Tja, dat krijg je als je het sperma van vader Abraham slikt, over de datumquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:53 schreef Penisbaard het volgende:
Anti-klacht: Ze heeft een keelontsteking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Jawel hoor, grad damen, frans bouwer of marianne weber fans.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef HugoBaas het volgende:
Ze lijkt wel 30 inderdaad.
Arme meid![]()
Daar wil niemand meer overheen.
Ik wil Sieneke wel dekken hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef HugoBaas het volgende:
Ze lijkt wel 30 inderdaad.
Arme meid![]()
Daar wil niemand meer overheen.
quote:
heb je de Song van Duitsland al gehoord, super süß. lekker wijf trouwens ( 19 kan nog ) en ze woont maar 40 km van mij vandaan. Ga ook eens kijken of ik haar e-mail adres niet via vai kan krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Afwazig het volgende:
Songfestival.
Echt een aanfluiting elk jaar weer...
Laat Steve Vai eens gewoon met rustquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Brerius het volgende:
[..]
Ga ook eens kijken of ik haar e-mail adres niet via vai kan krijgen
Hoop het niet want ik wil haar wel eens flink inrijden hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef MikeyMo het volgende:
zou ze al eens geneukt zijn?
Ze heeft wel een swaffelsmoelquote:
DAAR BETALEN WE AL TEVEEL AAN!quote:
Was die trouwens niet zwaar lesbisch ofzo?quote:
Monique Smit heeft tenminste tetten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef padlarf het volgende:
Nog bollere wangen dan Monique Smit. Ik geef het je te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |