Die strips zijn altijd geweldigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had ik al, met je penisneus al profielplaatje.
Daar komen alleen de mieten van samenleving.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
Suikerziekte kun je echt zo laten testen, gewoon even bij de huisarts.
Mwa, als ik het echt heb. Merk ik het wel wanneer ik in coma raak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
Suikerziekte kun je echt zo laten testen, gewoon even bij de huisarts.
Dan ga je maar dood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar komen alleen de mieten van samenleving.
Mijn broertje ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn broer heeft suikerziekte. Wat een homo he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die ene dat ze met dat bonk vlees tussen d'r benen over die boomstronk springt.quote:
Nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij die ene dat ze met dat bonk vlees tussen d'r benen over die boomstronk springt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:Zou ik ook zeggen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |