Waar halen die mensen uit de provincie toch altijd vandaan dat de Randstad 'een hoekje' is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien al het kuddevolk eerst wordt afgeslacht en dat zit mooi daar in het hoekje genaamd de Randstad.
Ik heb een Supermama, dat klopt. Maar toch kook ik wel degelijk. =$quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of Otis ooit kookt. Hij heeft een Supermama.
Jezus leeft gewoon hoor, hij werkt in een tweedehands platenzaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:
Is dit nou waarvoor Jezus zich heeft opgeofferd? Om vanaf boven te moeten toezien hoe de decadente westerlingen hier over elkaar buitelen en om het hardst schreeuwen welk voedsel de voorkeur geniet, terwijl duizenden kilometers hier vandaan er miljoenen mensen zijn die sterven van de honger?
Ik wed dat die zich er op aftrekt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:
Is dit nou waarvoor Jezus zich heeft opgeofferd? Om vanaf boven te moeten toezien hoe de decadente westerlingen hier over elkaar buitelen en om het hardst schreeuwen welk voedsel de voorkeur geniet, terwijl duizenden kilometers hier vandaan er miljoenen mensen zijn die sterven van de honger?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jezus leeft gewoon hoor, hij werkt in een tweedehands platenzaak.
Omdat mensen daadwerkelijk niet weten wat het verschil is tussen de Achterhoek en Twente. En dat is wel een kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar halen die mensen uit de provincie toch altijd vandaan dat de Randstad 'een hoekje' is?
En dan wel boos worden als mensen het verschil niet weten tussen de Achterhoek en Twente.
De heer is gekomen.quote:
En dan wel de Randstad als één geheel zien hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat mensen daadwerkelijk niet weten wat het verschil is tussen de Achterhoek en Twente. En dat is wel een kwalijke zaak.
Ik kom ook uit de Achterhoek.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef WillFerrell het volgende:
Twente = WF, Fas
Achterhoek = TheKC.
Genoeg woorden over de Achterhoek.
Da's toch hetzelfdequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat mensen daadwerkelijk niet weten wat het verschil is tussen de Achterhoek en Twente. En dat is wel een kwalijke zaak.
Ik krijg zo'n honger van dit plaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik ging leren. Hier een bereide zalmmoot voor jullie.
[ afbeelding ]
Kusjes.
Da's geen accent, dat is de standaard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde? Ik krijg vet vaak telefoontjes van collega's uit Enschede. 'HALLOOO, MIET TRUUS UUT ENSCHEDEEE'. Tranentrekkend, dat accent.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dan wel de Randstad als één geheel zien hewtf.
quote:De Randstad is een stedelijk gebied of conurbatie in Nederland, bestaande uit een ring van verstedelijking rondom een meer landelijk gebied, het Groene Hart. De Randstad is met ongeveer 7 miljoen inwoners het grootste stedelijke gebied van Nederland en omvat de vier grootste steden van Nederland (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag) en hun omgeving
Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Net of ze vanaf hun akker aan het bellen zijn terwijl ze aardappels aan het rooien zijn ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's geen accent, dat is de standaard.
Ik ook, gelukkig ga ik zo een terrasje pakken en misschien bestel ik dan wel zalm.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n honger van dit plaatje.
Randstedelingen die niet weten wanneer je aardappelen rooit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Net of ze vanaf hun akker aan het bellen zijn terwijl ze aardappels aan het rooien zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |