abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79605160
Welke politieke partijen zijn makkelijk te herkennen aan de kenmerken van de Bilderberg Groep? Van 't CDA weet ik het zeker dat ze er aan meedoen, gezien de Bilderberg ontmoeting van vorig jaar. Maxime Verhagen en premier Balkenende waren toen van de partij. Gek genoeg is het de partij die het machtigste van Nederland is... zou Koningin Beatrix hier een rol in spelen? Heeft zij veel invloed op wie Nederland mag besturen?

Ik weet nog maar al te goed dat Pim Fortuyn niet erg populair was bij z'n collega's, maar heb zo'n gevoel dat Beatrix ook niet van hem weg was. Zijn anti-globalisering kijk op de wereld heeft Beatrix niet veel mee. Het is impopulaire praat in huize Beatrix en politiek Nederland. Is CDA dan wel pro-globalisering? Nou en of. Vrij recentelijk kwam het plan kilometerheffing naar voren. Ook dat is een vorm van globalisering. Gelukkig zijn ze daar nu voorlopig mee gestopt, maar ze willen het er zeker doorheen drukken. Dit plan kwam alleen wat te vroeg als je reacties over heel Nederland mag geloven.

Wat te denken van de VVD? Is dat beter? Ik denk het niet, want de VVD heeft de laatste tijd ook opmerkelijke uitspraken gedaan wat om ons privacy gaat. Willen ze zichzelf weer eens in de kijker spelen op die manier? Deze partij staat kort samengevat voor privacyschending.

PvdA dan? Niet veel beter. Een softe houding en is gek op positieve discriminatie. Deze twee gecombineerd is verzekerd voor complete choas verspreiden. Deze partij is verder voor de multiculturele samenleving, een vorm van globalisering, ook al is dit plan al verschikkelijk mislukt. Toch blijft de linkse propaganda machine vrolijk verder draaien. Let wel, rechts en links zijn allebei gecontroleerd door de elite. Dus opzich maakt het niet uit, maar links heeft wel direct effect op de samenleving.

De PVV? Tsja, iedereen die complotten volgt weet dat Geert Wilders connecties heeft met zionisten. Hij wordt gefinancierd en gesteund door deze mensen. Opzich zal dat niet veel uit moeten maken, alhoewel het sowieso vreemd is... maar deze man heeft een missie. Hij doet zich voor als de volksheld van Nederland, maar ondertussen gaat het hem niet om Nederland. Hij zegt tegen de multiculturele samenleving te zijn, maar dat is alleen gericht tegen Islam, niet het complete beeld van de multicultuur. Dit maakt hem toch uiteindelijk pro-globalisering.

Dan de D66 nog. Heb ooit een programma gezien dat Pechtold zei dat hij een Bilderberg ontmoeting had. Meer kan ik er niet over vertellen, maar misschien is er nog een video er van te vinden op internet.

Wat we hier dus kunnen concluderen is dat politiek Nederland voor iemand anders werkt dan het Nederlands volk. Het is een globalisten systeem.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:40:35 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79605332
Alle politieke partijen die er toe doen hebben een band met de Bilderberg-achtige, een tweede agenda die niet perse het beste voor heeft met het plebs (wij) maar ook niet noodzakelijkerwijs het slechtste voor hebben met ons. Ik ben er wel van overtuigd dat ze vanuit hun overtuigingen wat 'het beste' is voor iedereen (maar nog het meest voor henzelf) aan het werk zijn. Partij voor de dieren zal (nog) geen banden hebben met bilderberg-achtige groepen vermoedelijk, te jong en onbelangrijk. Ik vermoed dat de belangrijke media-outlets en het grootste deel van de politiek op een bepaald niveau wel samenwerkt om bepaalde zaken gedaan te krijgen die eigenlijk niet door de beugel kunnen wat persoonlijke vrijheid betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:42:57 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79605409
wat is er mis met globalisering
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:07 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79605472
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef teamlead het volgende:
wat is er mis met globalisering
Openlijke globalisering? Niets. Deze schaduwglobalisering die wordt gepushed door financiële rampen en ellende met de belofte dat globalisering het allemaal oplost zolang men maar de controle geeft aan die 'precious few'? Alles.
Vrijheid
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:06:43 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_79606136
quote:
De PVV? Tsja, iedereen die complotten volgt weet
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:19:21 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79606579
Overigens:
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Regal het volgende:
zou Koningin Beatrix hier een rol in spelen? Heeft zij veel invloed op wie Nederland mag besturen?
nee
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_79606719
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Regal het volgende:
Vrij recentelijk kwam het plan kilometerheffing naar voren. Ook dat is een vorm van globalisering.
Huh?
pi_79606868
tvp
pi_79607038
De Bilderberg Groep is gewoon een netwerk van mensen met veel macht én inside kennis over bepaalde politieke beleidsontwikkelingen ....
Waarbij het natuurlijk zo is dat deze mensen dankzij zulk een netwerk des te beter hun macht kunnen consolideren en meer informatie onderling kunnen winnen door een informale uitwisseling van hun kennis..

Overigens is het een strenge regel dat een persoon op 'persoonlijke titel' deelneemt en niet vanuit een functie, dus is het niet zo dat er een 'officieel' contact is tussen die officiele instanties (maar juist dat stuent natuurlijk het idee van en 'old-Boys-netwerk')

de deelnemers lijst wordt de laatste drie jaren ook gewoon officieel vrijgegeven (maar was onofficieel ook wel langer gewoon bekende informatie):
http://publicintelligence.net/bilderberg/

Nederlandse deelnemers van de laatste conferentie (2009 in Athene):
quote:
Ernst Hirsch Ballin
Victor Halberstedt
Jan Hommen
Jaap de Hoop-Scheffer
Neelie Smit-Kroes
Koningin Beatrix
Jeroen van der Veer
Nout Wellink
Hans Wijers
Qua (ex-)politici kom ik op 2 CDA'ers, 1 VVD'er en een D66'er
(Wellink bv is ook een prominent CDA-lid)

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 26-03-2010 13:38:05 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_79628487
Oh, ben trouwens nog dat nadrukkelijke plan vergeten dat Geert Wilders uit wil voeren. Een droomstaat voor hem is een politiestaat. Dat is zijn oplossing voor de multicultuur. Een oplossing waar je niets mee verder komt. Het is meer een verdeel en heers actie van dhr. Wilders dan een echte oplossing. Denk je nou echt dat je het Nederlandse volk hiermee een plezier doet? Als je in Gouda zou wonen, zou ik het begrijpen. Die zullen het beleid van de PvdA en in mindere mate andere partijen niet meer waarderen. Maar een te softe partij verruilen voor een te extreme partij is erg opvallend. Laat PvdA dit met opzet uit de klauwen gaan, door niet problemen fatsoenlijk aan te pakken, maar om het vervolgens nog wel goed te praten? Hiermee helpen ze Geert compleet in het zadel, zodat hij de boel totaal om kan gooien, maar uiteindelijk valse hoop heeft gegeven aan het volk? Geert Wilders komt dus door die houding van de PvdA op die manier wel erg makkelijk aan de zetels.

Als je zo naar de politiek kijkt zie je dus twee uitersten. Het softe PvdA en het extreme PVV. De rest loopt momenteel een beetje mee. Alhoewel de PvdA en de PVV totaal anders zijn, vind ik deze twee partijen misschien wel het dodelijkst voor Nederland op dit moment. PVV geeft valse hoop als het om het totale beeld gaat over massa-immigratie. Ik denk dat hij uiteindelijk niet eens iets aan de moslims gaat doen. Het is meer praten dan doen. Macht is voor hem meer belangrijk, dat vinden z'n grote vrienden in de VS ook. Toch kun je op die manier die politiestaat als Geert zijnde nog sneller invoeren, omdat hij een meester is in de verdeel en heers mentaliteit. Ze hebben al water bij de wijn gedaan wat betreft de massa-immigratie - (nog) niet de moslims- , en houden het volk hiermee gewoon voor de gek. Mocht hij daadwerkelijk aan de macht komen dan wordt het volk alleen maar gefrustreerder. PvdA laat de stemmer min of meer verkassen naar de PVV. De twee partijen doen allebei hun deel. Extreem-rechts met een zionistisch tintje en extreem-links met de natte droom die multicultuur heet zijn samen misschien wel de grootste vrienden achter de gesloten deuren. We zullen het nooit weten, maar of het wordt een politiestaat hier, of de verdere dramatische nachtmerrie die multicultuur heet, waar nooit ingegrepen wordt bij de problemen die het met zich meebrengt.

Eén ding is voor mij dus zeker; wie er ook gaat regeren na 9 juni, zij winne gewoon weer. Ik haal in deze post met opzet de PvdA en PVV aan, omdat die nu de grootste zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Regal op 26-03-2010 22:22:14 ]
pi_79631009
Politiestaat

Afgelopen met dat geknuffel en gedoog
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:31:56 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79633272
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Amos_ het volgende:
Politiestaat

En daarna kom je erachter dat een deel van jouw overtuigingen ook ongewenst zijn.. Oeps.
Vrijheid
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:24:02 #13
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79635116
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef RM-rf het volgende:
Overigens is het een strenge regel dat een persoon op 'persoonlijke titel' deelneemt en niet vanuit een functie,
Dat dus, je wordt uitgenodigd voor zo'n conferentie, ongeacht wat je achtergrond is.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79635227
Allemaal.

De politiek is alleen maar een toneelspel waarin de marionetten elkaar om de 4 jaar vervangen.
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 09:48:56 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_79637395
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:35 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal.

De politiek is alleen maar een toneelspel waarin de marionetten elkaar om de 4 jaar vervangen.
Dat idee heb ik ook weleens, maar wie trekt er dan aan de touwtjes?
pi_79638061
DE SP stelde er kamervragen over:

http://www.vrijspreker.nl(...)bilderberg-deelname/

ach, mogen die mensen ook 'n priveleven hebben?
quote:
Koningin Beatrix is doorgaans ook aanwezig bij de conferentie, maar de Rijksvoorlichtingsdienst beschouwt dat als een privéaangelegenheid en wil er niets over zeggen.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)bergconferentie.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_79638250
wat heeft kilometerheffing te maken met globalisering?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:13:00 #18
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_79638673
quote:
Politiestaat

Gozer serieus... jij weet dan echt niet wat je te wachten staat hoor haha.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_79639202
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af.
pi_79640389
Joh, TS, dat gedoe van je over de multicultuur als het Grote Kwaad....
Wat moet jij bang zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79640409
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79640835
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:35 schreef Salvad0R het volgende:
Allemaal.

dat klopt, maar er is niet zo'n groot verschil tussen de poppen en hun poppenspelers en soms zijn gewoon zowel de popen de poppenspelers.... overigens is dat ook conform de theorie van veel complot-gelovers die ook nog wel eens de personen die een 'puppet' zijn even makkelijk opvoeren als 'puppet-masters...

de personen die uitgebnodigd worden zijn veelal ook voorspelbaar, altijd een aantal regereringsleiders, mensen op hoge posten in de EU, mensen op hoge posten in de NAVO, IMF of VN, mensen op hoge posten bij mulitnationals als Shell, Unilever, grote banken...
en een enkele hoogleraar/professor politie recht of economie of internationale betrekkingen...

natuurlijk heeft de opzet van 'bilderberg' natuurlijk wel substantiele voordelen van andere 'netwerkpolitiek-bijeenkomsten' zoals de G8/G20, VN-vergaderingen of Eurpese toppen... omdat die veelal een heel strak 'protocol' hebben en een 'zichtbare uitstraling waarbij het opeens véél belangrijker is 'wie-naast-wie-staat-op-staatsiefoto's of -banketten ....
Doordat Bilderberg veel 'informeler' is, is het minder gebaseerd op een vast 'protocol' en zijn eventuele onderhandelingen of orienterede gespreken meestal wat vrijer van publieke druk of 'opinie-vorming' doordatdie contacten er zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_79640907
quote:
Politiestaat

tja, dat heeft juist nadelen dat een overheid in een politiestaat veel en hoge kosten heeft aan 'handhaving' .... de huidige westerse staten zouden als 'politiestaat' bv niet meer een groot sociaal zekerheidsstelsel kunnen financieren en waarschijnlijk zou dat geprivatiseerd worden, maar evenmin dan de belastingen en premies ver omlaag kunnen gaan omdat daarvan dan een veel grotere politiemacht en militaire macht betaald moet worden, en een uitgebrieider gevangeniswezen.

prsoonlijk vind ik de voordelen van een politiestaat erg laag, en zeker niet opwegen tegen de nadelen die een politiestaat heeft tov een vrije verlicht-humane westerse moderne staat.
pi_79640957
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarom wil men de kilometerheffing invoeren ?
http://www.milieudefensie(...)een-kilometerheffing

Om o.a. het globale probleem van klimaatsverandering aan te pakken, beweert de politiek althans.
Om o.a. de files aan te pakken zodat NL z'n rol als globale handelaar kan uitvoeren.
Prettige bijkomstigheid is dat Big Brother meteen n hele hoop voertuigen(mensen) kan registreren.
Alles wat Big Brother goed uitkomt werkt indirect mee aan de globalisering.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_79642822
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb wel zo'n ongeveer een idee wie het zou kunnen zijn op bepaalde -bijna alle- fronten, maar zal me maar inhouden dit keer. Laat iemand anders het nu maar een keer zeggen, anders krijg ik weer op m'n donder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')