Zou vet zijn als ze bij het CITO geowned worden door iemand die wel wat van natuurkunde snaptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef arucard het volgende:
In mijn woordenboek staat namelijk dat een kilowattuur duizend kilowatt is![]()
Hadden ze idd beter beiden op dezelfde plek kunnen noemen voor extra duidelijkheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef Zolcon het volgende:
Was gewoon weer een lullig gebruik van de informatie
Er stond dat er per productie uur 2000 kilowatt werd geproduceerd. Je moest het dus nog even vermenigvuldigen met het aantal productieuren dat ergens anders genoemd was.
Ik snap juist vrij weinig van natuurkunde, dus misschien dat ik het wel fout hebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zou vet zijn als ze bij het CITO geowned worden door iemand die wel wat van natuurkunde snapt
Ik vond het ook gek dat ze kilowattuur ineens gingen veranderen in kilowatt omdat kilowattuur gewoon een andere eenheid is....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:00 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik snap juist vrij weinig van natuurkunde, dus misschien dat ik het wel fout heb![]()
Maar vond het iig niet duidelijk.
Heb altijd het idee bij MO dat ze zelf vinden dat hun vak te makkelijk is en dat ze daarom maar van die kleine lullige dingen erin stoppen. Gewoon een soort van concentratietest is het dan meer... heel lullig tijdens je examen om zoiets erin te doen, spanning giert dan sowieso door iedereens lijfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:59 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Hadden ze idd beter beiden op dezelfde plek kunnen noemen voor extra duidelijkheid.
Ja, doen ze wel vaker inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Heb altijd het idee bij MO dat ze zelf vinden dat hun vak te makkelijk is en dat ze daarom maar van die kleine lullige dingen erin stoppen. Gewoon een soort van concentratietest is het dan meer... heel lullig tijdens je examen om zoiets erin te doen, spanning giert dan sowieso door iedereens lijf
haha net eerderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef AstroNova het volgende:
Wat een rottoets. Normaal ben ik goed in M&O, maar vandaag niet. Volgens mij komen er meer klachten over M&O dan over bio bij het laks
joa... redelijk... als de klachten binnen blijven stromen, en hij over het algemeen slechter gemaakt is dan dat jij hem gemaakt hebt is de normering hopelijk boven de 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Trabzonspor het volgende:
Dit was echt een vervelende toets zeg sjejsuz... ik kreeg er echt hoofdpijn van, maar met 44 punten maak ik dan een redelijke kans op een 7.4?
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Trabzonspor het volgende:
Dit was echt een vervelende toets zeg sjejsuz... ik kreeg er echt hoofdpijn van, maar met 44 punten maak ik dan een redelijke kans op een 7.4?
Je hebt voor een 7.4 een normering van 1.2 nodig en dat zou op zich best de normering kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Trabzonspor het volgende:
Of accepteer gewoon dat je de stof niet goed beheerstequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
oftewel, iedereen klagen(die dat nog niet heeft gedaan)
God hebben we jou weer, de topper ego !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Of accepteer gewoon dat je de stof niet goed beheerste
Sorry voor mijn volwassenheid hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
God hebben we jou weer, de topper ego !
Niemand een beter cijfer gunnen !
Ik had 40 punten en ik klaag vooral voor de mensen waarbij het kut ging doordat het gewoon een bagger examen was, uber ego
Oke, ik kan niet tegen typische VWO'ers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry voor mijn volwassenheid hoor
Maar ik kan niet tegen het klagen om het klagen
Ik ben net afgestudeerd aan het HBOquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Oke, ik kan niet tegen typische VWO'ers.
Dat soort mensen zouden ze moeten laten inslapen, maar dat is mijn mening
Je kunt het nooit zeker weten, maar zeer waarschijnlijk wel. Je hebt dan nl. een norm van 0,2 of hoger nodig en de norm was afgelopen jaren 0,8-0,9 en omdat ie dit jaar moeilijk was waarschijnlijk iets hoger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef mr-puta het volgende:
rond de 30, zou dat genoeg zijn voor een 4.4?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben net afgestudeerd aan het HBO
En HAVO gedaan, en toen kon ik er ook al niet tegen
Ik lees hier alleen "Het was te moeilijk, dus allemaal klagenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat je precies weet hoe een VWO examen eruit ziet, en met alleen het beheersen van je stof een goed cijfer haalt
Dus niet
Klagen kan alleen maar positief werken voor ons. Tuurlijk is het een beetje een goedkope en makkelijke manier van een hoger cijfer krijgen, maar so be it. De meeste mensen hebben gewoon goed geleerd en vinden het gewoon een moeilijk vak dus dan zijn extra tienden altijd welkom.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen "Het was te moeilijk, dus allemaal klagen"
"Het was te veel werk, dus allemaal klagen"
Sorry, daar kan ik niet tegen
Oke, dat is raar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen "Het was te moeilijk, dus allemaal klagen"
"Het was te veel werk, dus allemaal klagen"
Sorry, daar kan ik niet tegen
Het was gewoon een kut toets vergeleken met vorige jarenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Klagen kan alleen maar positief werken voor ons. Tuurlijk is het een beetje een goedkope en makkelijke manier van een hoger cijfer krijgen, maar so be it. De meeste mensen hebben gewoon goed geleerd en vinden het gewoon een moeilijk vak dus dan zijn extra tienden altijd welkom.
Ik had er geen problemen mee verder, maar hoor van meer mensen dat ie lastig was inderdaad. En zelfs als ik een goed cijfer heb kan een hogere n norm alleen maar positief werken, dus geklaagd en ook voor klasgenoten natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Het was gewoon een kut toets vergeleken met vorige jaren
Jup, precies het zelfde hierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen mee verder, maar hoor van meer mensen dat ie lastig was inderdaad. En zelfs als ik een goed cijfer heb kan een hogere n norm alleen maar positief werken, dus geklaagd en ook voor klasgenoten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Jup, precies het zelfde hier
Ja met 30 punten heb je bij normering 0.2 een 4,4 dus dat moet goed komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef mr-puta het volgende:
rond de 30, zou dat genoeg zijn voor een 4.4?
Dat probleem had ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef leRomein het volgende:
In vergelijking met de examens die ik heb geoefend (2009 tijdvak I en II), vond ik het een stuk moeilijker.
Ik hoop op 1,1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja met 30 punten heb je bij normering 0.2 een 4,4 dus dat moet goed komenDe normering zal waarschijnlijk rond de 1 uitkomen
Ja dat dus, maar denk wel dat 1,1 haalbaar moet zijn vanwege nieuwe 2e fase enzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Jayzbai het volgende:
Er is de afgelopen jaren geen norm geweest boven de 1.2 ( 2006) dus de kans dat het veel hoger zal worden dan 1 is vrij klein helaas. Heb zelf een norm van 1.1 nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb geen M&O, maar heb voor jullie geklaagd!
Ik heb ook voor bio en latijn geklaagd terwijl ik het niet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |