Mijn Macbook doet het niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jammer, ik kan 'm nu niet meer wegdrukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha ik kreeg zo'n sms van m'n vriendin van "Hey kan ik je bellen of zit je op school? Het is dringend..."
Dus ik zo van: "![]()
![]()
![]()
" en ik bellen.
AnanasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kokos.
Mijn eerste twee keuzes zijn als vanouds limoen en pistache, het was slechts het derde bolletje dat het vraagstuk zich deed openbaren.quote:
Limoen en pistachequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn eerste twee keuzes zijn als vanouds limoen en pistache, het was slechts het derde bolletje dat het vraagstuk zich deed openbaren.
Dat zij dat niet eens weetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn eerste twee keuzes zijn als vanouds limoen en pistache, het was slechts het derde bolletje dat het vraagstuk zich deed openbaren.
Nice one!quote:
Soms twijfel ik idd of ik niet beter voor jou zou kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zij dat niet eens weet.
Wat een vriendin.
Haha, over dat 1e heb ik ooit een topic gemaakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mannen, meisjes die telkens stukjes van hun boterham plukken in plaats van gewoon normaal een hap nemen, meisjes die dolgraag iets van Apple willen, het dan ook kopen, maar daarna gaan klagen dat ze het apparaat niet aan de praat krijgen, meisjes die 'oh, grapje' zeggen als ze eigenlijk helemaal geen grapje, maar gewoon een domme opmerking maken, vrouwen met te veel make-up op hun gezicht, bijvoorbeeld van die eigenlijk hartstikke lelijke meisjes die denken dat niemand hun puistentronie ziet als ze maar lekker veel foundation op hun bakkes smeren, dieren, objecten, planeten* en een fotoloos fotoboek van Allure_.
*met uitzondering van Jupiter
Wat een walgelijk sarcastisch berichtje. Ik zou je moeten schoppen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Soms twijfel ik idd of ik niet beter voor jou zou kunnen kiezen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zij dat niet eens weet.
Wat een vriendin.
Ik moest huilen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee man, dat was maar een grapje. Je hebt een knappe vriendin, boy
Sorry. Ik weet ook niet waar ik die grote muil vandaan haal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een walgelijk sarcastisch berichtje. Ik zou je moeten schoppen.
En dat je denkt dat ik jou zou willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet ook niet waar ik die grote muil vandaan haal.
Idd. Sorry hè.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat je denkt dat ik jou zou willen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
jongeee, allure heeft liever mij dan jou, tjap, jwt.
Mwah, ik zit op stage, maar daar houdt het ook mee opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ben je nu aan het werk? Zeg nee, want ik doe ook niks.
Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey Skylark, weet je hoe zalm wordt gevangen?
Zo:
[ afbeelding ]
Van wie zijn die tengere wijvenhandjes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet weten![]()
.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die elegante niet-afgekloven mannenhanden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van wie zijn die tengere wijvenhandjes?
Je bent echt een fag, is het niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelt die elegante niet-afgekloven mannenhanden?
Ja, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ik zit op stage, maar daar houdt het ook mee opBen nu ff stageverslag aan het fixen. Al 8 pagina's
Mijn voorkeur gaat uit naar verse zalm. Maar dit is een goede tweede. En duurzaam.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Nee, hij bedoelt die tengere wijvenhandjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelt die elegante niet-afgekloven mannenhanden?
Totaal nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent echt een fag, is het niet?
Maar jij hebt dus geen klap te doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Lekker niks doen vandaag, hoor
.
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar verse zalm. Maar dit is een goede tweede. En duurzaam.
Wie heeft het over nagelbijten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Totaal niet. Hoezo, omdat ik geen nagels bijt?
Nee, omdat je wijvenhanden hebtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Totaal niet. Hoezo, omdat ik geen nagels bijt?
Ja same, maar ik ging even voor de economische én duurzame optie. En deze is ook heel erg goed te etenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Lekker niks doen vandaag, hoor
.
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar verse zalm. Maar dit is een goede tweede. En duurzaam.
Ik heb geen wijvenhandenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb geen wijvenhanden. Ik heb juist hele mooie handen.
Hahahaha, ja, surequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb geen wijvenhanden. Ik heb juist hele mooie handen.
Jawel, er liggen echt nog klote dingen op me te wachten. Maar dat kan ook wel wachten tot morgen, vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus geen klap te doen?
tot hoelaat moet je?
Is daar iets mis mee dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, sureJe bent gewoon niet mans genoeg, dat is het. Een echte man zul jij nooit worden, je bent gewoon zo'n vieze metrosexueel. Wedden dat jij een poster van David Beckham boven je bedje hebt hangen.
Iscool jongequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, sureJe bent gewoon niet mans genoeg, dat is het. Een echte man zul jij nooit worden, je bent gewoon zo'n vieze metrosexueel. Wedden dat jij een poster van David Beckham boven je bedje hebt hangen.
Duurzaam gevangen betekent over het algemeen alleen dat er geen dolfijnen enzo bij hebben gezeten. Verwacht maar niet dat die zalmen van jou ook maar íets beter behandeld worden dan dieren in de bio-industrie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Hehe, de klote dingen doe ik morgenochtend welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, er liggen echt nog klote dingen op me te wachten. Maar dat kan ook wel wachten tot morgen, vind ik.
Tot half 6. Jij?
Ze worden elke avond voorgelezen en ingestopt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Duurzaam gevangen betekent over het algemeen alleen dat er geen dolfijnen enzo bij hebben gezeten. Verwacht maar niet dat die zalmen van jou ook maar íets beter behandeld worden dan dieren in de bio-industrie.
AH puur&eerlijk is een nieuw eigen merk van Albert Heijn. De producten die onder AH puur&eerlijk vallen zijn met extra zorg voor mens, dier, natuur of milieu geproduceerd, geteeld of ingekocht. Zo wordt de keuze voor een verantwoord alternatief bij het boodschappen doen u makkelijk gemaakt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Duurzaam gevangen betekent over het algemeen alleen dat er geen dolfijnen enzo bij hebben gezeten. Verwacht maar niet dat die zalmen van jou ook maar íets beter behandeld worden dan dieren in de bio-industrie.
Ik dol je maar, boyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iscool jonge. Ik ben gewoon veelzijdig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |