Dit topic naar hem doorsturenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:56 schreef r00kiel00kie het volgende:
Die van mij wel :/
En het is echt zo LUID!!
Ik heb het opgenomen om te bewijzen dat ik niet zeur en het echt irritant is.
Vraag me af hoe ik de beste man kan vertellen dat hij overlast veroorzaakt. :/
plassex?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn buurman heeft een heel stille SM:
[ afbeelding ]
Je snapt de grap niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:03 schreef r00kiel00kie het volgende:
[..]
Jij bent nog veel te jong om dit aan te horen!
ik twijfelde eerst wel, alleen ik hoorde ook zweepslagen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef Mixende_match het volgende:
En je weet zeker dat het sm is? Niet een of ander ninja oefening?
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:50 schreef doctor.starbucks het volgende:
Vraag eens of je mag komen kijken
Zodra het geschreeuw afgelopen is hoor ik de douche aangaan en daarna zijn ze meestal weer weg.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:41 schreef geevee het volgende:
Of misschien een gevalletje "huislijk geweld" ?
of een linkje mailen \ printen en door de brievenbus?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:52 schreef neo2000 het volgende:
Mjah, ik hoor af en toe mijn buurvrouw op de meest vreemde tijden keihard en meermaals achter elkaar "Auw" roepen. Soms om 4 uur s'nachts, op doordeweekse dagen. Wordt je ook niet echt vrolijk van. Volgende keer maar eens wachten tot het afgelopen is, buiten stappen en een stuk tape over hun deurbel heen plakken zodat ie af blijft gaan. Misschien dat ze dan begrijpen dat het niet handig is om last te hebben van teringherrie rond de tijd dat iemand probeert te slapen.
het is een soort van inloophal,ik woon zelf aan de andere kant van het blok, ik durf te wedden dat er ook veel andere buren zijn die dit horen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef Misstique het volgende:
Die deur ziet er niet uit als een voordeur, vanwaar staat die jongen te filmen? Is het een studentenhuis oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |