Armhaar zit er en eelt zit meestal aan de binnenkant van een hand.quote:
Donshaar, jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Armhaar zit er en eelt zit meestal aan de binnenkant van een hand.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn eelt is er niet meer. Dankzij de antieeltcrème.
Dat vind ik juist vies, superveel armhaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Donshaar, ja.
Laat de andere kant dan zien!!!
Aan m'n andere hand zit m'n leren polsbandjequote:
Ewaaaa, ik heb ook een leren polsbandjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aan m'n andere hand zit m'n leren polsbandje![]()
.
Thanks, ik ben momenteel in gesprek met Nivea.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Nou joh je moet echt handmodel wordenwat een geile tengels
Haha, metroseksueelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewaaaa, ik heb ook een leren polsbandjeEn een zilveren armband en een zilveren horloge, je weet zellufffffffffff
Mannen zonder horlogequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Geen horloge, want de eckte eckte bepalen zelf hoelaat het is.
Nou, jouw handen mogen mijn lichaam wel beroeren, hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat vind ik juist vies, superveel armhaar. Ik heb wel donkergekleurd maar niet zoveel, vind ik wel chill. En ik m'n camera is leeg.
Sorry, ik hou het bij 15-jarige dronken hockeysletjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, jouw handen mogen mijn lichaam wel beroeren, hoor.
Gelukkig maar. Ik zie je toch meer als een broertje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik hou het bij 15-jarige dronken hockeysletjes.
Ik zie nu al uit naar m'n bruiloft. Het moment dat iedereen toekijkt als m'n geliefde me m'n ring omschuift en dat m'n hand in de spotlight staat
.
fouts making is humanlykquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Even een serieuze vraag. Hoe zeg je in het engels 'fouten maken is menselijk' ?
Making mistakes is human. Maar daar is volgens mij niet echt één manier voor zoals in het NL.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Even een serieuze vraag. Hoe zeg je in het engels 'fouten maken is menselijk' ?
Mwah, weet het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt daar toch wel een toffe engelse zin voor?
'Blabla.... making mistakes is human. Please let me know if you have another alternative, so we can inform the clients about this.'quote:
Sowieso is er maar weinig letterlijk woord voor woord te vertalen. Zou wel handig zijn, kun je het gewoon door de vertaalmachine halen als je een tekst moet vertalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, weet het eigenlijk niet![]()
Het is volgens mij niet echt letterlijk te vertalen? Of wel?![]()
Net als, make that the cat wise.
Ik zou het zo zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Blabla.... making mistakes is human. Please let me know if you have another alternative, so we can inform the clients about this.'
Kan wel.
Dat snappen ze niet. Ik moet het makkelijk voor ze houdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het zo zeggen.
"Bla bla, to err is human. Please let me know if you have other alternatives, so we are able to inform our clients about this (matter)."
Maar dat is vrij netjes.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze worden elke avond voorgelezen en ingestopt.
Pics?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn eikel is nog groter dan je vuist
quote:Aangifte Borst om 'jodencolumn'
AMSTERDAM - Een politieagent heeft aangifte gedaan tegen AD-columnist en voetbalcriticus Hugo Borst vanwege een column in het AD waarin Borst stelde dat de kakkerlak 'de jood onder de insecten' is.
De advocaat van Borst, Herman Loonstein, bevestigt het bericht dinsdag, schrijft Trouw.
In de gewraakte column schrijft Borst dat de kakkerlak een indrukwekkend beest is, 'de jood onder de insecten', omdat de kakkerlak onuitroeibaar is.
Loonstein zegt verbaasd te zijn over de aangifte, die gedaan is door een politieman van het korps Amsterdam-Amstelland. "Ten eerste vind ik het vreemd dat de agent de aangifte heeft gedaan in zijn eigen clubhuis, mogelijk onder diensttijd", aldus Loonstein. Ten tweede is het duidelijk als je de column leest dat de opmerking als een compliment is bedoeld, en zeker niet als een belediging. Hij benadrukt de goede eigenschappen van joden."
De politie bevestigt dat er aangifte is gedaan, maar gaat verder niet in op de zaak.
Denk je dat ik dat durf te zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef ynuhh het volgende:
Naar welk terras ga je Noel? Wij zitten op 't Hof.
Nee, dat andere plein zo'n 200 meter verderop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat durf te zeggen![]()
![]()
Zit dat bij dat plein waar ook droomwereld zit? :
hihi, die weet ik te zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat andere plein zo'n 200 meter verderop.
S_A wat doe jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken het ook. Enorm kutnummer vond en vind ik het.
quote:It's 2004. There's a plane. It crashes on an island. There are polar bears. And a smoke monster. And angry natives called the Others. Jack is a doctor. Locke is a paraplegic who can walk now. Sawyer's a con man. Kate's a fugitive. Kate likes Jack, and also Sawyer, and also Jack again. Jin and Sun are a married Korean couple. Claire's pregnant. Charlie's a junkie. Sayid's a former Iraqi torturer. Hurley's a lottery winner with extremely bad luck. The Losties find a hatch in the ground. Inside the hatch, there's a dude named Desmond. Every 108 minutes, he punches six numbers into a computer so the world won't end. (He believes.) The hatch was built by the Dharma Initiative. Dharma was a group of scientists and hippies who came to the island in the '70s and drove VW microbuses. The Losties capture Ben, the leader of the Others. The Others capture several Losties. Locke decides they should stop entering numbers in the hatch. The hatch blows up. The sky turns purple. Desmond starts seeing the future. The captured Losties escape. Desmond tells Charlie that Charlie's going to die. (He's right.) A freighter shows up offshore. Jack wants to be rescued, but Locke thinks the island needs them to stay. (He's right.) The freighter was sent by Desmond's girlfriend Penny's dad, who's kind of a jerk. It blows up. Jack, Sun, Hurley, Sayid, Desmond and Kate escape on a helicopter. It crashes. (They're O.K.) Locke, Sawyer and the rest are left on the island. Ben goes underground and turns a frozen wheel, which sends the island skipping about in time. The left-behinds end up in 1974 and join Dharma. Locke leaves the island via the frozen wheel. (It is confusing.) He finds Jack. Jack doesn't want to return. Locke is murdered by Ben. Jack changes his mind. The Losties return to the island, but some end up in 1977, where they find their friends. They detonate a hydrogen bomb to alter time and stop their original plane crash from happening. (It is confusing.) The Losties are back in 2004. The plane does not crash. But they are also in 2007. Still on the island. In a parallel timeline! (It is confusing.) Locke comes back to life. Except he is really the Man in Black, who has lived on the island with his brother Jacob for a really, really long time. (He is also the smoke monster.) Locke, who is not Locke, tricks Ben into killing Jacob. Jacob, who is maybe a ghost, tells Jack that the castaways are "candidates" to replace him. Desmond returns. On a submarine. With Penny's dad, who's still kind of a jerk. Penny's dad blasts Desmond with radiation. This makes alternate-reality Desmond aware of island Desmond. Alternate-Desmond tries to make alternate-everyone-else aware of the parallel universe. On the island, Locke persuades Jack and his friends to escape on the submarine. Which Locke has booby-trapped. Sayid blows himself up to save the rest. Sun and Jin are reunited! Then they drown. Locke vows to finish what he started ...
Tot daar heb ik de serie gezien. What the fuck is daarna allemaal gebeurd zegquote:Locke decides they should stop entering numbers in the hatch
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tot daar heb ik de serie gezien. What the fuck is daarna allemaal gebeurd zeg
Mooi? Ja dat klopt.quote:
Godverredomme, waar is dat plaatjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef reetveter het volgende:
en ook gewoon blijven doorschelden totdat iemand vraagt wat er is he
Ja. Totaal niet mijn muziek. Maar had ik eigenlijk ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:58 schreef Maisnon het volgende:
doei NG
Wat had je nou laatst van Jamie Lidell geluisterd wat je niks vond S_A
nee dat moest er gewoon even uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef reetveter het volgende:
Hahah nu je het zegt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
"S_A" lijkt op een hele slechte Japanse emoticon.
S_A
En dan nog vinden ze hier een schimmelkut plaatje voor gozers overbodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef reetveter het volgende:
Dankjequote:
Thank you.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog vinden ze hier een schimmelkut plaatje voor gozers overbodig.
Ik zo zaterdag naar Den Helder met de bus. Zie ik zo "Amsterdam 120, Zurich 2 " Ik dacht HOLY SHIT WE ZIJN IN ZWITSERLAND DIT DATquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Heuj, ik wist helegaar niet dat er een dorp was dat 'Amen' heette.
/dagboek
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens een wijf neuken dan heb je deze ongein niet.
het ging niet eens over een wijfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens een wijf neuken dan heb je deze ongein niet.
wtf, een schimmelkut hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog vinden ze hier een schimmelkut plaatje voor gozers overbodig.
Ik moest alleen lachen om 'dit dat'. Ik moet echtttt naar huisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zo zaterdag naar Den Helder met de bus. Zie ik zo "Amsterdam 120, Zurich 2 " Ik dacht HOLY SHIT WE ZIJN IN ZWITSERLAND DIT DAT
Ik bedoelde natuurlijk deze.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
wtf, een schimmelkut hoef ik niet te zien
Dat snapte ik ook nog welquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om 'dit dat'. Ik moet echtttt naar huis.
Ja maar wát had je van hem geluisterd want elk album is weer anders namelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Totaal niet mijn muziek. Maar had ik eigenlijk ook niet verwacht.
daar gaat het zelfs niet overquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook nog wel. Het gaat namelijk als je scheld altijd over Oss of dat je bier op is.
Nouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil je toch ook niet dood in gevonden worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
ze is best lekker hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Chai, wanneer maak jij de mannelijke versie van dit plaatje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke dan hoeven we het niet te weten, schimmellul.
[ afbeelding ]
Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chai, wanneer maak jij de mannelijke versie van dit plaatje?
Chai is echt heel slecht met paint.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chai, wanneer maak jij de mannelijke versie van dit plaatje?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai is echt heel slecht met paint.
Dus ik zou iemand anders het laten doen.
Wie o wie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai is echt heel slecht met paint.
Dus ik zou iemand anders het laten doen.
Wacht wat.quote:
tuulkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie o wie?
Ik heb thuis geen computert, dus dan moet de zware taak aan iemand anders worden overgedragen.
Maisnon?
Sowieso mannenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht wat.
Ik ga helemaal niks anti-man maken.
ho shitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
Terugvindpaint.
waarom nou weer zo grof?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
Tot er een betere is, gebruiken we deze wel.
[ afbeelding ]
Kaaslul is echt een grafwoordquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
Tot er een betere is, gebruiken we deze wel.
[ afbeelding ]
Tja wist geen betere tegenhanger van schimmelkut.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kaaslul is echt een grafwoord. WD mag de scheldwoorden bedenken.
Ik heb 2 nummers van die nieuwe geluisterd en toen hoorde ik al dat ik het niets vond. Veel te funky en soul en alles, houd ik totaal niet van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar wát had je van hem geluisterd want elk album is weer anders namelijk
Dat nieuwe album is namelijk weer anders dan de vorige 2. Maar als je dit nummer van de vorige niks vind, dan is er echt niks voor je te halen
Het plaatje an sich is wel okay. We maken er nog wel wat moois van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja wist geen betere tegenhanger van schimmelkut.
ik zou der gevenquote:
Dan wordt dat plaatje ineens nsfwquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kaaslul is echt een grafwoord. WD mag de scheldwoorden bedenken.
bbq weerquote:
Hmm te funky dan wordt dit ook niksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 2 nummers van die nieuwe geluisterd en toen hoorde ik al dat ik het niets vond. Veel te funky en soul en alles, houd ik totaal niet van.Zal het nummer eens luisteren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik zit hier met 1000 a4'tjes en die moet ik allemaal indexeren. No joke. Bear with me.
RUN FOR THE HILLS.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef reetveter het volgende:
omg kijk ik zo naar buiten, fucking chemtrails everywhere
Dit is echt te hip voor mij ja. Ik vind het niets.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm te funky dan wordt dit ook niks
Heel die man is alleen maar funk en soul haha
uhuhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is echt te hip voor mij ja. Ik vind het niets.Ik houd eigenlijk of meer van indie (lekker blij en springerig) of van depressieve muziek ala Radiohead en Alice in Chains ofzo. En je dat zijn ook 2 hele verschillende bands, maar je snapt wat ik bedoel.
My Party vond ik leuk altijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
Die oude Kings of Leon nummers zijn ook leuk.
Serieus man, waarom praat je niet gewoon normaal tegen me? Waarom steeds zo kortaf met één woordje? Ik vind dat echt niet leuk ofzo hoor. Denk je soms dat ik geen gevoelens heb?quote:
Een half jaar terug stonden ze op elke straathoek in Amsterdam. In allerlei van dit soort kleurenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
ehj die spidermanolifant die laatst werd gepost. Zoeen staat nu op station zwolle. Maar dan half zebra en half paasei kleur
EY DEZE IS VAN FIFA!!!!!!!!!!1111111111111111quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:38 schreef Maisnon het volgende:
Het deed me echt op het begin denken aan een soort ver-song-festival-ing van
AHHAHAH ECHT WOWOWOOW BEL DE POLITEEEquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
EY DEZE IS VAN FIFA!!!!!!!!!!1111111111111111
JWEEEEEEEEETquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AHHAHAH ECHT WOWOWOOW BEL DE POLITEEE
Sorry je moet het met ons doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
Kom ik hier, zijn alleen de sukkels aanwezig.
Ik mis de Goden zoals Devvie.
Sure.quote:
Ik zeg dat altijd, daar dank ik misschien wel mijn noteringen aan, die 2 posts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah ben je terug van je leven?
Mensen die hoi en doei zeggen.[ afbeelding ]
Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah ben je terug van je leven?
Mensen die hoi en doei zeggen.[ afbeelding ]
Nee.quote:
Het was een reactie op me eigen naam jonge.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet je naam, pas op wat je doet.
Gister of eergisteren zette ze nog haar eigen hyves neer! Disciplineer je haar wel, Mozy?quote:
Robert?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was een reactie op me eigen naam jonge.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister of eergisteren zette ze nog haar eigen hyves neer! Disciplineer je haar wel, Mozy?
wat is dit dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
Mij vereren is nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
Die hyveslink wil ik inderdaad ook wel zienquote:
Misschien wist je nog ongeveer welk topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, wie denk je dat ik ben? Bragi?
Je krijgt wat je verdient.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
Ik denk trouwens dat ik suikerziekte heb, ik leef heel ongezond, en het is echt iets voor mij om te krijgen
Ben je altijd moe van suikerziekte?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
Ik denk trouwens dat ik suikerziekte heb, ik leef heel ongezond, en het is echt iets voor mij om te krijgen
Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ben je altijd moe van suikerziekte?
Zo ja, dan heb ik het ook
Ik heb al zoveel chronische ziektes waar ik niks aan kan doen, suikerziekte doet mij niet veelquote:
Je hebt Pfeiffer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ben je altijd moe van suikerziekte?
Zo ja, dan heb ik het ook
Shawn de neger spot haar overal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:14 schreef Mozy het volgende:
Chai heeft op haar hyves staan dat ze nog single is.
Haters.
No I dont, want zoenen is vies!quote:
Maar daar hebben we een pilletje voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, want diabetespatienten zijn impotent.
Had ik al, met je penisneus al profielplaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Owja, zie het nu pas.
En vind mij nu eens.
Die strips zijn altijd geweldigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had ik al, met je penisneus al profielplaatje.
Daar komen alleen de mieten van samenleving.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
Suikerziekte kun je echt zo laten testen, gewoon even bij de huisarts.
Mwa, als ik het echt heb. Merk ik het wel wanneer ik in coma raak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
Suikerziekte kun je echt zo laten testen, gewoon even bij de huisarts.
Dan ga je maar dood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar komen alleen de mieten van samenleving.
Mijn broertje ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn broer heeft suikerziekte. Wat een homo he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die ene dat ze met dat bonk vlees tussen d'r benen over die boomstronk springt.quote:
Nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij die ene dat ze met dat bonk vlees tussen d'r benen over die boomstronk springt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:Zou ik ook zeggen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Fuck, Mozy, luister jij naar Dashboard Confessional?
Ik luisterde dat toen ik 11 was. Dan is het lief. Maar dat is wel echt gay muziek homie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Soms.
De laatste keer is toch wel 4 maanden geleden geweest ofzo.
Go see if I care.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik luisterde dat toen ik 11 was. Dan is het lief. Maar dat is wel echt gay muziek homie.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd via PM, en nee het maakt je niet uit.
Anderen hebben alles klein.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sommige mensen hier hebben grote mond jonge.
Sommigen wel ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Anderen hebben alles klein.
AHHAHAHAA OMGHOGMOGMOGMOGM AAHAHAHA OMGOMGO AA:D:D:D:D:DD!~!!!!!11111
Mondje dicht, want er hangen vanaf nu ongekende consequenties aan uitlokking van slecht gedrag.quote:
Boehoe, ga je de hyves van Chai posten? of foto's?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mondje dicht, want er hangen vanaf nu ongekende consequenties aan uitlokking van slecht gedrag.
Ik heb mijzelf de rechten gegeven om te kankeren op alles.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar Mozy z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit. En waarom andere vrouweli... wacht.
Mensen die denken dat ze air hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die geen air hebben maar net doen alsof ze dat wel hebben.
Nee, zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boehoe, ga je de hyves van Chai posten? of foto's?
See me care.
Kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek eens joh, met je stoere gedrag.
Friesland, daar wonen maar drie 16-23 jarige mannen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht
Wie?
HAHAHA C_Nquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht
Wie?
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Friesland, daar wonen maar drie 16-23 jarige mannen. Dat is C_N dus.
Wat lelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je eigen profiel in het linkermenu onderaan.
Wat is dit voor leugen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat lelijkStaat altijd 16-23. Dat is gewoon iedereen die ik ken bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |