abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82107376
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als iets niet verboden is is er geen criminaliteit en heb je geen probleem. Zolang je niet kan aantonen dat drugsgebruik per definitie een probleem is ben je alleen maar problemen aan het maken. En aangezien het om mijn belastingcenten gaat ben ik tegen het maken van problemen.
[..]

Iedereen opsluiten!
[..]

Harder aanpakken = schaarste = hogere prijzen = Mexico.
[..]

Als je het legaliseert verdienen criminelen er helemaal niets aan.
Dan is onzin. Volgens jou zou men inbreken moeten legaliseren. Het is dan niet verboden en er is dus geen probleem. Je lost toch maar 11% van de inbraken op, dus meteen legaliseren. Aldus jouw (kromme) manier van redeneren.

Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten opgesloten worden inderdaad.

Criminelen blijven er aan verdienen. De AH gaat echt geen hard drugs verkopen. Daarnaast vindt transport en productie plaats door criminele organisaties in o.a. Zuid Amerika. Die sponsor jij met elk snuifje dat je neemt.
  zondag 30 mei 2010 @ 19:25:10 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_82111674
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan is onzin. Volgens jou zou men inbreken moeten legaliseren.
Nee. Als ik inbreek schend ik de rechten van een derde. Bij drugsgebruik is dat niet zo. Er is geen slachtoffer dus geen misdaad.
quote:
Het is dan niet verboden en er is dus geen probleem.
Als drugshandel niet verboden is is er 50% minder criminaliteit.
quote:
Je lost toch maar 11% van de inbraken op, dus meteen legaliseren. Aldus jouw (kromme) manier van redeneren.
Jij maakt de zaak krom door het benadelen van een derde te vergelijken met een eigen persoonlijke keuze waar verder niemand bij betrokken is. Overigens is drugsgebruik niet verboden dus is er helemaal geen reden om drugshandel ook te verbieden.
quote:
Mensen die zich niet kunnen gedragen moeten opgesloten worden inderdaad.
Dan moet je mensen aanpakken die zich niet kunnen gedragen, niet drugsgebruikers.
quote:
Criminelen blijven er aan verdienen. De AH gaat echt geen hard drugs verkopen.
Slijters of drogisterijen dan, zat bedrijven die nu ook legale drugs verkopen.
quote:
Daarnaast vindt transport en productie plaats door criminele organisaties in o.a. Zuid Amerika. Die sponsor jij met elk snuifje dat je neemt.
In Zuid-Amerika kunnen ze ook alles legaliseren, dat is geen argument. In de Islam is rente verboden dus moeten we dat hier ook verbieden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_82119594
Drugsgebruik zorgt voor financiering van criminele en terroristische organisatie, alsmede gaat gebruik gepaard met criminaliteit om aan geld voor die troep te komen en verminderde productiviteit, waar de belastingbetaler weer voor moet opdraaien. Qua overlast ernstiger dan een inbraak.

Verder toon je wel aan dat je wereldbeeld redelijk bekrompen is. Drugs legaliseren in ZA... Dat gaat echt niet gebeuren.

Verder discussie met jou heeft weinig zin. Je blijft in je eigen cirkeltje draaien en hebt werkelijk geen enkel argument.
  zondag 30 mei 2010 @ 22:56:19 #104
pi_82124637
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Halcon het volgende:
Drugsgebruik zorgt voor financiering van criminele en terroristische organisatie,
niet als je het legaliseert.
quote:
alsmede gaat gebruik gepaard met criminaliteit om aan geld voor die troep te komen en verminderde productiviteit, waar de belastingbetaler weer voor moet opdraaien. Qua overlast ernstiger dan een inbraak.
De meeste gebruikers hebben gewoon een baan. En het verbod lost het probleem van junks ook niet op.
quote:
Verder toon je wel aan dat je wereldbeeld redelijk bekrompen is. Drugs legaliseren in ZA... Dat gaat echt niet gebeuren.
Dat is dan mooi stom van ze. Misschien vinden ze oorlog leuk of zo.
quote:
Verder discussie met jou heeft weinig zin. Je blijft in je eigen cirkeltje draaien en hebt werkelijk geen enkel argument.
Nee, jij hebt geen argumenten voor een verbod. En jouw verbod kost geld, dus opheffen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_82147053
Dan blijf je criminele organisaties sponsoren. Het opheffen van het verbod gaat daar niets aan veranderen.

Heel veel gebruikers hebben geen baan meer of problemen met werk of studie. Dat is het allemaal niet waard.

Heb je nog zinnige argumenten of blijft het bij "de hele wereld is gek, behalve Papiersnipper" ?

Ik heb al tig argumenten gegeven. Jij bent gewoon een hele irritante troll. Geen argumenten, constant dezelfde domme onelinertjes en de hele tijd hetzelfde cirkeltje.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:23:05 #106
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_82148184
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef Halcon het volgende:
Dan blijf je criminele organisaties sponsoren. Het opheffen van het verbod gaat daar niets aan veranderen.
Als het verbod is opgeheven hoef je het niet meer bij criminele organisaties te halen.
O)))
  maandag 31 mei 2010 @ 16:31:20 #107
pi_82148660
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef Halcon het volgende:
Net zoals de alcohol en farmaceutische industrie in handen is van criminelen.
quote:
Heel veel gebruikers hebben geen baan meer of problemen met werk of studie. Dat is het allemaal niet waard.
De meeste gebruikers hebben wel een baan. En of iets wat waard is bepaald iedereen zelf.
quote:
Heb je nog zinnige argumenten of blijft het bij "de hele wereld is gek, behalve Papiersnipper" ?
Jij hebt geen argumenten voor een nutteloos, duur en oorlog veroorzakend verbod.
quote:
Ik heb al tig argumenten gegeven. Jij bent gewoon een hele irritante troll. Geen argumenten, constant dezelfde domme onelinertjes en de hele tijd hetzelfde cirkeltje.
Jij draait idd de hele tijd hetzelfde rondje: Drugs zijn slecht want het is verboden.
pi_82148815
Heb je daar een bron van of is het loos geblaat?

Met een -t-. 3e persoon enkelvoud. Is het echt zo lastig? Drugs hebben geen positieve uitwerking op je werk- en/of studieprestaties. Dat weet jij ook.

Ik heb al meerdere malen diverse argumenten genoemd. Jij wilt echter niet discussieren. Dat kun je niet. Het enige dat je wel kunt en ook doet is trollen, trollen en nog eens trollen. Get a life.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:38:20 #109
pi_82149029
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Halcon het volgende:
Heb je daar een bron van of is het loos geblaat?

Met een -t-. 3e persoon enkelvoud. Is het echt zo lastig? Drugs hebben geen positieve uitwerking op je werk- en/of studieprestaties. Dat weet jij ook.
Mijn taal is er dank zij drugs juist een stuk op vooruit gegaan.
quote:
Ik heb al meerdere malen diverse argumenten genoemd.
Ja, voor legalisatie. Alleen je ziet het zelf niet in.
quote:
Jij wilt echter niet discussieren. Dat kun je niet. Het enige dat je wel kunt en ook doet is trollen, trollen en nog eens trollen. Get a life.
Drugs legaliseren!
pi_82149156
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mijn taal is er dank zij drugs juist een stuk op vooruit gegaan.
[..]

Ja, voor legalisatie. Alleen je ziet het zelf niet in.
[..]

Drugs legaliseren!
Nee hoor, het gaat met de post slechter. Je bent niet eens in staat om in je moedertaal zinnen te produceren zonder domme spelfouten.

Weer dat domme onelinertje zonder enig argument.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:43:38 #111
pi_82149350
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat met de post slechter. Je bent niet eens in staat om in je moedertaal zinnen te produceren zonder domme spelfouten.

Weer dat domme onelinertje zonder enig argument.
Je hebt argumenten nodig voor een wet. En die heb je niet.
pi_82149404
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt argumenten nodig voor een wet. En die heb je niet.
Ik heb ze zelfs al gegeven en de wet is er ook al.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:54:39 #113
pi_82150011
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb ze zelfs al gegeven
Nee, je hebt argumenten gegeven voor legalisatie: criminaliteit.
quote:
en de wet is er ook al.
Dat is geen argument.
pi_82150050
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, je hebt argumenten gegeven voor legalisatie: criminaliteit.
[..]

Dat is geen argument.
Ik heb argumenten gegeven voor het verbod en een striktere handhaving van het verbod. Moeite met lezen?
  maandag 31 mei 2010 @ 16:58:40 #115
pi_82150265
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb argumenten gegeven voor het verbod en een striktere handhaving van het verbod. Moeite met lezen?
Nee, jij hebt moeite je eigen argumenten de begrijpen. Er zijn geen argumenten tegen het gebruik van drugs, er is niet eens een definitie van drugs.
pi_82150819
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, jij hebt moeite je eigen argumenten de begrijpen. Er zijn geen argumenten tegen het gebruik van drugs, er is niet eens een definitie van drugs.
Is allemaal al uitgebreid besproken in dit topic, maar je wilt het gewoon niet snappen. Je bent uitgeluld, maar durft dat niet toe te geven.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:12:37 #117
pi_82151068
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is allemaal al uitgebreid besproken in dit topic, maar je wilt het gewoon niet snappen. Je bent uitgeluld, maar durft dat niet toe te geven.
Ik ben helemaal niet uitgeluld. Verbieden van drugs is nutteloos, de praktijk laat dat duidelijk zien. De verbodsfetisjisten moeten hun verlies nemen. Ik betaal me scheel voor extra ellende, daar zijn belastingen niet voor.
pi_82201385
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet uitgeluld. Verbieden van drugs is nutteloos, de praktijk laat dat duidelijk zien. De verbodsfetisjisten moeten hun verlies nemen. Ik betaal me scheel voor extra ellende, daar zijn belastingen niet voor.
Je bent wel uitgeluld Je argumenten voor afschaffing van het verbod zijn al minimaal 300 keer tegengeworpen en toch blijf je in je cirkeltje draaien. Je loopt gewoon wat te trollen, iets anders kan ik er helaas niet van maken.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:45:46 #119
pi_82203593
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je bent wel uitgeluld Je argumenten voor afschaffing van het verbod zijn al minimaal 300 keer tegengeworpen en toch blijf je in je cirkeltje draaien. Je loopt gewoon wat te trollen, iets anders kan ik er helaas niet van maken.
Dat mag je vinden, maar je hebt geen argumenten voor een dure en schadelijke wet, dus moet ie afgeschaft.
pi_82203789
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar je hebt geen argumenten voor een dure en schadelijke wet, dus moet ie afgeschaft.
Argumenten zijn al gegeven. Dat jij geen weerwoordje hebt, wil niet zeggen dat de argumenten niet gegeven zijn.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:58:22 #121
pi_82204260
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Argumenten zijn al gegeven.
Ook jouw argumenten leiden naar legalisatie.
pi_82205613
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ook jouw argumenten leiden naar legalisatie.
Dan heb je het echt niet begrepen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:33:51 #123
pi_82206072
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan heb je het echt niet begrepen.
Eerlijk gezegd denk ik dat jij buitengewoon dom bent of een belanghebbende.
pi_82206471
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat jij buitengewoon dom bent of een belanghebbende.
Jij bent beide: enorm dom en drugsverslaafd.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:49:32 #125
pi_82206856
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent beide: enorm dom
Ik ben idd net iets intelligenter dan jij.
quote:
en drugsverslaafd.
Net zo verslaafd als jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')