dat dus...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef nattermann het volgende:
Die scene in MW2 kun je overslaan.
En die airport missie in mdw2 was gruwelijk hard, ik heb iedereen doodgeknald die ik kon vinden en zelfs de gewonden afgeknald!!!!!quote:
Fable 1 en 2.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:37 schreef Seam het volgende:
Ik wil vrouwen verkrachten en kinderen in koele bloede neerknallen
Toch nog iemand met een gewetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
Ondanks dat je loopt te trollen heb je wel een beetje gelijk
Nee, in Fable kun je geen kinderen vermoorden.quote:
moeilijk he, verschillende soorten humor leren herkennen.quote:
als je carmageddon al heftig vind, pfffquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er al iets dat heftiger is dan Carmageddon?
Weet je wat heftig was, Paratrooper!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als je carmageddon al heftig vind, pfff
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Weet je wat heftig was, Paratrooper!
Dan zat je daar in je bunker te chillen en als je even niet oplette, waren er een paar kerels geland die meedogenloos je crib volpropten met dynamiet om je vervolgens gruwelijk in hompen vlees uit elkaar te knallen![]()
The horror... vastzitten in een blok beton wetende dat het einde nabij is...
en ondertussen extra gepijnigd worden door een 8-bit deuntje![]()
Dat is geweldadig!!
[ afbeelding ]
tegen wie heb je hetquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Weet je wat heftig was, Paratrooper!
Dan zat je daar in je bunker te chillen en als je even niet oplette, waren er een paar kerels geland die meedogenloos je crib volpropten met dynamiet om je vervolgens gruwelijk in hompen vlees uit elkaar te knallen![]()
The horror... vastzitten in een blok beton wetende dat het einde nabij is...
en ondertussen extra gepijnigd worden door een 8-bit deuntje![]()
Dat is geweldadig!!
[ afbeelding ]
In sommige landen is het ook gecensureerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb bij MW2 altijd wel een wrange nasmaak. Als het op een Amerikaans vliegveld had afgespeeld had het nooit verkocht mogen worden en was het gecensureerd.
wel als je in de 'echte wereld' iemand doodschiet en doet alsof je GTA IV aan het spelen bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:11 schreef WSquater het volgende:
Ik schiet iemand dood in GTA IV. Ben ik nu ook slecht in de 'echte wereld'?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wel als je in de 'echte wereld' iemand doodschiet en doet alsof je GTA IV aan het spelen bent.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |