De kracht van de massa.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neu ik vind het stom dat mensen bepaalde dingen niet mooi of leuk vinden, en wanneer het dan "hip" is ineens wel. Beetje consequent blijven.
Ik wel, aangezien al het kuddevolk eerst wordt afgeslacht en dat zit mooi daar in het hoekje genaamd de Randstad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij wereldtyfus leef jij niet lang meer, ongeacht of je voor jezelf kunt zorgen of niet.
Ben jij der ook zoeen die 'light' producten haalt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Beter dan van die echte mayonaise. Deze is tenminste fris en licht.
Nee, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben jij der ook zoeen die 'light' producten haalt?
Niets gaat boven Zaanse Mayo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Beter dan van die echte mayonaise. Deze is tenminste fris en licht.
Dream on.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien al het kuddevolk eerst wordt afgeslacht en dat zit mooi daar in het hoekje genaamd de Randstad.
Ik heb de regel dat ik niet met mijn huisgenoten wil etenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben regelt dat de gene die kookt niet hoeft af te wassen.
Trouwens, vleesfan, weet je wat je moet uitproberen? Bij de slager verse spareribs halen en die insmeren met honing en thijm, en dan grillen.quote:
En dan een BMW krijgen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Playmate van het jaar:
[ link | afbeelding ]
En speciaal voor Otis:
[ afbeelding ]
Been there, done that.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Trouwens, vleesfan, weet je wat je moet uitproberen? Bij de slager verse spareribs halen en die insmeren met honing en thijm, en dan grillen.
Die heb ik net gemist, denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? De bommen van de Duitsers zijn alweer vergeten?
Koken is sowieso simpel. Het is alleen niet leuk omdat ik dan de programma's op Veronica misquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |