Volgorde maakt niet uit!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef iBenny het volgende:
Maakt de volgorde nog uit of moet je maar gewoon 25 namen noemen?
Met zoveel keer -2 en +2 idd, toch bedankt voor je nominatiesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef ranja het volgende:
Wordt het straks een wegstreep toernooi of met zoveel keer -2 en +2 enzo? In dat laatste geval zal ik daar niet aan mee doen
Thxieee!quote:
Je hoeft je voor dit spel niet te gaan haasten hoor, ze kunnen makkelijk naast elkaar bestaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Tournament snel afronden dan maar
Ik had tekortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ik vond het moeilijk want ik kon er maar 8 kiezen die door mogen![]()
Maar met pijn en moeite mijn 25 in willekeurige volgorde![]()
Ja en de deadlinequote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Rauzer het volgende:
Uhm...dit forum gaat waarschijnlijk over twee/drie weken dicht, kan je er niet beter een tournament van maken? Vorige Survivalgames hebben wel uitgewezen dat die spellen heel lang duren.
lijkt me wel verstandig om dat te doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Rauzer het volgende:
Uhm...dit forum gaat waarschijnlijk over twee/drie weken dicht, kan je er niet beter een tournament van maken? Vorige Survivalgames hebben wel uitgewezen dat die spellen heel lang duren.
Olliequote:Op woensdag 19 mei 2010 09:57 schreef Rauzer het volgende:
Ken ze bijna allemaal, behalve
Bas van Ryckevorsel
Mirjam de Jager
Asnat Ferdinandus
Ollie du Croix
Ollie was het vriendje van Tiffany Maes..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:57 schreef Rauzer het volgende:
Ken ze bijna allemaal, behalve
Ollie du Croix
Tiffany kon niet zingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ollie was het vriendje van Tiffany Maes..
In dat geval is een top 25 niet nuttigquote:
Dan moet je het met 64 kandidaten doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval is een top 25 niet nuttig
(net als een top 24 of 26)
want uiteindelijk zul je dan een oneven aantal kandidaten overhouden
maar 64 is een echt survival gamequote:
Ze laten het forum maar langer open speciaal voor de spelletjes, verdulleme!quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Rauzer het volgende:
quote:
Nietusquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MARLALALALALALALLALA IS DE LIEFSTE VAN DE HELE WERELD
Ik mis Alice Hoes bij iedereenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Woelli het volgende:
Ik zie echt namen staan bij sommige top25, waarbij ik me echt afvraag of je wel verstand hebt.
Lijstjes! Voor slowchatten is een ander topicquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Woelli het volgende:
Ik zie echt namen staan bij sommige top25, waarbij ik me echt afvraag of je wel verstand hebt.
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:37 schreef Deceit het volgende:
Ik mis Alice Hoes bij iedereen
Het is een complotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |