Deed Jezus ook nooit.
Met een sproeier?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey Skylark, weet je hoe zalm wordt gevangen?
Zo:
[ afbeelding ]
Wij zagen dit weekend ook een groep meiden uit Twentequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Net of ze vanaf hun akker aan het bellen zijn terwijl ze aardappels aan het rooien zijn ofzo.
Eigenlijk zijn alle accenten gewoon kankerlomp. Maar met deze was ik nog nooit echt in aanraking gekomen, dus die spant de kroon weer even.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij zagen dit weekend ook een groep meiden uit TwenteIk moest er ook constant om lachen
Waarom zou je de BBC bekogelen met spareribs? Die mensen doen ook gewoon hun werk hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een sparerib op de bbc gooien noem jij koken?
Misschien was het wel een vaste bezoeker van de gloryhole.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Bragi het volgende:
Mensen die in hokjes denken. [ afbeelding ] Deed Jezus ook nooit. [ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle accenten gewoon kankerlomp. Maar met deze was ik nog nooit echt in aanraking gekomen, dus die spant de kroon weer even.
Juist niet, dan komt er stress in het lichaam. Of zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan blijven ze nog eventjes leven, dat komt de smaak ten goede.
Ik kan het wel voluit gaan schrijven, maar ik las dat het tegenwoordig niet meer met de Q kan. Vandaar bbc ipv bbq.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je de BBC bekogelen met spareribs? Die mensen doen ook gewoon hun werk hoor.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan het wel voluit gaan schrijven, maar ik las dat het tegenwoordig niet meer met de Q kan. Vandaar bbc ipv bbq.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Bragi het volgende:
Waar is Smart_ass? http://www.clint.be/babesblog/brooklyn-decker-bikinifotos-deel-ii
Mensen die denken dat barbecue wordt afgekort tot bbq vanwege de spellingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan het wel voluit gaan schrijven, maar ik las dat het tegenwoordig niet meer met de Q kan. Vandaar bbc ipv bbq.
Vind je mijne niet mooi danquote:
No shit, Salland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat accent is heeeeeeeeeeel anders, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |