Valt wel mee, dat is ongeveer even lang als 10 bakken van normale lengte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Zal vast een SLT IV+VI+VI zijn, en dus 16 bakken. Dat lijkt mij btw nog wel érg lang..
'k Kon dit topic eerst niet vinden en niet zo gek; voor het eerst sinds 7 jaar staat er een tagje voor de titelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
Centraal TreinenTopic #229: DB-Arriva wordt steeds groter. --> [Centraal] TreinenTopic #229: DB-Arriva wordt steeds groter.
Die voice-overs zijn wel geslaagdquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef James1988 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xd9bmr_de-race-still-in-progress
Euhm, okay?
Dat heeft eoa overijverige blauwe gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Kon dit topic eerst niet vinden en niet zo gek; voor het eerst sinds 7 jaar staat er een tagje voor de titel
Inderdaad helemaal nergens voor nodig, ik zocht me ook een ongeluk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft eoa overijverige blauwe gedaandon't blame TS
Poep. Op de HSL tussen Shl en Rtd wordt 160 gereden onder Level 1, op het zuidelijke deel 300 onder Level 2.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in:
De Havenspoorlijn heeft ERTMS level 1, waardoor een maximum snelheid van 80 km/h geldt.
De Betuweroute, langs de A15, heeft ERTMS level 2. Hierbij geldt een maximale snelheid van 120 km/h.
Nope, 't is Lille, als ik het me goed herinner. Op Google Maps lijkt 't wel wat anders nu, maar deze foto is ook al vrij oud.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef dennistd het volgende:
Osnabrück?
Doe normaal joh, gek. Er zijn miljoenen geīnvesteerd in een spoorlijn naar Schiphol, en vervolgens ga je zeiken dat er mensen met koffers in de trein zitten. NS heeft stelselmatig bezuinigd op kofferruimte. Waarom denk je dat de Beneluxrijtuigen wel extra bagagehokken hebben? Als een conductrice op zo´n toon tegen mij begint, heeft ze toch wel een probleem...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef greavy het volgende:
Klopt.. Zwaar irritant.
Laatst had ik nog een gevalletje goede HC: HC komt naar boven, in de VIRM. Ziet allemaal koiffers liggen (zelf in het gangpad), en zegt "Uw vervoersbewijzen alstublieft, en houdt het looppad vrij."
*Mopper, mopper, mopper* deden die reizigers met de koffers. Gingen ze de koffers op andere stoelen neerzetten..
HC: "Wilt u uw koffers op de grond zetten alstublieft?"
Reiziger: "Ze mogen niet in het gangpad, en niet op de stoelen.. Waar wel dan?"
HC: "Voor uw voeten bijvoorbeeld, waar niemand er last van heeft."
Reiziger: "Dan heb ik weinig beenruimte, mooi niet dus."
HC: "Dat is uw eigen probleem, er horen geen koffers op stoelen en in looppaden. Aan de kant ermee, of eruit. De keus is aan u."
Reiziger: "mopper,mopper,mopper. En de koffers gingen toen aan de kant.."
Zo hoort het tenminste, een HC die goed optreedt tegen zulke gasten..
Maar daarom begrijp ik dus ook niet dat er geen treinen met meer bagageruimte naar Schiphol rijden. Een VIRM is ook meteen de trein met de minste ruimte van allemaal (zo ongeveer dan)quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe normaal joh, gek. Er zijn miljoenen geīnvesteerd in een spoorlijn naar Schiphol, en vervolgens ga je zeiken dat er mensen met koffers in de trein zitten. NS heeft stelselmatig bezuinigd op kofferruimte. Waarom denk je dat de Beneluxrijtuigen wel extra bagagehokken hebben? Als een conductrice op zo´n toon tegen mij begint, heeft ze toch wel een probleem...
Het valt nog best mee als je de bagage tussen de stoelen in legt. Alleen als de stoelen in coach staan (benedenverdieping) is het lastig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar daarom begrijp ik dus ook niet dat er geen treinen met meer bagageruimte naar Schiphol rijden. Een VIRM is ook meteen de trein met de minste ruimte van allemaal (zo ongeveer dan)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso. Mensen moeten niet zo achterlijk veel troep meeslepen in de trein. Een trein IS nou eenmaal geen verhuiswagen. Snap dat dan ook. Dom volk is het.
Dan is dus het hele idee van een spoorlijn naar schiphol teniet gedaan.quote:
Dat zeg ik toch niet? Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen. Maar nee hoor, we moeten allemaal de beautycase, de surfplank, de fiets EN de grasmaaier mee naar ons tweede huis in Spanjequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan is dus het hele idee van een spoorlijn naar schiphol teniet gedaan.
Wat wil je dan? De A4 nog verder dicht laten slibben omdat mensen geen koffer meemogen in de trein?
En studenten die een weekend naar huis gaan?
Mwoa, dat zal wel meevallen lijkt me zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Duvel het volgende:
Als een conductrice op zo´n toon tegen mij begint, heeft ze toch wel een probleem...
Flauw hoor. Tegen het juk met dat ding, net als de anderenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
De voorste van de V'tjes die de Vrijheidstrein op moesten halen bij het Spoorwegmuseum is ter hoogte van de eerste wissel bij het museum ontspoord
Naja, op zich is dat nog tot daar an toe. Maar dat ze dan ook nog een lip trekken als er iemand wat van zegt???? Of verwachten dat iemand ze ermee helpt??quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef Yreal het volgende:
Vind het ook wel grappig dat vrouwen een koffer van 4x de mijne meenemen voor een weekje londen. Ik had 2 broeken, 6 shirts, 2 truien, 7 onderbroeken en paar sokken erin gestouwt + 4 liter drank. En dan zat alle nuttige zooi als laptops en camera's nog in mijn rugzak.
Vrouwen hadden serieus 4/5x dat... wtf
En waar moet je die koffers laten als je niet in Brussel woont?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan de Belgen, die speciale treinstellen hebben laten bouwen met extreem veel been/kofferruimte, speciaal voor de diensten naar de Luchthaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |