Openlijke globalisering? Niets. Deze schaduwglobalisering die wordt gepushed door financiële rampen en ellende met de belofte dat globalisering het allemaal oplost zolang men maar de controle geeft aan die 'precious few'? Alles.quote:
quote:De PVV? Tsja, iedereen die complotten volgt weet
neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Regal het volgende:
zou Koningin Beatrix hier een rol in spelen? Heeft zij veel invloed op wie Nederland mag besturen?
Huh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Regal het volgende:
Vrij recentelijk kwam het plan kilometerheffing naar voren. Ook dat is een vorm van globalisering.
Qua (ex-)politici kom ik op 2 CDA'ers, 1 VVD'er en een D66'erquote:Ernst Hirsch Ballin
Victor Halberstedt
Jan Hommen
Jaap de Hoop-Scheffer
Neelie Smit-Kroes
Koningin Beatrix
Jeroen van der Veer
Nout Wellink
Hans Wijers
En daarna kom je erachter dat een deel van jouw overtuigingen ook ongewenst zijn.. Oeps.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Afgelopen met dat geknuffel en gedoog
Dat dus, je wordt uitgenodigd voor zo'n conferentie, ongeacht wat je achtergrond is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef RM-rf het volgende:
Overigens is het een strenge regel dat een persoon op 'persoonlijke titel' deelneemt en niet vanuit een functie,
Dat idee heb ik ook weleens, maar wie trekt er dan aan de touwtjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:35 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal.
De politiek is alleen maar een toneelspel waarin de marionetten elkaar om de 4 jaar vervangen.
quote:Koningin Beatrix is doorgaans ook aanwezig bij de conferentie, maar de Rijksvoorlichtingsdienst beschouwt dat als een privéaangelegenheid en wil er niets over zeggen.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)bergconferentie.html
Gozer serieus... jij weet dan echt niet wat je te wachten staat hoor haha.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat heeft kilometerheffing te maken met globalisering?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook weleens, maar wie trekt er dan aan de touwtjes?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:35 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal.
De politiek is alleen maar een toneelspel waarin de marionetten elkaar om de 4 jaar vervangen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Waarom wil men de kilometerheffing invoeren ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat heeft kilometerheffing te maken met globalisering?
Heb wel zo'n ongeveer een idee wie het zou kunnen zijn op bepaalde -bijna alle- fronten, maar zal me maar inhouden dit keer. Laat iemand anders het nu maar een keer zeggen, anders krijg ik weer op m'n donder.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een probleem oplossen met een nieuw probleem? Nee, dat is lekker. Denk je werkelijk dat een politiestaat zal werken? Wil je ze nog meer vrije doorgang geven op die manier? Er moet een tussenweg te vinden zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat
Nee hoor, ken genoeg mensen met een niet-Nederlandse achtergrond waar ik gezellig mee kan babbelen. Neemt natuurlijk niet weg dat de multicultuur een speeltje is voor de verdeel en heers plan. Het is de meest effectieve wapen. Met een multicultuur kan er via propaganda gewezen worden naar andere mensen wat niks op zal lossen. Daarom zal een multicultuur niet werken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Joh, TS, dat gedoe van je over de multicultuur als het Grote Kwaad....![]()
Wat moet jij bang zijn.
Als je de trail of power volgt, kom je uiteindelijk uit bij een groepje families die alle centrale banken beheersen, en daarmee de controle over geld hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk, eng idee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je de trail of power volgt, kom je uiteindelijk uit bij een groepje families die alle centrale banken beheersen, en daarmee de controle over geld hebben.
Die families beheren ook corporaties die grondstoffen exploiteren, of ze werken nauw samen met de families die de controle hebben over de globale oliebedrijven. De hele wereld is immers verslaafd aan olie om te kunnen reizen en vervoeren.
Dat kan allemaal anders. We leven nog steeds volgens een feodalistisch systeem, maar nu met iPods.
Of het is een mentaliteitsprobleem dat uitvergroot wordt. Als je met z'n allen de mentaliteit werkelijk hebt van leven en laten leven en stopt met zielepoten (ze pikken onze banen in. Of juist: ze willen niet werken. Beide idiotie) , dan krijgt geen machthebber de kans om dat uit te buiten. Nederland is niet zo klein dat men massaal het recht heeft om zo'n Calimero te zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:10 schreef Regal het volgende:
[..]
Nee hoor, ken genoeg mensen met een niet-Nederlandse achtergrond waar ik gezellig mee kan babbelen. Neemt natuurlijk niet weg dat de multicultuur een speeltje is voor de verdeel en heers plan. Het is de meest effectieve wapen. Met een multicultuur kan er via propaganda gewezen worden naar andere mensen wat niks op zal lossen. Daarom zal een multicultuur niet werken.
De Marokkanen zijn tegenwoordig vaak de zondebok. Ik ontken niet dat er problemen zijn met een hoop van deze mensen, maar dat wordt ook niet aangepakt om het in te dammen. Hierdoor krijg je een wij tegen hun situatie. Door het zwakke optreden van links, en de hatelijke houding, met name van de PVV, tegen andere volkeren. Als links niet zwak optreed, en zelfs niet eens met positieve discriminerende kreten komt, dan is er niks aan de hand.
We moeten degene hebben die de macht heeft en corrupt is. Door verschillende volkeren te hebben in Nederland, wat al zo'n klein land is, zijn we gewoon te veel met elkaar bezig en letten we op alles wat iemand doet. Als ik dan dat beleid in Den Haag zie, willen ze dit juist ook.
Nou Calimero zou ik het niet willen noemen, er is wel degelijk een groot probleem , dat kan toch niemand ontkennen? Alleen als dat goed aangepakt wordt kan het goedkomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of het is een mentaliteitsprobleem dat uitvergroot wordt. Als je met z'n allen de mentaliteit werkelijk hebt van leven en laten leven en stopt met zielepoten (ze pikken onze banen in. Of juist: ze willen niet werken. Beide idiotie) , dan krijgt geen machthebber de kans om dat uit te buiten. Nederland is niet zo klein dat men massaal het recht heeft om zo'n Calimero te zijn.
Ja, dit zijn de mensen die vroeger op de Waalsdorpervlakte belandden, hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Regal het volgende:
[..]
Heb wel zo'n ongeveer een idee wie het zou kunnen zijn op bepaalde -bijna alle- fronten, maar zal me maar inhouden dit keer. Laat iemand anders het nu maar een keer zeggen, anders krijg ik weer op m'n donder.
Ah, vandaar dat je meteen in de aanval gaat en mij een bang iemand noemt, omdat ik een andere kijk heb op de multicultuur. Dat je tegen de multicultuur bent maakt je juist niet bang. Door al die propaganda heen kijken moet je durven. Je ziet een probleem in de samenleving en praat er gewoon over. Mensen noemen je dan een bang iemand, een lafaard. Afijn, je gaat je gang maar. Geloof me, ben echt niet bang voor allochtonen. Ik maak zelfs praatjes met hun en we zitten grappen te maken, maar daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik ervaar het probleem minder groot dan men het doet voorkomen. En ik heb heel lang gewoond in juist die probleemwijken gewoond. Nou komt daar natuurlijk wel bij dat ik mij altijd persoonlijk beledigd voel aangezien mijn eigen gezin multiculti is.
Ja, en multicultuur is multicultuur. Dat je daar dan de problemen dat het met zich meebrengt allemaal op gaat noemen maakt je niet aardig noch vervelend. Je bent dan een realist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef nokwanda het volgende:
Imo zijn vervelende mensen gewoon vervelende mensen en aardige mensen gewoon aardige mensen, van welke afkomst dan ook. Dat het als probleem wordt opgedrongen ben ik dan weer wel met TS eens.
Als je alleen de problemen benoemt ben je eerder 'n pessimist.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef Regal het volgende:
Ja, en multicultuur is multicultuur. Dat je daar dan de problemen dat het met zich meebrengt allemaal op gaat noemen maakt je niet aardig noch vervelend. Je bent dan een realist.
Nee, ik ben wel bang voor mensen die zich afzetten tegen een multiculturele samenleving. Daar schuil imo erg veel gevaar in. Als racist heb je niet per definitie een hekel aan mensen die niet uit jouw eigen cultuur afkomstig zijn, maar wil je alleen niet dat het vermengt. En dat wil jij dus, en ik ben bang voor racisten. Ja, ik ben bang voor jou en mensen zoals jij.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef Regal het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je meteen in de aanval gaat en mij een bang iemand noemt, omdat ik een andere kijk heb op de multicultuur. Dat je tegen de multicultuur bent maakt je juist niet bang. Door al die propaganda heen kijken moet je durven. Je ziet een probleem in de samenleving en praat er gewoon over. Mensen noemen je dan een bang iemand, een lafaard. Afijn, je gaat je gang maar. Geloof me, ben echt niet bang voor allochtonen. Ik maak zelfs praatjes met hun en we zitten grappen te maken, maar daar gaat het helemaal niet om.
Ik denk eerlijk gezegd dat jij enorm bang bent voor een kritische samenleving. Een samenleving die opkomt voor het Nederlandse volk. Omdat jij met je multiculti gezin een reden hebt om de multicultuur te verdedigen. Ik heb die niet, dus ben ook niet van plan om het te verdedigen. De politieke correctheid agenda en de positieve discriminerende kreten vanuit Den Haag moeten maar eens afgelopen zijn.
[..]
Ja, en multicultuur is multicultuur. Dat je daar dan de problemen dat het met zich meebrengt allemaal op gaat noemen maakt je niet aardig noch vervelend. Je bent dan een realist.
Regal heeft wel een punt. Er ís een groot probleem, er wordt vanuit de politiek niets aan gedaan, dus mensen maken zich zorgen en willen dat de politiek wat dóet ipv alleen maar benoemen.Nu blijft het daarbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel bang voor mensen die zich afzetten tegen een multiculturele samenleving. Daar schuil imo erg veel gevaar in. Als racist heb je niet per definitie een hekel aan mensen die niet uit jouw eigen cultuur afkomstig zijn, maar wil je alleen niet dat het vermengt. En dat wil jij dus, en ik ben bang voor racisten. Ja, ik ben bang voor jou en mensen zoals jij.
Wat is dat grote probleem waar niets aan wordt gedaan ?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regal heeft wel een punt. Er ís een groot probleem, er wordt vanuit de politiek niets aan gedaan, dus mensen maken zich zorgen en willen dat de politiek wat dóet ipv alleen maar benoemen.Nu blijft het daarbij.
Oh, dus ik moet m'n muil maar houden? Voor jou is het misschien een gevaar... Ik vind die allochtone jochies met zakmessen etc. op straat een gevaar. Ik denk dat ik in dit geval ook spreek voor oude vrouwtjes, jonge meisjes, homo's of wie dan ook. Maar ja, ik ben een gevaar. Tsja, voor bepaalde mensen is een mening blijkbaar gevaarlijker dan bendes op straat die wapens met zich meenemen. Raar maar waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel bang voor mensen die zich afzetten tegen een multiculturele samenleving. Daar schuil imo erg veel gevaar in.
Weer voorspelbaar, ik ben dus een racist, omdat jij niet anders kunt reageren blijkt wel weer.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Als racist heb je niet per definitie een hekel aan mensen die niet uit jouw eigen cultuur afkomstig zijn, maar wil je alleen niet dat het vermengt. En dat wil jij dus, en ik ben bang voor racisten. Ja, ik ben bang voor jou en mensen zoals jij.
Oh, dat weet je niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat is dat grote probleem waar niets aan wordt gedaan ?
Ik zeg niet dat je fysiek geweld gebruikt. Ik gaf zelfs nog een definitie van een racist in mijn vorige post. Ik ben slechts bang voor het gedachtegoed, hoewel dat natuurlijk vrij is. Wel grappig dat mensen het een vies woord vinden, maar vervolgens wel bepaalde criteria hanteren die hen dat nou net maken. If it talks like duck and it walks like a duck, it's probably a duckquote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef Regal het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet m'n muil maar houden? Voor jou is het misschien een gevaar... Ik vind die allochtone jochies met zakmessen etc. op straat een gevaar. Ik denk dat ik in dit geval ook spreek voor oude vrouwtjes, jonge meisjes, homo's of wie dan ook. Maar ja, ik ben een gevaar. Tsja, voor bepaalde mensen is een mening blijkbaar gevaarlijker dan bendes op straat die wapens met zich meenemen. Raar maar waar.
Tuurlijk zeg je dan weer, maar dit is een kleine groep die het verpest voor de rest. Inmiddels is dat niet meer zo, want dit gaat al tijden zo bezig. Zijn het dan telkens dezelfde jochies die niet aangepakt worden? Ja, en als ze niet aangepakt worden nemen ze andere jochies in die spiraal mee. Maar dat negeren ze in Den Haag, want iedereen moet een kans krijgen. Ze negeren het net zo lang, totdat men gaat stemmen op de partij der valse hoop. Dan gaat het erg interessant worden, want Geertje heeft al helemaal geen oplossing. Het gaat hem om macht, daarom maakt hij een wij tegen hun situatie aan in plaats van het probleem echt aan te pakken. Op die manier zullen we Den Haag helemaal niet meer ondervragen, omdat we dan elkaar al zo uitgekotst hebben. De Nederlanders zijn dan zo gefrustreerd dat ze niet meer weten wat ze moeten doen.
[..]
Weer voorspelbaar, ik ben dus een racist, omdat jij niet anders kunt reageren blijkt wel weer.
Jij ziet mij al met een shotgun aankomen zeker? Wees gerust, ik doe niemand iets kwaad, totdat iemand mij bewust pijn gaat doen.
Ik ken de problemen wel waar mensen het over hebben, maar ik heb dat met marokkaanse jongerenen ouders altijd zelf kunnen oplossen. Dat kon ik van de jongeren van autochtone afkomst niet zeggen. Kom daar aan de deur en je kunt van ouders ook nog een oplawaai krijgen. Daar had ik pas echt hardnekkig last van.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat weet je niet?
Gelukkig maar dan heb jij er nog niet mee te maken gehad blijkbaar, bofferd!
Nee, je bent slechts bang voor kritiek op de multicultuur, want het past niet in je straatje. Sorry, maar dat is dan niet mijn probleem. Ik zie Nederland veranderen in een puinhoop, maar blijkbaar denk jij daar anders over. Maar goed, misschien dat we daar nog eens over kunnen spreken, wanneer het echt uit de klauwen gaat lopen. Nederland valt opzich nog te redden, maar Frankrijk bijvoorbeeld is nog erger. Ooit Parijs en Marseille gezien? Dat kan het toekomstige beeld worden van Amsterdam en Rotterdam. Een ware warzone.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je fysiek geweld gebruikt. Ik gaf zelfs nog een definitie van een racist in mijn vorige post. Ik ben slechts bang voor het gedachtegoed, hoewel dat natuurlijk vrij is.
Vies woord? Racist bedoel je? Tsja, ik zie het meer als een dooddoener om een discussie te winnen, omdat er geen andere uitweg is. Simpel en effectief. Een greintje (zelf)kritiek is er niet bij dat soort mensen. Alles maar links laten liggen. Ja, links....quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Wel grappig dat mensen het een vies woord vinden, maar vervolgens wel bepaalde criteria hanteren die hen dat nou net maken.
Fijn dat jij het zo goed op hebt kunnen lossen, maar dat geldt natuurlijk voor veel mensen niet he? Mensen die beroofd worden zijn daarna vaak erg bang op straat. Om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken de problemen wel waar mensen het over hebben, maar ik heb dat met marokkaanse jongerenen ouders altijd zelf kunnen oplossen. Dat kon ik van de jongeren van autochtone afkomst niet zeggen. Kom daar aan de deur en je kunt van ouders ook nog een oplawaai krijgen. Daar had ik pas echt hardnekkig last van.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:02 schreef Regal het volgende:
[..]
Nee, je bent slechts bang voor kritiek op de multicultuur, want het past niet in je straatje. Sorry, maar dat is dan niet mijn probleem. Ik zie Nederland veranderen in een puinhoop, maar blijkbaar denk jij daar anders over. Maar goed, misschien dat we daar nog eens over kunnen spreken, wanneer het echt uit de klauwen gaat lopen. Nederland valt opzich nog te redden, maar Frankrijk bijvoorbeeld is nog erger. Ooit Parijs en Marseille gezien? Dat kan het toekomstige beeld worden van Amsterdam en Rotterdam. Een ware warzone.
Maar ja, blijf het probleem vooral onder stoelen en banken schuiven, omdat het niet in je straatje past. Maar dan wel vervolgens het lef hebben dat ik en andere met deze gedachte een gevaar zou kunnen zijn en worden.
[..]
Vies woord? Racist bedoel je? Tsja, ik zie het meer als een dooddoener om een discussie te winnen, omdat er geen andere uitweg is. Simpel en effectief. Een greintje (zelf)kritiek is er niet bij dat soort mensen. Alles maar links laten liggen. Ja, links....![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat jij het zo goed op hebt kunnen lossen, maar dat geldt natuurlijk voor veel mensen niet he? Mensen die beroofd worden zijn daarna vaak erg bang op straat. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Nee, geen idee of ik ermee te maken heb gehad, weet dus ook niet of dat boffen is.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat weet je niet?
Gelukkig maar dan heb jij er nog niet mee te maken gehad blijkbaar, bofferd!
Nou, ben je daar in elk geval wel eerlijk over..quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Het past vrij letterlijk niet in mijn straatje, niet in mijn huis en al helemaal niet in mijn cultuur.
In Nederland is de cultuur niet multicultuur, want wij hebben een eigen cultuur die ik belangrijker acht, en die op geen enkele manier beschadigt mag worden. Mensen van buitenaf moeten zich daaraan aanpassen. Net zoals ze in Saoedi Arabië ook hun eigen cultuur hebben, waar je je aan moet passen. Hell, hier heb je de vrijheid om nog je eigen keuzes te maken, want dat heb je daar niet. Ga daar maar eens heen met het plannetje multicultuur. Je zal dan keihard uitgelachen worden en krijgt nog een schop na ook..quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Je kunt wel zeggen dat je de Nederlandse cultuur wilt beschermen en dat de multicultuur niet werkt, maar dan ga je voorbij dat de multicultuur in de grote steden in Nederland DE cultuur is.
Is natuurlijk makkelijk om dit te zeggen wanneer je gezin multiculti is, maar denk niet dat iedereen zo denkt. Dat er sowieso een kloof zit tussen de randstad en de rest, multiculti of niet, doet er niet toe. Dit betekent niet dat je dan ook maar allerlei andere culturen moet accepteren. Dan maak je er een puinhoop van.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
In de dorpsgemeenten niet. Maar daar zit sowieso een enorm cultuurverschil in. Dus je kunt in Nederland al heel erg lang niet meer spreken van een cultuur.
*Links: de multiculti propaganda en de softe houding als gevolg, omdat iedereen een kans moet krijgen. Crimineeltjes krijgen taakstraffen, mogen snoepreisjes maken naar New York of Spanje en noem het maar op. Discrimineren richting blanken voor bepaalde banen, zoals onlangs het bericht over de politietop.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Maar om even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp en de vermeende rol van de multicultuur in jouw wereldbeeld: ik denk eerder dat verdeel en heers en beproefde methode is voor machthebbers om macht te houden en er meer van te verkrijgen.
Creëer een zij en wij en zet dat op mondiaal en lokaal niveau tegen elkaar op. Zorg dat iedereen iets heeft om te verdedigen en zorg dat de massa erin trapt. Hetzelfde geldt voor de rol die religie krijgt.
Prima.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
En ja, het was dom van mij om daaraan bij te dragen door deze discussie met je aan te gaan. Had ik niet moeten doen. Sorry.
Je moet niet zo aan jezelf denken. Denk eens aan die oude vrouwtjes, homo's, gehandicapten, realistische denkers, jonge meisjes die elke dag problemen hebben. Jij hebt VOORALSNOG geen problemen, omdat je doodleuk voor de multiculti propaganda bent gevallen. Sorry, maar ik kan aan je reacties zien dat je behoorlijk egoïstisch bent.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Maar goed, ik ben gewoon niet zo heel erg bang uitgevallen en heb een boel gezien en gedaan waarvan anderen zeggen dat het dapper of dom is. *shug* Ik ken townships in Zuid Afrika als Alexandra (een van de beruchtste) van binnen en ik was ook daar niet bang. En ik leef nog.
Oh, dus Zuid-Afrika was niet erg? Je wil er mee zeggen dat Nederland ook maar naar dat niveau moet gaan zakken, want zo erg is het niet? Wat daar allemaal gebeurt, moet hier voorkomen worden. Ga er niet mee vergelijken. Zo van, Zuid-Afrika valt mee, dus Nederland heeft nog wel even...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Als ik daar niet bang ben, heb ik hier nooit een reden om bang te zijn. En dat wil ook zeggen dat ik makkelijk met alle soorten mensen van alle leeftijden praat en over allerlei onderwerpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |