Dat is knapquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:29 schreef borisz het volgende:
Svetlana Kuznetsova d. Svetlana Kuznetsova 6-4 6-2
================================================
Voorlopig heeft het er alle schijn van dat Nadal hem weer terug gaat pakken, maar je weet nooit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:19 schreef beertenderrr het volgende:
Beter gaat Federer gewoon de grand-slam pakken dit jaar, zou mooi zijn. Opzouten met Nadal
Krijg je dadelijk Isner-Querrey te zienquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef kevin_ het volgende:
Ben benieuwd wie je dan te zien krijgt. Ik heb geen zin om naar 2 prutsers te gaan kijken.
Haha ja die Isner wil ik echt niet zien. Tsonga, Youzhny, Baggy zijn wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk Isner-Querrey te zien
Hoeveel kosten die dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef kevin_ het volgende:
Wat zijn de kaarten duur zeg. Ik denk ik neem de halve finale mannen daar even mee voor een paar honderd, maar dat gaat niet lukken..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk Isner-Querrey te zien
quote:Arantxa Rus heeft zich woensdag geplaatst voor de tweede kwalificatieronde van Roland Garros. De Nederlandse tennisster versloeg in Parijs de Francaise Yulia Fedossova met 6-2 6-2.
Later woensdag komt Michaëlla Krajicek in actie. Zij treft in de eerste kwalificatieronde van het grandslamtoernooi de Spaanse Laura Pous.
Oh, dat vind ik ook wel veel. Ja, ik heb altijd zoiets van daar ga je toch maar een paar kee rper jaar naartoe dus dan mag het wel wat kosten. Maar dit vind ik dus ook wel erg veel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Halve finale rond de 450 euro, eerste rondes gaan gemiddeld voor 200.
Voor zo ver ik weet was er wel een kassa, maar 100% zeker weet ik het niet meer. Vraag anders of ze vanaf het hotel of waar je dan ook slaapt even voor je kunnen bellen, zodat je het zeker weet. Ik kan je aanraden erg vroeg te vertrekken, want de wachtrijen om binnen te komen zijn super lang.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Weet iemand of je ter plaatse nog kaarten kunt krijgen (voor de buitenbanen), hetzij bij de kassa, danwel van zwarthandelaren? Het gaat dan om maandag 24 mei, aangezien ik dan toch in Parijs ben. Op marktplaats vragen ze al meer als 60 euro voor 1 kaartje buitenbanen.
Ik ben 2 of 3 jaar geleden geweest en toen kostte een dubbele halve finale me 5 tientjes? Maar dan wel in de loting.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef kevin_ het volgende:
Wat zijn de kaarten duur zeg. Ik denk ik neem de halve finale mannen daar even mee voor een paar honderd, maar dat gaat niet lukken..
Als die toppers verliezen dan verliezen ze 9 van de 10 keer van zichzelfquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:21 schreef Nalbandian het volgende:
Mooie foto's Wimderon! RG blijft speciaal!
Wat doen die vier dames Kirilenko, Ivanovic, Hantuchova, Dementieva in een Roland Garros draad? Ze hebben geen schijn van kans om zelfs de kwartfinale te halen. Ivanovic kon het vroeger wel maar op dit moment heefte ze geen vormquote:![]()
Om te beginnen is dit een oude OP.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef jerriy het volgende:
[..]
Wat doen die vier dames Kirilenko, Ivanovic, Hantuchova, Dementieva in een Roland Garros draad? Ze hebben geen schijn van kans om zelfs de kwartfinale te halen. Ivanovic kon het vroeger wel maar op dit moment heefte ze geen vorm
zijn ondertitel spreekt boekdelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Om te beginnen is dit een oude OP.
Ten 2e. Je denkt toch ook niet dat ze er staan vanwege hun mogelijke kansen
Hoe moet een nieuweling dat weten?("Dinsdag 18 mei 2010" staat er boven de OPquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Om te beginnen is dit een oude OP.
Ah in dat geval is Ivanovic wat mij betreft nu al kampioen.quote:Ten 2e. Je denkt toch ook niet dat ze er staan vanwege hun mogelijke kansen
mooie Op hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb gewoon de OP van vorig jaar geleend met een paar kleine aanpassingen.. Die foto's zijn ook vorig jaar gebruikt. Te lui om nieuwe foto's de plaatsen
.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef jojomen4 het volgende:
In deze collum staat dat Fed er voordeel bij heeft als het lang warm en droog blijft.
http://www.nusport.nl/wat(...)dal-kloppen-man.html
Ik dacht dat Rafa juist voordeel had aan een erg droge baan, omdat de ondergrond dan harder zou zijn en z'n ballen hoger opstuiten.
Wie o wie weet hoe het zit?
quote:
tnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:58 schreef Tim86 het volgende:
Rus is al bezig, 4-6 1-1 tegen Dominguez-Lino atm
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
Bovenaan livescore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |