Dat is knapquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:29 schreef borisz het volgende:
Svetlana Kuznetsova d. Svetlana Kuznetsova 6-4 6-2
================================================
Voorlopig heeft het er alle schijn van dat Nadal hem weer terug gaat pakken, maar je weet nooit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:19 schreef beertenderrr het volgende:
Beter gaat Federer gewoon de grand-slam pakken dit jaar, zou mooi zijn. Opzouten met Nadal
Krijg je dadelijk Isner-Querrey te zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef kevin_ het volgende:
Ben benieuwd wie je dan te zien krijgt. Ik heb geen zin om naar 2 prutsers te gaan kijken.
Haha ja die Isner wil ik echt niet zien. Tsonga, Youzhny, Baggy zijn wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk Isner-Querrey te zien
Hoeveel kosten die dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef kevin_ het volgende:
Wat zijn de kaarten duur zeg. Ik denk ik neem de halve finale mannen daar even mee voor een paar honderd, maar dat gaat niet lukken..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk Isner-Querrey te zien
quote:Arantxa Rus heeft zich woensdag geplaatst voor de tweede kwalificatieronde van Roland Garros. De Nederlandse tennisster versloeg in Parijs de Francaise Yulia Fedossova met 6-2 6-2.
Later woensdag komt Michaëlla Krajicek in actie. Zij treft in de eerste kwalificatieronde van het grandslamtoernooi de Spaanse Laura Pous.
Oh, dat vind ik ook wel veel. Ja, ik heb altijd zoiets van daar ga je toch maar een paar kee rper jaar naartoe dus dan mag het wel wat kosten. Maar dit vind ik dus ook wel erg veel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Halve finale rond de 450 euro, eerste rondes gaan gemiddeld voor 200.
Voor zo ver ik weet was er wel een kassa, maar 100% zeker weet ik het niet meer. Vraag anders of ze vanaf het hotel of waar je dan ook slaapt even voor je kunnen bellen, zodat je het zeker weet. Ik kan je aanraden erg vroeg te vertrekken, want de wachtrijen om binnen te komen zijn super lang.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Weet iemand of je ter plaatse nog kaarten kunt krijgen (voor de buitenbanen), hetzij bij de kassa, danwel van zwarthandelaren? Het gaat dan om maandag 24 mei, aangezien ik dan toch in Parijs ben. Op marktplaats vragen ze al meer als 60 euro voor 1 kaartje buitenbanen.
Ik ben 2 of 3 jaar geleden geweest en toen kostte een dubbele halve finale me 5 tientjes? Maar dan wel in de loting.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef kevin_ het volgende:
Wat zijn de kaarten duur zeg. Ik denk ik neem de halve finale mannen daar even mee voor een paar honderd, maar dat gaat niet lukken..
Als die toppers verliezen dan verliezen ze 9 van de 10 keer van zichzelfquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Nalbandian het volgende:
Mooie foto's Wimderon! RG blijft speciaal!
Wat doen die vier dames Kirilenko, Ivanovic, Hantuchova, Dementieva in een Roland Garros draad? Ze hebben geen schijn van kans om zelfs de kwartfinale te halen. Ivanovic kon het vroeger wel maar op dit moment heefte ze geen vormquote:![]()
Om te beginnen is dit een oude OP.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef jerriy het volgende:
[..]
Wat doen die vier dames Kirilenko, Ivanovic, Hantuchova, Dementieva in een Roland Garros draad? Ze hebben geen schijn van kans om zelfs de kwartfinale te halen. Ivanovic kon het vroeger wel maar op dit moment heefte ze geen vorm
zijn ondertitel spreekt boekdelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Om te beginnen is dit een oude OP.
Ten 2e. Je denkt toch ook niet dat ze er staan vanwege hun mogelijke kansen
Hoe moet een nieuweling dat weten?("Dinsdag 18 mei 2010" staat er boven de OPquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Om te beginnen is dit een oude OP.
Ah in dat geval is Ivanovic wat mij betreft nu al kampioen.quote:Ten 2e. Je denkt toch ook niet dat ze er staan vanwege hun mogelijke kansen
mooie Op hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb gewoon de OP van vorig jaar geleend met een paar kleine aanpassingen.. Die foto's zijn ook vorig jaar gebruikt. Te lui om nieuwe foto's de plaatsen
.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef jojomen4 het volgende:
In deze collum staat dat Fed er voordeel bij heeft als het lang warm en droog blijft.
http://www.nusport.nl/wat(...)dal-kloppen-man.html
Ik dacht dat Rafa juist voordeel had aan een erg droge baan, omdat de ondergrond dan harder zou zijn en z'n ballen hoger opstuiten.
Wie o wie weet hoe het zit?
quote:
tnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:58 schreef Tim86 het volgende:
Rus is al bezig, 4-6 1-1 tegen Dominguez-Lino atm
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
Bovenaan livescore.
Volgens mij is Fed op een langzame, trage baan met laag opspringende ballen beter tegen Nadal dan op een snelle gravelbaan...quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Maar de baan is wel sneller. Dus het is een nadeel en een voordeel. Wellicht een iets groter nadeel als het warm en droog is aangezien Federer het meeste moeite heeft met de hoog opspringende ballen richting zijn backhand.
Maar ja, bij een koude en natte baan wordt het allemaal nog trager. Ook weer het voordeel voor Nadal. Moeilijk dus.
Ik vind het nog steeds jammer dat Martin RG destijds niet won. Ik had het hem vele meer gegund dan Krajicek zijn Wimbledontitel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:26 schreef Marcoss het volgende:
In het toernooi van grootheid Martin Verkerk was het toch ook het hele toernooi droog en warm en op de dag van de finale begon het keihard te regenen? Mede daardoor had hij niks in te brengen tegen Ferrero..
Hoewel Martin een held is, en ik in zijn topic bovenstaande onderschrijf, ben ik het toch niet met je eens. De carriere van Krajicek was veel mooier, veel langer in de top.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Martin RG destijds niet won. Ik had het hem vele meer gegund dan Krajicek zijn Wimbledontitel.
Hahaha Murray zie ik er zomaar uitvliegenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:01 schreef kevin_ het volgende:
Luczak will play Federer
Nadal - Mina...
Nope bos.
Murray - Gasquet.
Roddick - Nieminen
Tsonga - Brands
Soderling - Recouderc
Verdasco - Kunitsyn
Ik geef em inderdaad minder dan 50 procent. En ook Roddick kan het wel eens moeilijk gaan krijgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Hahaha Murray zie ik er zomaar uitvliegen
Alsof die Duitser anders wel even een paar rondes doorkomtquote:
Dat zeg ik niet, maar dat zie ik hem het liefst wel doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Alsof die Duitser anders wel even een paar rondes doorkomt
Djokovic - Korolev
Gewoon een favoriet van me. En die favoriete spelers van me zijn niet logisch te verklarenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef Szura het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die Brands dan?
Mooi voor Thiemo
Pas op he, qualifiers zitten lekker in het ritme, zijn in vorm want al 3 potjes gewonnen .... had nog liever een hardcourtkneus als Ginepri ofzo gezien ...quote:
Das balenquote:
Oh zeker, maar op gravel moet hij dat soort spelers kunnen hebben. Wie het ook is. Daarna GGL of Schüttler, ook geen slechte loting.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Pas op he, qualifiers zitten lekker in het ritme, zijn in vorm want al 3 potjes gewonnen .... had nog liever een hardcourtkneus als Ginepri ofzo gezien ...
Ja, dat kan je dan wel elk toernooi zo stellenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:19 schreef kevin_ het volgende:
Federer weer tegen Gulbis als alles meezit.
Gezien de mentale staat van PHM kan zijn potje tegen Granollers ook een leuke wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:22 schreef TheArt het volgende:
Enkele zeer interessante match-ups in de eerste ronde:
Murray-Gasquet natuurlijk, maar ook
Leo Mayer-Stakhovsky
Youzhny-Przysiezny
Robredo-Troicki
Ferrero-Cuevas
Hewitt-Chardy
Maar Granollers is in principe gewoon een drama tennisser, dus het zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Maar ja, bij PHM weet je het idd nooitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gezien de mentale staat van PHM kan zijn potje tegen Granollers ook een leuke worden
Dat zeg ik, 2 keer drama gegarandeerd. En als Granollers ergens wat kan is het op gravel. 5e set dramatiek gegarandeerd deze pot hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar Granollers is in principe gewoon een drama tennisser, dus het zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Maar ja, bij PHM weet je het idd nooit
Jinx het nou nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef Norrage het volgende:
Afgezien van een tricky eerste ronde zie ik Murray met die draw de halve finale wel halen zeg![]()
En Thiemo hele goede loting! Eerste rondes zou ie normaalgesproken door moeten kunnen...Dan in Tsonga een lastige, maar goed, we weten al dat hij Tsonga kan hebben. En verder is dat kwart echt bij verre, en dan ook echt bij verre, het simpelste kwart. Daar komt een surprise halve finalist uit...misschien wel Thiemo![]()
Hij gaat natuurlijk in de 1e ronde verliezen van een red-hot qualifier inderdaadquote:
Thiemo had geen betere loting kunnen hebben denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef Norrage het volgende:
Afgezien van een tricky eerste ronde zie ik Murray met die draw de halve finale wel halen zeg![]()
En Thiemo hele goede loting! Eerste rondes zou ie normaalgesproken door moeten kunnen...Dan in Tsonga een lastige, maar goed, we weten al dat hij Tsonga kan hebben. En verder is dat kwart echt bij verre, en dan ook echt bij verre, het simpelste kwart. Daar komt een surprise halve finalist uit...misschien wel Thiemo![]()
En Haase...ja, das kut..die komt niet voorbij de eerste ronde![]()
quote:
Oké, bedankt, waarom dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Federer gaat er vroeg uit, watch me words.
als je halve finale in Madrid / Monte Carlo en finale Rome staat zou je dat wel zeggen he?quote:
Gravel by farquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef Felagund het volgende:
Goede loting voor de Bakker, hopelijk kan hij zijn goed spel van dit jaar doorzetten.
Is hij goed op gravel, of heeft hij een andere favoriete ondergrond?
Op een langzame gravelbaan gaan de ballen toch helemaal niet lager opspringen? Ze komen alleen maar langzamer aan. Wat een nadeel is voor Federer zijn forehand. Daarnaast gaat zijn slicebackhand (die hij niet altijd slaat, maar toch) dan helemaal niet doorschieten. Waardoor je het Nadal makkelijker maakt. Zeker aangezien de spinballen van Nadal beter doorkomen op een (natte) langzame gravelbaan dan de vlakkere ballen van Federer. Dan kun je beter een snelle, droge gravelbaan hebben. Bij voorkeur 1 met niet te veel gravel en een harde ondergrond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij is Fed op een langzame, trage baan met laag opspringende ballen beter tegen Nadal dan op een snelle gravelbaan...
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef Chriz2k het volgende:
Goed nieuws voor Nalbandian: Devvarman heeft zich geplaatst voor het hoofdtoernooi.
Echt niet!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Martin RG destijds niet won. Ik had het hem vele meer gegund dan Krajicek zijn Wimbledontitel.
BLASPHEMY!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Echt niet!
Verkerk is een knurft die veel te weinig uit zijn carriere heeft gehaald. Goede tennisser die even heeft kunnen pieken en verder gewoon een levensstijl had die er voor zorgt dat hij niet de top aan kon.
Tennismaatje van mij heeft een tijdje in een huis gewoond waar een meisje woonde "die hij paalde" (zoals hij het zei) dus hij kwam hem nog wel eens tegen. Dan kwamen ze nog wel eens in de kroeg.
Hij heeft met zijn talent gewoon veel te weinig gedaan. Ik ben er van overtuigd dat hij echt een stuk langer in de top had kunnen meedraaien (top30 ongeveer) maar dan moet je niet zijn manier van leven en instelling hebben.
Dan vind ik Krajicek veel mooier. Grote carriere gehad. Jaren lang aan de top gestaan en dan (tegen de verwachting in) als bekroning Wimbledon winnen.
Ferrer tegen Murray. Als je het over ingraven en terug brengen hebtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Roland Garros, het mekka van het gemalen baksteen.
Waar Spanjaarden zich 2 meter achter de baseline ingraven, hun tentje opzetten om daar de hele middag ballen naar de overkant te hengelen.
Waar Italianen dit ook proberen maar er gewoon net iets minder goed in zijn.
Waar Argentijnen afspreken dat ze per rally eerst die bal 24 keer naar de overkant beuken, voordat 1 van beide ook maar begint na te denken over het maken van het punt.
Waar Amerikanen glibberen, glijden en vaak genadeloos hard naar huis mogen.
Waar de servicekanonnen van deze wereld altijd wel een muur tegenkomen die met rennen, rennen, terugbrengen en nog meer rennen altijd wel weer een ontsnapping vindt.
Waar hardhitters af en toe een megarun krijgen omdat alles, maar dan ook echt alles wat ze raken goed valt.
Dont ya love it
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar Spanjaarden zich 2 meter achter de baseline ingraven, hun tentje opzetten om daar de hele middag ballen naar de overkant te hengelen.
Wie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef TheArt het volgende:
Misa begint zo tegen Pivovarova.
Wat yeahs voor een paar mensen die zich gekwalificeerd hebben tot nu toe:
Ksenia Pervak
Sophie Ferguson
Chanelle ScheepersChani
Tobias Kamke
Stefano Galvani
Heidi El Tabakh
Simona Halep
Er komen nog een paar yeahs bij:quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef Chriz2k het volgende:
Goed nieuws voor Nalbandian: Devvarman heeft zich geplaatst voor het hoofdtoernooi.
Evenals Bolelli.
Hij zou hier prima tussen staanquote:
Ik heb geen iPhone maar de telefoon die op deze foto staat waar ik er met gepaste trots mee poseerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef Nalbandian het volgende:
Voor degenen met een iPhone: in de App Store is de officiële Roland Garros-app te downloaden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
jeej!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef Nalbandian het volgende:
Voor degenen met een iPhone: in de App Store is de officiële Roland Garros-app te downloaden!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb geen iPhone maar de telefoon die op deze foto staat waar ik er met gepaste trots mee poseerKan je die RG-app daar ook op krijgen of vraag ik nu iets heel stoms?
Ik moest bijna lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ongetwijfeld kun je hier ook niet om lachen, en dat is meteen mijn laatste offtopicbijdrage aan de RG-topics.Die tweede slaat gewoon nergens op, dat maakt die nog wel okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weisst
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Die tweede slaat gewoon nergens op, dat maakt die nog wel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn topicreeks met slechte zelfbedachte grappen zit inmiddels in deel 16.![]()
Ik heb er zin in. Hopelijk komt de OOP voor zondag snel uit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:30 schreef SalsedoNL het volgende:
Volgens jaar ben ik erbij. We hebben een soort uitje met onze VWO4 klas precies wanneer Roland Garros is. We hebben 2 dagen vrij en daar ga ik met een paar vrienden naar Roland Garros.
Geweldig vind ik het
Bij Jesse Witten moet ik altijd aan onderstaand filmpje denkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jesse Witten. Is deze gozer niet een beetje te vadsig om prof te zijn, of ligt het aan mij?
Ohja, dat was tegen hemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Bij Jesse Witten moet ik altijd aan onderstaand filmpje denken![]()
Marat blijft natuurlijk ook een heldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja, dat was tegen hem! ''Oh my goodness, he has turned over the chair''
Bij de related vids, tegen Nalby.
Wtf, commentator is het hoogtepunt van 't filmpjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb na zn laatste wedstrijd gehuildquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Marat blijft natuurlijk ook een held!
Damn...... dat is wel heel erg.quote:
Dit is echt geniaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Hij heeft dat al acht keer gedaan. En die jongen is 23.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:33 schreef Outlined het volgende:
Verwacht niet dat Nadal de finale haalt. 6 wedstrijden (elk best out of 5) is denk ik net iets te veel van het goede voor het oude lichaam.
Die hoeven nu nog niet tegen elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die hoeven nu nog niet tegen elkaar.Dat kan pas in de finale.
Presentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
Nog mensen die ouderwets een team hebben gemaakt op www.sportpools.net?
Er is ook nog een FOK! subleague, maar ik heb geen idee meer wat daar het wachtwoord van isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Present![]()
Supergoed team![]()
Heb alleen niet echt goed naar de draw gekeken.
Inspector Chris to the rescue.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Beste fokkers,
Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.
Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
quote:
Ik had verwacht dat de titelverdediger het toernooi zou openen, zoals ze dat op Wimbledon doen. Of is Wimbledon het enige GS waar dat zo gebeurt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:55 schreef TheGeneral het volgende:
Federer en Nadal spelen niet op dezelfde dag.
Aangezien het bovenste speelschema eerst is, zal Federer denk ik maandag spelen en Nadal dinsdag.
Als jullie me zwaar ownen ga ik weer naar m'n andere subleaguequote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nice!
Waarom kan je maar bij 1 subleague meedoen?
ja alleen op wimbledon gebeurt dat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de titelverdediger het toernooi zou openen, zoals ze dat op Wimbledon doen. Of is Wimbledon het enige GS waar dat zo gebeurt?
Oke, bedankt.quote:
Vetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:42 schreef TheArt het volgende:
Thiemo morgen 1e partij op Court 2. Absoluut een tv-baan, dus Thiemo morgen op de NOS lijkt me.
Ben 's middags weg, dus komt perfect uit zoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:42 schreef TheArt het volgende:
Thiemo morgen 1e partij op Court 2. Absoluut een tv-baan, dus Thiemo morgen op de NOS lijkt me.
Ja, maar als het een vijfde set wordt, zullen ze wel gaan overschakelen naar het NK veldrijden ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:57 schreef tennisboy het volgende:
Mooi dat Thiemo op een tvbaan speelt. De NOs zal het wel gaan uitzenden neem ik aan,
Inderdaad, tennis staat niet niet op nummer 1 van het prioriteitenlijstje van de NOSquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als het een vijfde set wordt, zullen ze wel gaan overschakelen naar het NK veldrijden ofzo.
Nee, inderdaad. Het enige is dat ze die strams soms op hun site hebben en dat maakt veel goed vind ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad, tennis staat niet niet op nummer 1 van het prioriteitenlijstje van de NOS.
Nee joh, op 5-5 in de 5de gaan ze eruit voor het nieuwsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als het een vijfde set wordt, zullen ze wel gaan overschakelen naar het NK veldrijden ofzo.
Oh ja, dat was het. En ik vind het dan mooi dat ze op zulke momenten zonder enige schaamte zeggen: "Maar vanavond om 22.30 hoort u de uitslag in het Sportjournaal."quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee joh, op 5-5 in de 5de gaan ze eruit voor het nieuws
Ik kan dat afkappen en zo altijd nog wel begrijpen. Tennis is niet bepaald een tv-vriendelijke sport...maar het feit dat ze het uberhaupt vaak niets uitzenden, dat ze verschrikkelijke presentatoren hebben en dat de highlights die ze maken uit 1 punt bestaan maakt het wel verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. En ik vind het dan mooi dat ze op zulke momenten zonder enige schaamte zeggen: "Maar vanavond om 22.30 hoort u de uitslag in het Sportjournaal."
Die samenvattingen zijn inderdaad te treurig voor woorden. Winnende punt uit de eerste set en het matchpunt, dan heb je het wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan dat afkappen en zo altijd nog wel begrijpen. Tennis is niet bepaald een tv-vriendelijke sport...maar het feit dat ze het uberhaupt vaak niets uitzenden, dat ze verschrikkelijke presentatoren hebben en dat de highlights die ze maken uit 1 punt bestaan maakt het wel verschrikkelijk
Ja, en wat ook vaak gebeurt is dat het commentaar niet synchroon loopt met de beelden. Dan zeggen ze dat bijvoorbeeld Ferrer steeds beter ging spelen en dan zie je hem een enorme blunder maken. Of ze hebben het over de tweede set, terwijl het 3-2 in de eerste is. En het mooiste vind ik het nog als ze het matchpoint niet laten zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Die samenvattingen zijn inderdaad te treurig voor woorden. Winnende punt uit de eerste set en het matchpunt, dan heb je het wel zo'n beetje.
Ja of ze zeggen "een uitgebreide samenvatting" en uiteindelijk krijg je 5 punten te zien...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. En ik vind het dan mooi dat ze op zulke momenten zonder enige schaamte zeggen: "Maar vanavond om 22.30 hoort u de uitslag in het Sportjournaal."
Ja, voor hun doen is dat ook uitgebreid, want meestal krijg je maar een of twee punten of heemaal niets te zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja of ze zeggen "een uitgebreide samenvatting" en uiteindelijk krijg je 5 punten te zien...
Ja, waarom kan de BBC dat wel en de NOS niet. Nja, die hebben twee kanalen.quote:Tennis is inderdaad niet echt een tv vriendelijke sport, maar ik heb zoiets van äls je het uitzend moet je het helemaal uitzenden, niet eruit gaan als je zendtijd voorbij is.
Nee, maar wat dat betreft is het natuurlijk wel zo dat voetbal tv-vriendelijker is. Een voetbalwedstrijd kan inderdaad worden verlengd, maar meer dan tweeënhalf uur duren die niet. Tenniswedstrijden kunnen makkelijk vierenhalf uur duren.quote:Alsof ze vanavond bij de Champions League eruit gaan als het een verlenging wordt
2 kanalen die jij kan zien waarschijnlijk, ze hebben er wel wat meer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, voor hun doen is dat ook uitgebreid, want meestal krijg je maar een of twee punten of heemaal niets te zien.![]()
[..]
Ja, waarom kan de BBC dat wel en de NOS niet. Nja, die hebben twee kanalen.
[..]
quote:Court Philippe Chatrier 11:00 Start Time
1. Women's Singles - First Round
Svetlana Kuznetsova (RUS)[6] v. Sorana Cirstea (ROU)
2. Men's Singles - First Round
Laurent Recouderc (FRA) v. Robin Soderling (SWE)[5]
3. Women's Singles - First Round
Aravane Rezai (FRA)[15] v. Heidi El Tabakh (CAN)
4. Men's Singles - First Round
Daniel Brands (GER) v. Jo-Wilfried Tsonga (FRA)[8]
Court Suzanne Lenglen 11:00 Start Time
1. Men's Singles - First Round
Marin Cilic (CRO)[10] v. Ricardo Mello (BRA)
2. Women's Singles - First Round
Gisela Dulko (ARG) v. Victoria Azarenka (BLR)[10]
3. Men's Singles - First Round
Julien Benneteau (FRA) v. Ernests Gulbis (LAT)[23]
4. Women's Singles - First Round
Patty Schnyder (SUI) v. Venus Williams (USA)[2]
Court 1 11:00 Start Time
Mathilde Johansson (FRA) v. Chanelle Scheepers (RSA)
Mikhail Youzhny (RUS)[11] v. Michal Przysiezny (POL)
Flavia Pennetta (ITA)[14] v. Anne Keothavong (GBR)
Josselin Ouanna (FRA) v. Lukasz Kubot (POL)
Court 2 11:00 Start Time
Olivier Patience (FRA) v. Thiemo De Bakker (NED)
Karolina Sprem (CRO) v. Maria Kirilenko (RUS)[30]
Stephane Robert (FRA) v. Tobias Kamke (GER)
Agnes Szavay (HUN) v. Stephanie Foretz (FRA)
Court 3 11:00 Start Time
Dominika Cibulkova (SVK)[26] v. Ekaterina Ivanova (RUS)
Janko Tipsarevic (SRB) v. Alejandro Falla (COL)
Maria Jose Martinez Sanchez (ESP)[2v.0] Akgul Amanmuradova (UZB)
Somdev Devvarman (IND) v. Marco Chiudinelli (SUI)
Court 6 11:00 Start Time
Christina Mchale (USA) v. Varvara Lepchenko (USA)
Guillermo Garcia-Lopez (ESP)[32] v. Rainer Schuettler (GER)
Anna Chakvetadze (RUS) v. Angelique Kerber (GER)
Juan Ignacio Chela (ARG) v. Ryan Sweeting (USA)
Court 7 11:00 Start Time
Nicolas Massu (CHI) v. Fabio Fognini (ITA)
Yvonne Meusburger (AUT) v. Claire Feuerstein (FRA)
Edouard Roger-Vasselin (FRA) v. Kevin Anderson (RSA)
Shuai Zhang (CHN) v. Nadia Petrova (RUS)[19]
Court 17 11:00 Start Time
Elena Vesnina (RUS) v. Andrea Petkovic (GER)
Albert Montanes (ESP)[29] v. Stefano Galvani (ITA)
Johanna Larsson (SWE) v. Anastasija Sevastova (LAT)
Michael Yani (USA) v. Lukas Lacko (SVK)
Ja, weet ik, BBC 1 en BBC 2 inderdaad, maar aan die twee hebben ze geloof ik genoeg qua tennis, want als het tenen op het ene kanaal uitloopt, verschuift de rest volgens mij vaak deels naar het andere kanaal of wordt het later uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef groenen het volgende:
[..]
2 kanalen die jij kan zien waarschijnlijk, ze hebben er wel wat meer.
Weet ik niet, maar ik bedoelde het meer in het geval van Wimbledon. Ik vermoed dat ze de finale en misschien de halve finales uitzenden, en partijen van Murray als die ver komt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zendt de BBC Roland Garros uit dan?
Hoe komt je daarbij? Hij moet toch tegen Mina.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er iets fout gegaan met de loting, Nadal moet namelijk tegen Monfils in de eerste ronde.
Ja Mina lijkt bizar veel op hemquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er iets fout gegaan met de loting, Nadal moet namelijk tegen Monfils in de eerste ronde.
Ja. Achter de rode knop. Kortom alleen in de UK te zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zendt de BBC Roland Garros uit dan?
Dat is ook Mina, maar die lijkt dusdanig veel op hem (en dan ook die kleding)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe komt je daarbij? Hij moet toch tegen Mina.
Jezus Mina.quote:
Misa krajicek dubbelt met Kingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef ArKli93 het volgende:
Spelen er ook nederlanders in het dubbelspel op roland garros?
Billy Jean King?quote:
Wat een dom spelletje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef Szura het volgende:
http://www.sporcle.com/games/stulaw78/frenchopen2010
Om er eens in te komen
Sowieso twee (1 en 3).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Best leuk programma morgen. Ik wil Gulbis wel zien spelen maar die speelt op Lenglen. Zendt Sport1 maar via 1 kanaal uit?
7 uur live per dag vind ik nog wel meevallen, voor doordeweeks.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef SalsedoNL het volgende:
Het is echt zonde dat de NOS dit ZO weinig uitzend.
Als ze het, net als Eurosport en BBC, een hele dag uitzenden, zullen ze toch veel kijkers trekken naar mijn zeggen. Het is een beetje zielig voor woorden voor een sportzender....
Bedankt.quote:
Wassen en de Bakkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef ArKli93 het volgende:
Spelen er ook nederlanders in het dubbelspel op roland garros?
Echt stom, ik ken bijna alle spelers wel die er in staan, maar als ik ze op moet noemen kom ik nog niet eens op de helftquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef Szura het volgende:
Om er eens in te komen
Spelen ze samen?quote:
Valt nog vies tegen, 31/64quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef Szura het volgende:
Om er eens in te komen
sweetquote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef TheArt het volgende:
Thiemo morgen om 11.00 uur live op de NOS, is inmiddels duidelijk.
Echt waar? No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:47 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat Nadal hem weer wint. Hij is gewoon beter op gravel dan de rest.
Niet zo raar, in Frankrijk zijn er zoveel goede spelers, dat het op een gegeven moment wel ophoudt.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:34 schreef senswal het volgende:
''Is er een paar maanden geleden uitgegooid door de Franse tennisbond qua ondersteunig''
Nou ook lekker aardig
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:39 schreef senswal het volgende:
[..]
Eentje is hier fan van Ned's survivalgids
Het is fat umpire day volgens mij..quote:Op zondag 23 mei 2010 11:44 schreef kevin_ het volgende:
De scheidsrechter bij Kuznetsova is volgens mij zwanger. Dat zij nog kan lopen
.
3-6 zelfs.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:43 schreef TheArt het volgende:
Trouwens, SoriVan 3-0 en kansen op 4-0 tegen Kuznetsova, naar 3-4
Chanelle wint de eerste set van Johansson
'T was soptupperquote:Op zondag 23 mei 2010 12:03 schreef Tim86 het volgende:
BP gemist in de eerste game
Subtipper, topsipper, siptopper..
Sori is daar vanaf 3-0 in de eerste mee begonnen. Sindsdien heeft ze bijna in alle games gamepoints en verliest ze ze alsnogquote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef rob1828 het volgende:
Cirstea wil denk geen games winnen.
2de game 40-0 voor op eigen service... verliest ze
3de game 0-40 voor op Kuznetsova service... verliest ze
I know, daarom vond ik het ook grappigquote:
Maar zou wel verstandig zijn om dit in 3-0 af te maken om krachten te sparenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
I know, daarom vond ik het ook grappig![]()
Je hebt het idee dat als De Bakker even aanzet, hij eroverheen vliegt. Maar goed, misschien wel verstandig om niet te veel te forceren.
Jij zegt het ik dacht hetquote:Op zondag 23 mei 2010 12:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
De Bakker is even een shotje doping aan het regelen.
ja hij moet echt wat meer risico in zijn spel leggen, zo defensief gaat het mis...net als tegen Bolelli.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef TheArt het volgende:
Thiemo waarom zo tering passief op die return telkens.
Het is op de NOS en het is al 1-1..quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan hoor. Zeker omdat Patience enorm goed serveert.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:52 schreef rob1828 het volgende:
Denk dat de Bakker gewoon meer in de baan moet gaan staan, wat mevr. de commentator al zegt, kijk waar die staat met de return. Het moet gewoon agressiever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |