quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Gevonden: De Mars, Coevorden.
En [NL] Street View Quiz [#05] staat het antwoord.
Waar Actieve Topics van 1 persoon niet handig voor zijn, even snel een streetview topic doorscrollen, en je hebt het![]()
jaa juistemquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef James1988 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xd9bmr_de-race-still-in-progress
Euhm, okay?
Nooit geweten dat er een looping in de HSL zit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef James1988 het volgende:
Euhm, okay?
Coevorden, gister nog langs geredenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Geen echt station maar waar staat dit spul?
quote:tussen den bosch en nijmegen moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten. door vandalisme rijden er tussen den bosch en nijmegen minder treine
Koperdieven kan inderdaad, of 'gewoon' troep op het spoor gegooid.quote:Op woensdag 19 mei 2010 06:44 schreef Fixers het volgende:
Wat moet ik me hier bij voorstellen, doorgeknipte kabels?
[..]
quote:Arnhem-Winterswijk
Woensdag 19 Mei 08:16
Oorzaak
Tussen Wehl en Doetinchem rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Er rijden stopbussen tussen Wehl en Doetinchem.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 10:00 uur verholpen.
Reisadvies
Klopt geen zak van, behalve dat de stofzuiger nog niet gereed is. Wel leuk gedaan trouwensquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef James1988 het volgende:
Euhm, okay?
Mooi treintje was datquote:
zoiets is nieuw voor mij, omdat er alleen maar SLT IV en SLT VI bestaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef V2 het volgende:
Het SLT-koppel-probleem is blijkbaar verholpen, ik zie net 1x SLT-3 + 2x SLT-5 gekoppeld binnenlopen op Utrecht CentraalZiet er best leuk uit, zo'n hele lange sliert SLT.
Nog steeds geen twee intercity's ondanks een positief LOCOV-advies? Dat kamerlid uit Hoogeveen ligt zeker weer eens dwars. De eikel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef greavy het volgende:
DEZE PAGINA
Kort samengevat:
- Op de verbinding Zwolle – Groningen/Leeuwarden voert NS in 2011 geen wijzigingen door.
Ze willen in Hoogeveen niet 6 hele minuten eerder op het station zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Nog steeds geen twee intercity's ondanks een positief LOCOV-advies? Dat kamerlid uit Hoogeveen ligt zeker weer eens dwars. De eikel.![]()
![]()
Heb je bewijs. Dan hebben ze nu nieuwe stellen erbij, die nog nooit eerder gezien zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef V2 het volgende:
Het SLT-koppel-probleem is blijkbaar verholpen, ik zie net 1x SLT-3 + 2x SLT-5 gekoppeld binnenlopen op Utrecht CentraalZiet er best leuk uit, zo'n hele lange sliert SLT.
Van Guillemins naar het centrum vond ik de vorige keer anders toch best een eindje lopen. 20 minuten, gok ik? En op de kaart lijkt station Bressoux niet eens zo heel veel verder van het centrum te liggen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Buitenwijk, toe maar![]()
Bressoux, DAT ligt in een buitenwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |