quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat accent is heeeeeeeeeeel anders, vriend
?quote:
Hoax. Dat heb je met Photoshop gedaan.quote:
Eh ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat barbecue wordt afgekort tot bbq vanwege de spelling.
Met een accent?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, bedenk eens hoe je de Q uitspreekt op z'n Engels.
Maar ik bedoel meer dat als barbecue vanaf het begin af aan al met c was geschreven, we het waarschijnlijk gewoon als bbc afgekocht zouden hebben. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, bedenk eens hoe je de Q uitspreekt op z'n Engels.
Jouw sigs? WAT ZEG JE?quote:
quote:The Oxford English Dictionary gives the history of the word, "barbecue" to the influence of French Haitians whose word for a method of open fire cooking was "barbe a queue. " Literally translated this means "from whiskers to tail", which is a pretty fair description of what part of a beast is barbecued.
However, many people evaluate the history of barbecue and think it comes from the Spanish word "Barbacoa" which suggests barbecue is a Spanish concept. There is even an interesting idea about how the letters BBQ came to represent this style of cooking. It supposedly stems from earlier days when roadhouses and beer joints with pool tables would advertise, 'Bar, Beer, and Cues', later shortened to BBCue, and somehow evolved into BBQ.
Bron
Hmm, nee, vind ik niet. Was me ook niet opgevallen. Komt wellicht ook door de houding die ze soms aanneemt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
Goede pics Bragi. Maar ik vind haar best wel breed, wat jij?Niet breed als in dik, maar brede schouders enzo.
Heerlijk. Bezorgt me altijd wel een harde erectie.quote:
Waarschijnlijk. Nou ze heeft in ieder geval een goed figuur, maar daar waren we het al over eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hmm, nee, vind ik niet. Was me ook niet opgevallen. Komt wellicht ook door de houding die ze soms aanneemt.
Net wilde je nog onze mening weten over Citizen X?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens zo Ben X kijken als ie klaar is met downloaden. Heeft iemand die gezien?
Moeten we nu met z'n allen pleonasme gaan roepen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heerlijk. Bezorgt me altijd wel een harde erectie.
Geen zachte erectiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat bezorgt jou nou geen erectie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |