Verveling, dat zal de grootste reden zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Inderdaad, vorige keer dat ik 2 weken gestopt was waren de eerste 3 / 4 sigaretten ook ontzettend smerig.
Geen idee waarom ik er dan nog mee door ging eigenlijk.
Oei TS, kut van je laptop. Heb je hem nog op Marktplaats terug kunnen vinden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aaah ik heb echt zo de behoefte om te roken nu
2 negers stelen mijn laptop, ik sluit mezelf buiten !
Nja, ik drink wel een paar biertjes met vrienden zodirect, dat helpt ook hoop ik.
En het lijkt wel een beetje op tennisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:04 schreef progje het volgende:
squash, is vaak ook niet zo idioot duur en een squashpartner is meestal wel snel gevonden
Ja dat heb ik al een keer gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:04 schreef progje het volgende:
squash, is vaak ook niet zo idioot duur en een squashpartner is meestal wel snel gevonden
Ik vind het bijzonder moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
Ben je wel van plan om het stoppen met roken door te gaan trekken?
Klinkt goed jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weer een kleine update
Ik heb het even nagezocht, en het squashen kost maar 18 euro per maand.
Dan kan ik 45 minuten per dag een baan huren, en gebruik maken van de activiteiten zoals toernooien en competities
Ik denk toch dat ik dat ga doen.
Direct meedoen met toernooien zodat ik mensen leer kennen die ook squashen.
Dan met hun 1 of 2x per week spelen
Leuk vooruitzicht!
Nja dat zijn allemaal luie flikkers die totaal niet van sport houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goed jaEn misschien heb je ook nog wel vrienden die interesse hebben om te squashen.
Ja ik heb er nog eentje liggen omdat ik het een aantal keer gedaan had met een vriend die er op zatquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef eNGine10 het volgende:
Heb je al een squash racket dan? Of kan dat gewoon met een tennisracket?![]()
Maar als die vereniging best veel leden heeft zal er wel wat meer jeugd lid zijn.
Thanksquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef honda1990 het volgende:
tvp, lees als je nog wat wil weten over voeding dit eens http://forum.dutchbodybui(...)-onderscheid-113259/ is erg overzichtelijk en er staan wat concrete tips in. Je foto's in de OP doen het trouwens niet
Goed bezig!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Afgelopen zaterdag weer mijn eerste buiten festival gehad
alsnog 10 uur non-stop gedanst zonder XTC!
Ik had wel een paar in-kak momentjes, maar dan gewoon even zitten, wat eten en een beetje water drinken !
Je woont toevallig niet in de omgeving van Hoornquote:Op maandag 7 juni 2010 13:08 schreef Marurk het volgende:
Squash heb ik ook een lange tijd gedaan. Maar m'n vrienden vonden het te duur en zijn er uiteindelijk mee gestopt. En toen ben ik ook min of meer noodgedwongen moeten stoppen want ik ken verder niemand die het kan of wilt doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |