Daar ben ik het niet mee eens. Anders moet je het niet "nep" noemen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja je moet vlees ook niet met nepvlees gaan vergelijken
dat is als de smaak van een peer met een pizza vergelijken
Ik heb dit recept nog in de planning staan om zelf te maken. Is blijkbaar afkomstig van een goed vegetarisch restaurant in de UK, Relish.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:08 schreef jojomen4 het volgende:
Zijn er geen burgers gemaakt obv peulvruchten.. zeg maar falaffel ballen in de vorm van een schijfje/burger?
Ow thnx, zo iets bedoel ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:39 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb dit recept nog in de planning staan om zelf te maken. Is blijkbaar afkomstig van een goed vegetarisch restaurant in de UK, Relish.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=615042&rq=veggieburger
De junbo zit hier in een buitenwijk aan de andere kant van de stad waar ik nooit en te nimmer hoef te zijn. Zal er toch maar eens een fietstochtje aan wagen dan. Het liefste zou ik een soort imitatievleeskroket willen hebben dus zelf kaaskroketten maken trekt me nog niet direct. Maar goed, wie weet ooit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind van de jumbo de bitterballen en kroketten wel lekker en de friettent op de hoek heeft een heeerlijke kaaskroket maar ik durf nooit te vragen van welk merk
ik heb ook al eens geprobeerd kaaskroketjes zelf te maken?
niet zo lastig als ik had verwacht en je kunt lekker prutsen tot je de voor jou ideale kaascombi te pakken hebt?
oh dan hoef je niet te gaan hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:44 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
De junbo zit hier in een buitenwijk aan de andere kant van de stad waar ik nooit en te nimmer hoef te zijn. Zal er toch maar eens een fietstochtje aan wagen dan. Het liefste zou ik een soort imitatievleeskroket willen hebben dus zelf kaaskroketten maken trekt me nog niet direct. Maar goed, wie weet ooit.
Ook prima dus bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dan hoef je niet te gaan hoor
het is geen imitatievlees het is meer een soort ragout
Ik at het een paar jaar terug alweer, op Sicilië. Ben het hier in NL nog nooit tegengekomen. Let er regelmatig op, niet altijd, maar toch. Ben er nooit actief naar op zoek geweest, maar bij mijn AH of turk of marktkraam heb ik het nog nooit gezien. Dus ben ook wel benieuwd naar tips.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een schopje... Ben net terug uit Engeland, daar verkopen ze veel halloumi. Hier zie ik het eigenlijk nooit. Iemand een winkeltip?
of in de buurt van Duitsland: bijna alle Duitse supermarkten hebben het in hun assortiment. Ik vind het niet lekker. De smaak wel, maar het is net rubber, als je erop kauwt...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:43 schreef ColdFeet het volgende:
PZE, mocht je in de buurt van de grens wonen: de Delhaize verkoopt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |