ik denk niet dat spotify de mengpaneel ondersteuntquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou zelf een TT a la "Wanneer gaat 3FM Dalet vervangen door Spotify?" bedacht, maar dit kan ook.
Nee duh, maar ik denk wel dat er meer muziek in Spotify is te vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk niet dat spotify de mengpaneel ondersteunt
Daar zat ik vorige week nog op twitter te klagen dat Led Zeppelin er niet op stond, maar ja niet elke artiest wil zijn nummers op Spotify zettenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee duh, maar ik denk wel dat er meer muziek in Spotify is te vinden.
Al zal het ook andersom veel het geval zijn, vooral artiesten als Led Zeppelin die helemaal niet in Spotify staan.
Gelukkig kan je die nummers nu ook gewoon zelf importeren, en op die manier binnen Spotify beluisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week nog op twitter te klagen dat Led Zeppelin er niet op stond, maar ja niet elke artiest wil zijn nummers op Spotify zetten
Ik zat n.a.v. van bovenstaande post te googlen om te kijken wie er vandaag op z'n 30e verjaardag dood was gegaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: eigenlijk had de TT natuurlijk moeten zijn: "R.I.P Ian Curtis: 18 mei 1980 - 18 mei 2010..."
Ik snap het nog niet helemaal, maar zal er in het weekend eens voor gaan zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef alors het volgende:
Ik ben dat Spotify aan het ontdekken, lijkt wel geinig
Ik kreeg zojuist klachten dat de muziek te hard stond...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
One louder!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist klachten dat de muziek te hard stond...
Ian Curtis, zanger van `t legendarische Joy Division, pleegde vandaag 30 jaar geleden zelfmoord op slechts 23-jarige leeftijd, vlak voor aanvang van hun eerste US tour waarmee ze daar zouden gaan doorbreken. Hij kon de druk en `t beroemd zijn niet aan...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat n.a.v. van bovenstaande post te googlen om te kijken wie er vandaag op z'n 30e verjaardag dood was gegaan.Sorry, ga me in een hoekje kapot zitten schamen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Civilian het volgende:
Mooiste meisjes uit Twente?Jammer van dat accent soms though..
quote:
Heel liefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ian Curtis, zanger van `t legendarische Joy Division, pleegde vandaag 30 jaar geleden zelfmoord op slechts 23-jarige leeftijd, vlak voor aanvang van hun eerste US tour waarmee ze daar zouden gaan doorbreken. Hij kon de druk en `t beroemd zijn niet aan...
Dit is hun bekendste nummer
Dat was leuk vorig jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Elke ochtend, 3 weken lang, Kids
Maar dan ben ik er niet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel liefmaar weet wel wie hij is en wat z'n lot was en in welke band hij zat, er ging alleen bij de naam gewoon even geen belletje rinkelen.
Ilse is nog niet eens zo heel erg.. Meisje die serieus Twents praten vind ik zo'n afknapperquote:
Kijk nu al uit naar Szigetquote:
Michiel moet natuurlijk iedere dag liegen, met de MT5 kan hij natuurlijk niet zeggen dat alles crap isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
ohjaa dat zeiden ze net bij Michiel al even.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Bol_Wan het volgende:
goeieMIDDAG![]()
![]()
god, wat is ben ik kapot, hele dag examengedoe en dan ook nog werken![]()
wat dit trouwens Pendulum, stem komt me bekend voor
ik heb het geld nodig, en ik ben morgen toch vrij dus ja..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook werken in z'n examentijd??
Morgen vrij?
Trustenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ben ook weer weg, toch maar wat bijslapen![]()
Trusten man!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ben ook weer weg, toch maar wat bijslapen![]()
die begon te janken aan de telefoon?quote:
volgens mij wist Eric ook niet zo goed wat hij d'r mee aanmoest.. z'n reactie was ook "oh god.."quote:
quote:
je hoorde iemand op de achtergrond lachen maw fake dusquote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
je hoorde iemand op de achtergrond lachen maw fake dus
Klopt, soms slaat 'ie op hol.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
@ Sirolf: http://www.3fmfan.nl/page/youtubevideo
Die 'Make money'-videos horen daar niet denk ik..
quote:
Whehequote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:Beginnen wij allemaal om 8.30 met werken of zo?
Ramon = baasquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:40 schreef tedkees2 het volgende:
Whahahaha, die RamonMidden in de nacht mensen bellen om te vragen waar ze op gaan stemmen
quote:
Sterkte met de hooikoorts! kan idd erg vervelend zijn. Maar van binnen zong je dus? Dat is ook goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn eerste thee nog niet op en een hooikoorts kraakstem dus ik doe t mn collegae niet aan.
Maar van binnen zong ik!
Thee. Lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja van binnen zong ik natuurlijk mee![]()
En nu is het tijd voor die thee
Here we go !quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo, mn keel is gesmeerd nu, laat die meezingers maar komen
Nummer 3 !!!!!!quote:HAkkuh om half 4!
Perplexer - Acid Folk
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Tears Don't Lie
QFTquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat een troep maakt Green Day toch eigenlijk ook. Vreselijk.
Hij heeft nog 15 min. Zal er om spannenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:41 schreef Sirolf het volgende:
Valt me tegen dat Giel vandaag nog geen Journey gedraaid heeft.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik heb de hype ook nooit gesnapt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat een troep maakt Green Day toch eigenlijk ook. Vreselijk.
Goodmorning!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de hype ook nooit gesnapt.
Goedemorgen
Mogge!quote:
Cos!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef cosmick het volgende:
The most sampled woman in hiphop.
30 minuten, minimaal !quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef cosmick het volgende:
Even kijken hoe lang ik het volhoud om 3Fm te luisteren hoor.
T/m 15.40quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef cosmick het volgende:
Even kijken hoe lang ik het volhoud om 3Fm te luisteren hoor.
Ja, goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Janneke! alles goed joh?! Hoe was het gisteren?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
Ik besef t nog niet geloof ik...
Wanneer mogen wij komen op het feest?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
kHeb niet echt een feest gepland ofzo... maar ik ben wel in voor een surpriseparty hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij komen op het feest?. Maar vet hoor! lekker gevoel
Thanx!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd Jannekje! Ik wil ookBen bezig met afstudeerstage maar wil nog niet helemaal lukken
Kom morgen wel even langsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb niet echt een feest gepland ofzo... maar ik ben wel in voor een surpriseparty hoor
Feligeciteerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
HBO Communicatiesystemen, afstudeerstage bij een multimediabedrijf in Groningenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx!
Watvoor opleiding doe je? En watvoor afstudeerstage?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HBO Communicatiesystemen, afstudeerstage bij een multimediabedrijf in GroningenStage is leuk, bedrijf bevalt goed, school is een beetje aan het mekkeren
Even verbeterdquote:
Moet een onderzoek doen en daar een verslag over maken, gevolgd door een eindgesprekquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Scholen kunnen idd ontzettend mekkeren Etc... Moet jij ook nog een scriptie schrijven oid?
't zou mij persoonlijk beter uitkomen als BoZ nog een wedstrijd wint en de coach (Marco v/d Berg) van Groningen wil eigenlijk ook hier in Groningen kampioen worden, maar als ze morgen thuis winnen (3 - 0) dan verwacht ik dat ze het zaterdag in BoZ afmaken. De titel komt in elk geval terug naar Groningenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef borisz het volgende:
Hansie gaat BoZ nog een puntje pakken of wordt het 4-0?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Het enige nummer van Radiohead dat ik te pruimen vind
Heel goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu in m'n vijfde jaarEn ben zesdejaars als ik klaar ben maar daar kan ik me niet zo druk om maken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Het enige nummer van Radiohead dat ik te pruimen vind
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Das t enige Radiohead nr dat ik kan aanhoren
Radiohead en Muse, dat kan ik echt heel slecht verdragen ja, het schijnt een afwijking te zijn, je moet t schijnbaar echt geweldig vindenquote:
Ik heb het geprobeerd hoorquote:
Ik leg het niet eens uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heel goed!
Mensen kijken mij altijd heel ernstig aan als ik zeg dat ik langer over mn studie doe (uh... deed). Maar als ik uitleg dat ik liever dingen voor 100% goed doe dan twee keer half werk aflever, dan is er ineens begrip alom
Snap ik. Vol huis is natuurlijk leuker om kampioen te worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't zou mij persoonlijk beter uitkomen als BoZ nog een wedstrijd wint en de coach (Marco v/d Berg) van Groningen wil eigenlijk ook hier in Groningen kampioen worden, maar als ze morgen thuis winnen (3 - 0) dan verwacht ik dat ze het zaterdag in BoZ afmaken. De titel komt in elk geval terug naar Groningen
Zekers en goed voor de kasquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Snap ik. Vol huis is natuurlijk leuker om kampioen te worden.
Hier word ik tenminste vrolijk vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden, kan dr niks aan doen
Twas denk ik wel hun enige hit he, Breakfast at Tiffany's?quote:
Jammer dat we eigenlijk niets meer van haar horen want dit is echt een toffe trackquote:
One hit wonders zijn vaak leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twas denk ik wel hun enige hit he, Breakfast at Tiffany's?
Naja, door dat nummer heeft de band wel bestaansrecht ieg
quote:giel3fm De winnaar van de Wouter Hamel Remix Contest is bekend: de Buurman & Buurman Remix!!! Luister de top 10 hier: http://tinyurl.com/32xhe5v
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
De stream draait nog steeds.
Verder probeer ik me zoveel mogelijk in te houden.
Nou serieus, ik draaide 't volume wel iets verder openquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Toch hoor ik je nu meezingen met Guus.
't is ook wel een leuke plaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou serieus, ik draaide 't volume wel iets verder open.
Da's even vreemd als Michiel met een overhemd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef alors het volgende:
omg![]()
![]()
Gerard heeft een T SHIRT aan
![]()
![]()
Ik herken em niet meer
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's even vreemd als Michiel met een overhemd!
cos, je hebt een medestander gevonden!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet bijna huilen van Queen.
Dat duurt ook allemaal zo laaaaaaaaang
Sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahaha, Hans kwam bijna klaar van Queen geloof ik
Deze ben ik zoooooo zat...
Ik heb t altijd van die kitscherige kermismuziek gevonden , kan t ook niet helpenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cos, je hebt een medestander gevonden!
Niet aan beginnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, trouwens, iemand geniale tips voor een navelpiercing die blijft ontsteken?
Eruithalen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, trouwens, iemand geniale tips voor een navelpiercing die blijft ontsteken?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Innuendo is zo'n beetje het slechste wat Queen ooit gemaakt heeft.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ha Zap! Alles aiiight jongen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ik was er alquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, waar is Roel gebleven nu Jewel op de radio is?
quote:
De knokploeg staat al klaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er gaat hier zo een aantal mensen met pek en veren door dit topic getrokken worden.
quote:HAkkuh om half 4!
Perplexer - Acid Folk
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Tears Don't Lie
mooizo, heeft ze hopelijke ook geen tijd meer om 'muziek' uit te brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |