en eerlijk zoals men hier predikt en durf dan ook de hand in eigen boezem te steken.
My 2 cents.
Dat is ook een vergelijking die niet opgaat natuurlijk. Althans ik heb nog nooit gehoord dat hier geen vragen/twijfels gesteld/geuit mogen worden. Mits dat normaal gebeurt. Dat is mijn ervaring hier tot ik werd weggehoond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Wel zeg ik dat au fond de sceptici hier niets te zoeken hebben.
Want dit gaat over paranormaliteit en aanverwante onderwerpen.
Of wil je ook het recht claimen door tijdens een kerkdienst naar binnen te stormen, de lopende kerkdienst te onderbreken en te gaan roepen dat het bewezen moet worden?
Muziek is heel mainstream, de onderwerpen hier niet. Dan is het ook niet raar dat er mensen komen met interesse in het onderwerp maar met een andere kijk hierop.quote:Degenen die over tarot, astrologie, spoken etc willen praten doen dat hier en niet in bv GC, omdat men hier anderen die er ook aardigheid in hebben over willen spreken.
Bovendien zit men hier 'onder elkaar'.
Zoals jazzliefhebbers in een jazz-topic bij elkaar zitten in MUZ - waar ze ook niet ter verantwoording geroepen worden omtrent hun smaak.
Is dit een verkapte melding om te stellen dat "believers" (als we toch hokjesdenken gaan toepassen) een vrijbrief hebben tegenover sceptici? Want die zijn toch maar te gast?quote:Dus laten we wat dat betreft de lijnen even heel duidelijk stellen: sceptici zijn gasten, maar niet de doelgroep van dit forum.
Er zijn genoeg fora hier op FOK waar je prima je ei kwijt kunt toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef Flammie het volgende:
Geen wonder dat niemand meer actief post met dit soort uitspraken![]()
doe es niet zo verongelijkt en hou het bij wat ik daadwerkelijk gezegd heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Amos_ het volgende:
Dat is ook een vergelijking die niet opgaat natuurlijk. Althans ik heb nog nooit gehoord dat hier geen vragen/twijfels gesteld/geuit mogen worden. Mits dat normaal gebeurt. Dat is mijn ervaring hier tot ik werd weggehoond.
weer leg je me iets in de mond wat ik niet gezegd heb.quote:Is dit een verkapte melding om te stellen dat "believers" (als we toch hokjesdenken gaan toepassen) een vrijbrief hebben tegenover sceptici? Want die zijn toch maar te gast?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef Flammie het volgende:
Geen wonder dat niemand meer actief post met dit soort uitspraken![]()
Dat doe ik weldegelijk. Dat jij dit anders opvat is niet de bedoeling maar lees het nog eens over en je ziet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
doe es niet zo verongelijkt en hou het bij wat ik daadwerkelijk gezegd heb.
En de "believers" dan? Daar hoor ik je dus weer niet over. Het is enkel sceptici dit, sceptici dat.quote:weer leg je me iets in de mond wat ik niet gezegd heb.
ik zeg slechts dat dit forum een eigen doelgroep heeft, en dat sceptici daar niet bij horen.
niettemin zijn ze absoluut welkom, mits men zich gedraagt.
en 'zich gedragen' is samen te vatten in een 'contextueel normaal doen'.
Dat is leuk als je een wetenschappelijke achtergrond hebt. Die heb ik niet. Daarom kijk ik in TRU omdat ik daar met mijn mening, die gebaseerd is op scepsisme, terecht kan. Heeft niks te maken met elk topic verklaren want dat hoor je mij nergens zeggen.quote:de sceptici hebben ook een eigen honk, nl het wetenschapsforum. het is niet dat ze nergens terecht kunnen of zo.
Flammie zeggen dat hij in Onzin thuishoort terwijl hij, wat ik van hem weet, meer spirituele plaatsen heeft bezocht dan een willekeurig groepje mensen (welke 'kant' dan ook) uit alle topics bij elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat jij hier doet is me een raadsel. Posts over met 8 handen in een poes graaien, een 15inch pik, het hoofd van hitler in een kast - man je hoort in onzin thuis, niet hier.
Als ik dan even hier op mag reageren..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Flammie zeggen dat hij in Onzin thuishoort terwijl hij, wat ik van hem weet, meer spirituele plaatsen heeft bezocht dan een willekeurig groepje mensen (welke 'kant' dan ook) uit alle topics bij elkaar.
Ik heb wel eens gesprekken gehad met Flammie waaruit iets heel anders blijkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als ik dan even hier op mag reageren..
Iemand die meer op de wc is geweest dan menig ander, is toch ook niet per direct riolerings deskundige?
Ik snap het verband niet met een goede TRU discussie, want schijnbaar is diegene niet spiritueel onder de indruk geweest van dergelijk aanzichten, anders hadden zijn posts en topics wel hele andere raakvlakken gehad.
Laatste vraag dan; geldt dat net zo goed voor de "believers" ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef iteejer het volgende:
Wat Flammie wel of niet heeft bezocht interesseert me geen zak. Ik zie wel dat oa hij dit forum behoorlijk kleurt, en het voor de doelgroep een stuk minder leuk maakt.
Mensen die af nu de zooi verkloten kunnen op een ban rekenen, niet als straf maar wel ter bescherming van de oorspronkelijke doelgroep.
En dat is echt niet alleen Flammie.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:45 schreef Amos_ het volgende:
Laatste vraag dan; geldt dat net zo goed voor de "believers" ?
Er wordt hier anders wel altijd gesteld dat je het niet kunt weten "als je het niet ervaren hebt". Hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als ik dan even hier op mag reageren..
Iemand die meer op de wc is geweest dan menig ander, is toch ook niet per direct riolerings deskundige?
Ik snap het verband niet met een goede TRU discussie, want schijnbaar is diegene niet spiritueel onder de indruk geweest van dergelijk aanzichten, anders hadden zijn posts en topics wel hele andere raakvlakken gehad.
Dan heb ik er, met alle respect want Bastard weet hoe ik erover denk (quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ter beoordeling van de mods alhier.
Dit vind ik persoonlijk wel een redelijk realistisch realiseerbaar voorstel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:04 schreef iteejer het volgende:
Voor ieder een plekje, ieder zijn ding. Zonder dat de ander daar verantwoording komt vragen. Ook de sceptici mogen hun eigen topics openen - het is dan de keus van een ieder om daar aan mee te doen of niet.
Maar het moet hier ook mogelijk zijn om zonder geouwehoer en vragen om bewijs je verhaal te doen, of te filosoferen over dit soort zaken.
Daarom hebben we dit forum, anders hadden we de onderwerpen ook wel in GC als topic kunnen zetten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb ik er, met alle respect want Bastard weet hoe ik erover denk (![]()
) niet veel vertrouwen in dat dit eerlijk gebeurd. Maar ik ga hier geen drama maken. Jammer dat het zo moet lopen dan.
Uitstekend concept wmbquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk wel een redelijk realistisch realiseerbaar voorstel.
Draait er een topic over bijv de ziel en reincarnatie en men gelooft daar niet in wegens gebrek aan wetenschappelijk bewijs, kan er steeds een nieuw topic over gestart worden wat dan volledig kan gewijd worden aan het afbreken van zulke stellingen/gedachtenkronkels.
Ondertussen kunnen diegen die wel over die zaken wensen te filosoferen rustig hun gang gaan zonder steeds verantwoording te moeten afleggen over bijv het al-of-niet bestaan van de ziel. WIllen zij hun mening alsnog verdedigen kunnen zij vrijblijvend in het ander topic deelnemen.
Bedankt voor het verpesten van mijn zin in het kijken en posten in TRU.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jij, met je slachtofferrol, bent ondertussen een aardige stemmingmaker aan het worden. Zie je dat zelf niet? Nergens positiviteit, steeds maar dat gedrens en me dan ook nog es woorden in de mond leggen.
Alsjeblieft, reageer normaal en inhoudelijk, of smeer hem hier.
Zeg toch; hij heeft prolly alleen de notes gelezen.. ik verwacht ook niet dat hij mijn hele postgeschiedenis gaat doorspitten maar dit is gewoon te zwart wit voor woordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn zin in het kijken en posten in TRU.
Mij een stemmingmaker noemen, mij verwijten dat ik hier kom om negatief te zijn. Het is duidelijk dat je geen weet hebt van wat ik op TRU en BNW doe.
Bastard je hebt een PM
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zeg toch; hij heeft prolly alleen de notes gelezen.. ik verwacht ook niet dat hij mijn hele postgeschiedenis gaat doorspitten maar dit is gewoon te zwart wit voor woorden
Bastard weet wat ik bedoel en daarom vind ik het jammer dat hij daar ook niet op ingaat nog. Ok, die heeft ook een leven buiten Fok! (tenminste het schijnt dat er een leven is buiten Fok!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
De crew is de ruggegraat van ieder forum. en als iemand dan gaat vertellen dat hij daar geen vertrouwen in heeft kan ie opbokken. Zeker als dat zonder verder argumentatie gebeurt, zodat men zich niet kan verdedigen. Niet fair, niet eerlijk. Dan maar zwart wit ja
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn zin in het kijken en posten in TRU.
Mij een stemmingmaker noemen, mij verwijten dat ik hier kom om negatief te zijn. Het is duidelijk dat je geen weet hebt van wat ik op TRU en BNW doe.
Bastard je hebt een PM
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, nu ik er over nadenk vind ik inderdaad wel dat we met z'n allen een front moeten vormen tegen Flammie eigenlijk. Hij verpest de sfeer en loopt enkel maar te trollen.
Dat, en ik heb 'm sowieso nooit gemogen.
Ik zeg, burn the witch !
Ach, je moet hem nageven ... hij behoudt zijn niveau !quote:
We gaan notes net als bans natuurlijk niet besprekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou stiekem best willen weten waar mijn laatste note vandaan gekomen is... Ik loop hier niet te trollen en ben ook niet overdreven brutaal geweest of iets dergelijks.. Verder praten we hier allemaal over hetzelfde onderwerp dus het lijkt er een beetje op dat er hier Notes zijn uitgedeelt puur en alleen vanwege een meningsverschil.
persoonlijk vind ik die heksenjacht/razzia een beetje ver gaan wat dat betreft dan..
What's next? een brandend kruis in mijn voortuin?
't is ook zo'n enorme onzin, waarom zou ik willen betalen om te weten wat een stel internetverslaafden van me vinden ?quote:
Dat was nog van vroeg in de middag dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie dat ik de magische 200 notes heb gehaald !
Als ik er 500 heb ga ik ze bundelen en uitgeven
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:
Staat er nog zo geen slowchat... maar mensen hebben er gewoon poep aan of hebben een betere bril nodig.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
't is ook zo'n enorme onzin, waarom zou ik willen betalen om te weten wat een stel internetverslaafden van me vinden ?
Dat lijkt me op het forum wel duidelijk genoeg
mensen die notes schrijven natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
eh, wie bedoel je met 'een stel internetverslaafden'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |