Graag gedaan, helemaal goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef redunzl het volgende:
De Mars, Coevorden, DR, Nederland
bedankt voor de hint!
Ah shit ik had hem ook, maar voordat ik kon enteren crasheste mn pc ...quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:43 schreef piotr_h het volgende:
He, he, het mag weer eens.
Krimweg, De Cocksdorp, Texel. Ingang naar vakantiepark 'De Sluftervallei'. Hier.
da's helemaal goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:43 schreef piotr_h het volgende:
He, he, het mag weer eens.
Krimweg, De Cocksdorp, Texel. Ingang naar vakantiepark 'De Sluftervallei'. Hier.
dat vroeg ik me nog af , waar staat LG voor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:55 schreef chufi het volgende:
In eerste instantie dacht ik aan Texel, maar de SV-beelden vond ik niet echt stroken met het weer op je plaatje. EN via de letters op de boei werd ik misleid
Volgens mij Lodijksgat in de Oosterscheldequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef redunzl het volgende:
[..]
dat vroeg ik me nog af , waar staat LG voor?
da's helemaal goed!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef piotr_h het volgende:
Goed gevonden, Bork. De plaats waar het jarenlang ieder uur vol stond met auto's is nu verlaten.
Waar het satellietbeeld het platform nog in volle glorie toont, laat SV zien dat de zaak al afgebroken is.
Ik ben er veel met mee geweest. Het was toch altijd weer een soort uitje met:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |