Madurodamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa. jij wint! Nog ééntje doen?
Deze is makkelijkerop welke lokatie is deze genomen:
[ link | afbeelding ]
Oldenzaal. De 52 3879 van de VSM met Oostenrijkers.quote:
Dat kan ook niet, want de 3500 keert op de 3100 te Hoofddorp Opstel. Om genoeg materiaal vrij te maken moet ook de 20500 verVIRMd worden, maar dan moet de hele 500 om en waarschijnlijk ook de rest van de NoordOost. Onmogelijk dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, omdraaien zou niet altijd helpen denk ik. Of je moet de 2800 verVIRMmen en dan de 3500 met alleen ICM en ICRm laten rijden.
zit je er alleen nog mee dat Hoofddorp opstel en Eindhoven niet de meest ideale locaties zijn om een stel ICM bij te plaatsen of af te trappen.
Jazeker, gaat hard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef James1988 het volgende:
Goedenavond, wat is dit topic hard gegaan zeg. En in de OP staat nog 'Deel ###', pas dat eens aan, luilak!
'T zou fijn zijn als de NS met dit soort evenementen niet alleen extra stopt, maar ook wat ruimer materieel in zou zetten. 1 DD-AR van 4 bakjes is wat schraal. En gewoon strak op tijd wegrijden.... ik heb niet zo'n zin in iedere dag een kwartier vertraging wegens een evenement. Of mag ik dat declareren bij de VNU?quote:
lijkt me wel. Die moeten gewoon zorgen dat de mensen verspreid op het perron staan ipv allemaal door 1 deur naar binnen willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
'T zou fijn zijn als de NS met dit soort evenementen niet alleen extra stopt, maar ook wat ruimer materieel in zou zetten. 1 DD-AR van 4 bakjes is wat schraal. En gewoon strak op tijd wegrijden.... ik heb niet zo'n zin in iedere dag een kwartier vertraging wegens een evenement. Of mag ik dat declareren bij de VNU?
Net riep iedereen hier nog dat conducteurs mongolen zijn als ze de deuren sluiten voordat iedereen binnen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef Fixers het volgende:En gewoon strak op tijd wegrijden.... ik heb niet zo'n zin in iedere dag een kwartier vertraging wegens een evenement.
holland he.. tis nooit goed hierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Net riep iedereen hier nog dat conducteurs mongolen zijn als ze de deuren sluiten voordat iedereen binnen is.
Naar Leiden valt nog wel mee, de trein vanuit Eindhoven geeft aansluiting om de stoptrein naar Leiden, maar verder dan Leiden is inderdaad een ramp.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Yreal het volgende:
De allerslechtse overstap is nog steeds op schiphol, als je leiden -> bijlmer doet. De deuren van de ene trein gaan open als de ander cross platform weg rijdt. Zelfs als de trein vanaf zuid naar schiphol eerder is, blijft ie voor de aansluiting wachten op de trein naar leiden om hem voorlangs te laten gaan.
Ik moet toegeven dat ik mij ook geīrriteerd heb aan de huishoudbeursmiepen die mijn trein vertraagde, waardoor ik mijn bus miste.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Fixers het volgende:
Gelijke behandeling! Libellemutsen zijn net zulk vee als de trouwe forens waar zouden ze dan ineens beter behandeld dienen te worden?
Bremen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dit?
Hint: Het is Duitsland en ligt in het deel "Nieder-Sachsen"![]()
Nee, in het klaag over dat de ns niet rijdt zoals het jouw het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef V2 het volgende:
Ben ik in het stations-raad-topic terecht gekomen?
Nee, het ligt er wel in de buurt, meer richting het westen (kant van Leer op)quote:
En hij heeft het goedquote:
Dat was ooit in MENquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef V2 het volgende:
Ben ik in het stations-raad-topic terecht gekomen?
Om welk doel te dienen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
Centraal TreinenTopic #229: DB-Arriva wordt steeds groter. --> [Centraal] TreinenTopic #229: DB-Arriva wordt steeds groter.
De NMBS die dingen tegenhoudt omdat ze alleen met nieuw materieel wil rijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef RubenK het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-later-brussel.html
Ah nee kut, nou komt bork.quote:
Van uitstel komt hopelijk afstel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef RubenK het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-later-brussel.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |