Wanneer mogen wij komen op het feest?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
Ik besef t nog niet geloof ik...
kHeb niet echt een feest gepland ofzo... maar ik ben wel in voor een surpriseparty hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij komen op het feest?. Maar vet hoor! lekker gevoel
Thanx!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd Jannekje! Ik wil ookBen bezig met afstudeerstage maar wil nog niet helemaal lukken
Kom morgen wel even langsquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb niet echt een feest gepland ofzo... maar ik ben wel in voor een surpriseparty hoor
Feligeciteerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, goed!
Afgestudeerd joh...!
Ik besef t nog niet geloof ik...
HBO Communicatiesystemen, afstudeerstage bij een multimediabedrijf in Groningenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx!
Watvoor opleiding doe je? En watvoor afstudeerstage?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HBO Communicatiesystemen, afstudeerstage bij een multimediabedrijf in GroningenStage is leuk, bedrijf bevalt goed, school is een beetje aan het mekkeren
Even verbeterdquote:
Moet een onderzoek doen en daar een verslag over maken, gevolgd door een eindgesprekquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Scholen kunnen idd ontzettend mekkeren Etc... Moet jij ook nog een scriptie schrijven oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |