PTA meet? Niet dat ik naar de Ring gaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef Dingest het volgende:
Ik was even bang dat ik de halve bedrading om moest bouwen zodat ik 4 speakers in de 121 had ipv 2, want wat een chaos achter die oude radio. Totdat ik per toeval op een plank een tussenstukje zag liggen dat nog uit de rode 121 kwam - en toen was het zo gedaan. Hoefde maar één draad zelf te verbindenDus mijn eigen radio erin (hoewel die erin zat ook prima was, alleen geen mp3-herkenning), boxjes achter er in en het derde remlicht er toen ook maar gelijk in gestopt. Volgende week of zo nog een keertje wassen en hij is er helemaal klaar voor
![]()
Zeg Alex, als jij nog eens naar de Ring gaat met de Niva, kan je het dan even laten weten? De 121 moet ook nog gedoopt worden namelijk (en ik wil zo'n Niva wel eens van dichtbij bekijken stiekem), als ik nog een copiloot kan vinden dan
nee, Bauma, staat er bij toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
Dat lijkt me nou ook wel wat voor een tijdje; beetje op zo'n ding rondcrossen![]()
Liebherr Duitsland zo te zien ?? ik zie erachter nog een LR giekje omhoogstaan, en een MK100..
Meestal worden mijnringavonturen van te voren hier aangekondigdquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef Dingest het volgende:
Zeg Alex, als jij nog eens naar de Ring gaat met de Niva, kan je het dan even laten weten? De 121 moet ook nog gedoopt worden namelijk (en ik wil zo'n Niva wel eens van dichtbij bekijken stiekem), als ik nog een copiloot kan vinden dan
Je hoeft er ook niet per se overheen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
PTA meet? Niet dat ik naar de Ring ga, lijkt me doodeng met een AX
Dan zou ik het zonde van mijn benzine vinden om er alleen heen te rijden en er rond te kijkenquote:
jij bent er duidelijk nog nooit geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan zou ik het zonde van mijn benzine vinden om er alleen heen te rijden en er rond te kijken
Je kunt ook bij iemand anders instappen die het wel durft met zijn auto.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan zou ik het zonde van mijn benzine vinden om er alleen heen te rijden en er rond te kijken
Het lijkt me wel vet hoor, maar met mijn brakke inkomen is een tank benzine een hele uitgavequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt ook bij iemand anders instappen die het wel durft met zijn auto.
En anders ga je met een van de vele bejaardentourbussen mee.
En zo niet, dan is het nog steeds wel leuk.
Noooh de AX moet kilometers makenquote:
Kijk, als je geen zin hebt is ook ok, maar dan moet je niet zo janken. Graag of nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noooh de AX moet kilometers maken.. Ben pas net over de 204.000!
Tja, wat wil je nou?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noooh de AX moet kilometers maken.. Ben pas net over de 204.000!
Dáár wordt ook gereden hè. Moet je even rekening mee houden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil er stiekem wel heen... Uitgerekend is het 600 km heen en weer ongeveer, dus één tank benzine als ik mijn best doe
Dat zal geen extra tank zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dáár wordt ook gereden hè. Moet je even rekening mee houden.
Edit; geen honderden of kilometers oid, maar toch.
Dan zal ik het in de gaten houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, Bauma, staat er bij toch?
[..]
Meestal worden mijnringavonturen van te voren hier aangekondigd
Nivas kijken kan ookal eerder: 30 mei hebben we een meeting in Almere
Kennis van mij deed het met zijn AX in minder dan een tank, iets van tegen de 650 km geloof ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil er stiekem wel heen... Uitgerekend is het 600 km heen en weer ongeveer, dus één tank benzine als ik mijn best doe
dat dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent er duidelijk nog nooit geweest.
Ik zou het iig eerder met de Astra aandurven dan met de AXquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kennis van mij deed het met zijn AX in minder dan een tank, iets van tegen de 650 km geloof ik.
En mijn eerste keer was in een 121; dat is ook best wel spannend danKregen nog wel een stel
van het Donkervoort-team wat er die dag was toen we eraf reden
![]()
Eerste keer was het engst, eerste keer alleen (derde keer was dat) was ook vrij spannend. Maar als je het trucje eenmaal doorhebt valt het wel mee. Al zou ik er ook niet graag opgaan als het vrij druk is.
Ben er tot nu toe met niet erg Ring-waardige auto's op geweest: m'n eerste 121, de Ka (oude model) van mijn moeder en de Picasso diesel van m'n vaderDus als je eens een blauwe Picasso met Ring-sticker ziet...
Dat klinkt niet goed; hoe komt het dan dat die andere persoon niet doet wat hij moet doen ??quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uitgewerkt voor vandaag. Ik doe mijn werk met plezier, maar het is net even wat te pittig merk ik nu. Deels omdat de collega die vandaag wat harder zou moeten werken dat niet gedaan heeft. Morgen naar A'dam dus vrij, overmorgen maar even babbelen met iemand er over. Ik heb niet veel zin om mezelf weer over de kling te jagen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |