Ik heb geen argumenten nodig bij jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Denken een sterk argument te hebben door de Telegraaf af te kraken
Dat blijkt wel uit je hele houding, de ene opmerking naar de ander waarbij jij jezelf nogal voor lul zet. Je valt behoorlijk door de mand. Succes met rukken jongen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee mijn pik is absoluut niet klein![]()
En afgewezen ook niet
Sorry je zusje zit net onder mijn bureau dus zei doet het voor mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je hele houding, de ene opmerking naar de ander waarbij jij jezelf nogal voor lul zet. Je valt behoorlijk door de mand. Succes met rukken jongen.
Zie je dan echt niet in dat je jezelf gigantisch voor kut zet? Echt niet? Denk je echt ons allemaal op 1 of andere manier eruit geluld te hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit je hele houding, de ene opmerking naar de ander waarbij jij jezelf nogal voor lul zet. Je valt behoorlijk door de mand. Succes met rukken jongen.
Drugsgebruikers zoeken heil bij elkaar: uitleg zie reactiesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef De_Logica het volgende:
TS is een domme nikswetende frustie. Uitleg: zie alle reacties.
Fok is net zo verslavend als drugs lieve schatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Drugsgebruikers zoeken heil bij elkaar: uitleg zie reacties![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mensen die wiet bombarderen tot het niveau van coke en zo veel mogelijk "drugsgebruikers" in 1 zin steken om ze te beschrijven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Drugsgebruikers zoeken heil bij elkaar: uitleg zie reacties![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dank je voor de bevestigingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Fok is net zo verslavend als drugs lieve schatSchrijf jezelf maar gauw uit.
Mensen die wiet adoreren en menen dat het 'onschuldig' is. Zo dacht men dit ook van paddo's totdat er mensen van daken sprongen en de overheid eindelijk eens ingreep.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die wiet bombarderen tot het niveau van coke en zo veel mogelijk "drugsgebruikers" in 1 zin steken om ze te beschrijven.
Mensen die vervolgens wel zelf met de lip aan de alcohol gaan.![]()
Mensen die zich bezig houden met het leven van een ander.
TS
Wat mij betreft neem je er om de 1 post 1.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ga nog maar eens een jointje draaien, immers om de 10 posts mag ik er een
Jij bent dus tegen alcoholquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Mensen die wiet adoreren en menen dat het 'onschuldig' is. Zo dacht men dit ook van paddo's totdat er mensen van daken sprongen en de overheid eindelijk eens ingreep.
Mensen die vervolgens menen dat alcohol wel kan en drugs niet.
Mensen die zich bezig houden met het leven van TS.![]()
Zijn we het aardig eens inderdaad.
Dat rook ik niet bij, ik steek nu al de ene met de andere aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Wat mij betreft neem je er om de 1 post 1.
Ja want dat komt echt door de paddo's, dat ene gevalletje. Dat is inderdaad aangetoond, en het verbod heeft helemaal niets te maken met ongeleid politiek optreden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Mensen die wiet adoreren en menen dat het 'onschuldig' is. Zo dacht men dit ook van paddo's totdat er mensen van daken sprongen en de overheid eindelijk eens ingreep.
Feit: Alcohol is een groter probleem dan wiet.quote:Mensen die vervolgens menen dat alcohol wel kan en drugs niet.
Waar hou ik me bezig met je leven?quote:Mensen die zich bezig houden met het leven van TS.![]()
Ja, heel! Hoezee!quote:Zijn we het aardig eens inderdaad.
Top, en dit allemaal dankzij jouw Nederlandse vriend die nu alles ontkent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat rook ik niet bij, ik steek nu al de ene met de andere aan
Geen dank, liever vijfje wietquote:
Typisch een argument van een gebruiker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja want dat komt echt door de paddo's, dat ene gevalletje. Dat is inderdaad aangetoond, en het verbod heeft helemaal niets te maken met ongeleid politiek optreden.Ook helemaal niet met het persoonlijke leven van de betreffende gebruiker.
Hoeveel mensen sterven er jaarlijks door het gebruik van alcohol en leg dat eens naast wietgebruikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Typisch een argument van een gebruiker.
[quote]Feit: Alcohol is een groter probleem dan wiet.
/quote]
In jouw beleving inderdaad. Geen feit, ja, in jouw beleving...
Faalhaas
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Volgende gebruiker dient zich alweer aan die eerst hier liep te krijsen als een speenvarken dat alles gelogen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef 2dope het volgende:
Ik blijf gewoon lekker gebruiken, heb ook een eigen plantage ('tje)
Haal zo'n 2500 euro NETTO binnen per maand. Daarnaast trek ik ook nog uitkeringPrachtig, kan gewoon allemaal in dit land. Ik rijd overigens in een (nieuwe) audi A4, en jij?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hoeveel mensen sterven er jaarlijks door het gebruik van alcohol en leg dat eens naast wietgebruik
Ik doe alleen de drug die we kennen als alcohol in de vorm van whisky. 20 punten aftrek voor je (gebrek aan) mensenkennis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Typisch een argument van een gebruiker.
De meeste mensen noemen dat algemene kennis.quote:In jouw beleving inderdaad. Geen feit, ja, in jouw beleving...
Zal ik een spiegel ophalen of loop je er zelf naar 1?quote:Faalhaas
Leg eerst maar eens uit wat het verschil is tussen alcohol en drugs.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen sterven er jaarlijks door het gebruik van drugs en leg dat eens naast alcoholgebruik
Hahaaa balen hè dat je als pukkelige gefrustreerde puber zo weinig verdient met je baantje als vakkenvuller bij de AHquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Volgende gebruiker dient zich alweer aan die eerst hier liep te krijsen als een speenvarken dat alles gelogen is.
Duidelijker kan niet!
En ja, helaas dat dit kan in dit land. Ik hoop dat dit gauw afgelopen is door drugs gewoon compleet te verbieden, ook softdrugs.(ja ook alcohol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |