Er is een verschil tussen een normale erectie en een echte KNOERTHARDE, ALS STAAL AANVOELENDE erectie!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moeten we nu met z'n allen pleonasme gaan roepen?
Ja en daar reageerde niemand op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Net wilde je nog onze mening weten over Citizen X?
hou je kkbek joh, sukkelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Allure_ het volgende:
Mensen met sigs zijn gay.
Mannen, meisjes die telkens stukjes van hun boterham plukken in plaats van gewoon normaal een hap nemen, meisjes die dolgraag iets van Apple willen, het dan ook kopen, maar daarna gaan klagen dat ze het apparaat niet aan de praat krijgen, meisjes die 'oh, grapje' zeggen als ze eigenlijk helemaal geen grapje, maar gewoon een domme opmerking maken, vrouwen met te veel make-up op hun gezicht, bijvoorbeeld van die eigenlijk hartstikke lelijke meisjes die denken dat niemand hun puistentronie ziet als ze maar lekker veel foundation op hun bakkes smeren, dieren, objecten, planeten* en een fotoloos fotoboek van Allure_.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mannen, meisjes die telkens stukjes van hun boterham plukken in plaats van gewoon normaal een hap nemen, meisjes die dolgraag iets van Apple willen, het dan ook kopen, maar daarna gaan klagen dat ze het apparaat niet aan de praat krijgen, meisjes die 'oh, grapje' zeggen als ze eigenlijk helemaal geen grapje, maar gewoon een domme opmerking maken, vrouwen met te veel make-up op hun gezicht, bijvoorbeeld van die eigenlijk hartstikke lelijke meisjes die denken dat niemand hun puistentronie ziet als ze maar lekker veel foundation op hun bakkes smeren, dieren, objecten, planeten en een fotoloos fotoboek van Allure_.
Check!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mannen, meisjes die telkens stukjes van hun boterham plukken in plaats van gewoon normaal een hap nemen, meisjes die dolgraag iets van Apple willen, het dan ook kopen, maar daarna gaan klagen dat ze het apparaat niet aan de praat krijgen, meisjes die 'oh, grapje' zeggen als ze eigenlijk helemaal geen grapje, maar gewoon een domme opmerking maken, vrouwen met te veel make-up op hun gezicht, bijvoorbeeld van die eigenlijk hartstikke lelijke meisjes die denken dat niemand hun puistentronie ziet als ze maar lekker veel foundation op hun bakkes smeren, dieren, objecten, planeten en een fotoloos fotoboek van Allure_.
Dat je nog tijd in dit berichtje hebt gestoken siert je dan wel weer. Maar als die chick van Lost iets van Apple zou hebben, of d'r boterham zo retarded eet zou jij d'r alsnog doen. Dus je bewering klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang jij niet voldoet aan "maar daarna gaan klagen dat ze het apparaat niet aan de praat krijgen" krijg ik een stijve van je.quote:
Wat zal Bragi hier op te zeggen hebben!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je nog tijd in dit berichtje hebt gestoken siert je dan wel weer. Maar als die chick van Lost iets van Apple zou hebben, of d'r boterham zo retarded eet zou jij d'r alsnog doen. Dus je bewering klopt niet helemaal.
Maar dat doet ze niet en zal ze ook nooit doen. Ik kies ze goed uit. Ik ga niet over één nacht ijs.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je nog tijd in dit berichtje hebt gestoken siert je dan wel weer. Maar als die chick van Lost iets van Apple zou hebben, of d'r boterham zo retarded eet zou jij d'r alsnog doen. Dus je bewering klopt niet helemaal.
Want jij kent haar zo goed, wou je zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dat doet ze niet en zal ze ook nooit doen. Ik kies ze goed uit. Ik ga niet over één nacht ijs.
Ik had iets sterkers van je verwacht, zo'n opmerking die alleen Bragi kan maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dat doet ze niet en zal ze ook nooit doen. Ik kies ze goed uit. Ik ga niet over één nacht ijs.
Dat vind ik niet fijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo lang jij niet voldoet aan "maar daarna gaan klagen dat ze het apparaat niet aan de praat krijgen" krijg ik een stijve van je.
Tot het tegendeel is bewezen, heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want jij kent haar zo goed, wou je zeggen.
Jammer, ik kan 'm nu niet meer wegdrukken.quote:
Gelul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tot het tegendeel is bewezen, heb ik gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |