Dat is BNW man. TRU is voor spoken en geesten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef Bragi het volgende:
Zo'n meisje is daar neergezet om je aandacht af te leiden van wat er gebeurt! Laat je niet msleiden, TS!Er schijnen nog mensen rond te lopen die denken dat de wereld bestuurd wordt door democratisch gekozen regeringen. Er zouden zelfs nog mensen rondlopen die denken dat ze door eens in de zoveel jaar hun stem uit te brengen invloed uitoefenen op de wereld om hen heen.
Waarschijnlijk komt dit doordat de meeste mensen niet zoveel afweten van de manier waarop moderne vrijmetselaarsloges - waarin de elites van de wereld zich verenigd hebben - de wereld besturen.
Ach, zul je misschien zeggen, vrijmetselaarsloges zijn er altijd al geweest, dat is dus niets nieuws onder de zon. In de middeleeuwen organiseerden mensen zich, vaak op hun specifieke vakgebied, in gilden, en probeerden zo de plaatselijke heersers te beïnvloeden. Dat is iets wat vandaag de dag nog steeds gebeurt.
![]()
Het grote verschil is echter dat de invloed van plaatselijke elites zich vroeger beperkte tot een vrij overzichtelijk gebied. Maar stel je eens voor dat de 120 machtigste mensen op de wereld zich verenigen in een een organisatie en elkaar ieder jaar in het diepste geheim ontmoeten.
Er bestaat een specifiek gezelschap dat zetelt aan de top van een piramide die is opgebouwd uit verschillende uitermate machtige bedrijfslobbygroepen, elitaire vrijmetselaarsloges en officièlere organisaties. Het draagt de naam Bilderberggroep. Zie ook Bilderberg Group 2006 en Politieke partijen en de Bilderberg Groep
Oh.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is BNW man. TRU is voor spoken en geesten.
Er is hier maar 1 retard....juist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef sinadO het volgende:
Goed, weet je wat? Sluit dit topic maar. Zootje retards. Ik wil geen open topic in TRU.
Als TS nou een foto plaatst....smaken verschillen. Misschien vinden wij haar wel een spook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is BNW man. TRU is voor spoken en geesten.
Gast, stik erin.quote:
Waarom ben je zo kwaad? Weet je wel dat dit alleen maar negatieve energie is? Dit vergroot de kans dat jij op enig moment in je leven het doelwit wordt van een demoon.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN
Is het dan niet te zien? TS is de duivel zelveKijk ook goed naar de beginletters van de 3 alinea's: Z H K
Oftewel: Zie Hij Komt. Waarin Hij uiteraard de antichrist is.
Maar goed, sluit je ogen hier maar voor.
Copy/paste + wat smileys toegevoegd.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Copy/paste + wat smileys toegevoegd.Ik denk dat met je hangtieten en een nat shirt onder de douche staan en daar een foto van maken meer moeite kost, met hetzelfde bedroevende resultaat.
Oke.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Copy/paste + wat smileys toegevoegd.Ik denk dat met je hangtieten en een nat shirt onder de douche staan en daar een foto van maken meer moeite kost, met hetzelfde bedroevende resultaat.
Oké.quote:
"Hey, heb je een vuurtje voor me?"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef glasbak het volgende:
Ik hoop dat dit meisje zijn pad nog eens kruist, hij dan wel de ballen heeft om haar aan te spreken en dan tot ontdekking komt dat dit meisje in de wereld van geesten en spoken leeft.
Kan het toch nog goed komen met dit topic
7 minuten...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik opende net dit topic en het licht ging opeens uit en aan, terwijl de deur met een smak dichtklapte. Vervolgens werd ik opgebeld door iemand, maar toen ik opnam hoorde ik alleen iemand ademen. Toeval?
Ik denk het niet.
EN GROEN SLIJM DRUIPT DOOR DE MURENquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik opende net dit topic en het licht ging opeens uit en aan, terwijl de deur met een smak dichtklapte. Vervolgens werd ik opgebeld door iemand, maar toen ik opnam hoorde ik alleen iemand ademen. Toeval?
Ik denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |