Openlijke globalisering? Niets. Deze schaduwglobalisering die wordt gepushed door financiële rampen en ellende met de belofte dat globalisering het allemaal oplost zolang men maar de controle geeft aan die 'precious few'? Alles.quote:
quote:De PVV? Tsja, iedereen die complotten volgt weet
neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Regal het volgende:
zou Koningin Beatrix hier een rol in spelen? Heeft zij veel invloed op wie Nederland mag besturen?
Huh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Regal het volgende:
Vrij recentelijk kwam het plan kilometerheffing naar voren. Ook dat is een vorm van globalisering.
Qua (ex-)politici kom ik op 2 CDA'ers, 1 VVD'er en een D66'erquote:Ernst Hirsch Ballin
Victor Halberstedt
Jan Hommen
Jaap de Hoop-Scheffer
Neelie Smit-Kroes
Koningin Beatrix
Jeroen van der Veer
Nout Wellink
Hans Wijers
En daarna kom je erachter dat een deel van jouw overtuigingen ook ongewenst zijn.. Oeps.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Afgelopen met dat geknuffel en gedoog
Dat dus, je wordt uitgenodigd voor zo'n conferentie, ongeacht wat je achtergrond is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef RM-rf het volgende:
Overigens is het een strenge regel dat een persoon op 'persoonlijke titel' deelneemt en niet vanuit een functie,
Dat idee heb ik ook weleens, maar wie trekt er dan aan de touwtjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:35 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal.
De politiek is alleen maar een toneelspel waarin de marionetten elkaar om de 4 jaar vervangen.
quote:Koningin Beatrix is doorgaans ook aanwezig bij de conferentie, maar de Rijksvoorlichtingsdienst beschouwt dat als een privéaangelegenheid en wil er niets over zeggen.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)bergconferentie.html
Gozer serieus... jij weet dan echt niet wat je te wachten staat hoor haha.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat heeft kilometerheffing te maken met globalisering?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook weleens, maar wie trekt er dan aan de touwtjes?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:35 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal.
De politiek is alleen maar een toneelspel waarin de marionetten elkaar om de 4 jaar vervangen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Waarom wil men de kilometerheffing invoeren ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat heeft kilometerheffing te maken met globalisering?
Heb wel zo'n ongeveer een idee wie het zou kunnen zijn op bepaalde -bijna alle- fronten, maar zal me maar inhouden dit keer. Laat iemand anders het nu maar een keer zeggen, anders krijg ik weer op m'n donder.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook weleens, maar wie trekt er dan aan de touwtjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |