Cos!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef cosmick het volgende:
The most sampled woman in hiphop.
30 minuten, minimaal !quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef cosmick het volgende:
Even kijken hoe lang ik het volhoud om 3Fm te luisteren hoor.
T/m 15.40quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef cosmick het volgende:
Even kijken hoe lang ik het volhoud om 3Fm te luisteren hoor.
Ja, goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Janneke! alles goed joh?! Hoe was het gisteren?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
Ik besef t nog niet geloof ik...
Wanneer mogen wij komen op het feest?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
kHeb niet echt een feest gepland ofzo... maar ik ben wel in voor een surpriseparty hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij komen op het feest?. Maar vet hoor! lekker gevoel
Thanx!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd Jannekje! Ik wil ookBen bezig met afstudeerstage maar wil nog niet helemaal lukken
Kom morgen wel even langsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb niet echt een feest gepland ofzo... maar ik ben wel in voor een surpriseparty hoor
Feligeciteerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
HBO Communicatiesystemen, afstudeerstage bij een multimediabedrijf in Groningenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx!
Watvoor opleiding doe je? En watvoor afstudeerstage?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HBO Communicatiesystemen, afstudeerstage bij een multimediabedrijf in GroningenStage is leuk, bedrijf bevalt goed, school is een beetje aan het mekkeren
Even verbeterdquote:
Moet een onderzoek doen en daar een verslag over maken, gevolgd door een eindgesprekquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Scholen kunnen idd ontzettend mekkeren Etc... Moet jij ook nog een scriptie schrijven oid?
't zou mij persoonlijk beter uitkomen als BoZ nog een wedstrijd wint en de coach (Marco v/d Berg) van Groningen wil eigenlijk ook hier in Groningen kampioen worden, maar als ze morgen thuis winnen (3 - 0) dan verwacht ik dat ze het zaterdag in BoZ afmaken. De titel komt in elk geval terug naar Groningenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef borisz het volgende:
Hansie gaat BoZ nog een puntje pakken of wordt het 4-0?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Het enige nummer van Radiohead dat ik te pruimen vind
Heel goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu in m'n vijfde jaarEn ben zesdejaars als ik klaar ben maar daar kan ik me niet zo druk om maken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Het enige nummer van Radiohead dat ik te pruimen vind
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Das t enige Radiohead nr dat ik kan aanhoren
Radiohead en Muse, dat kan ik echt heel slecht verdragen ja, het schijnt een afwijking te zijn, je moet t schijnbaar echt geweldig vindenquote:
Ik heb het geprobeerd hoorquote:
Ik leg het niet eens uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heel goed!
Mensen kijken mij altijd heel ernstig aan als ik zeg dat ik langer over mn studie doe (uh... deed). Maar als ik uitleg dat ik liever dingen voor 100% goed doe dan twee keer half werk aflever, dan is er ineens begrip alom
Snap ik. Vol huis is natuurlijk leuker om kampioen te worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't zou mij persoonlijk beter uitkomen als BoZ nog een wedstrijd wint en de coach (Marco v/d Berg) van Groningen wil eigenlijk ook hier in Groningen kampioen worden, maar als ze morgen thuis winnen (3 - 0) dan verwacht ik dat ze het zaterdag in BoZ afmaken. De titel komt in elk geval terug naar Groningen
Zekers en goed voor de kasquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Snap ik. Vol huis is natuurlijk leuker om kampioen te worden.
Hier word ik tenminste vrolijk vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden, kan dr niks aan doen
Twas denk ik wel hun enige hit he, Breakfast at Tiffany's?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |