quote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef Ascendancy het volgende:
Nadeko is schattiger. Maar Senjougahara is een echt realistisch karakter. Een bitch, niet een standaar heroine of loli, maar een echte vrouw. Ze kan gemeen zijn mr ze heeft een goed hart
WFT lees ik hier?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef Ascendancy het volgende:
standaar heroine of loli
Alles van Makoto Shinkai en Hayao Miyazaki.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand die nog een goede film kan aanraden a la
5 cm per second
the girl who leaped time
voices from a distant star
the place promised in our early days
howl's moving castle
spirited away.
Also: http://www.internationalsaimoe.com/voting/quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Ascendancy het volgende:
Chihiro was altijd mijn favoriete anime-meisje. Maar Senjougahara heeft dat flink verandert
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:27 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Also: http://www.internationalsaimoe.com/voting/
juistem! alhoewel de LA beter en duidelijker is dan de anime.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:03 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Alles van Makoto Shinkai en Hayao Miyazaki.
Grave of the fireflies, misschien.
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Easymodo het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet of ik FMA Brotherhood moet volgen. Naja, komt later wel.
jaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Easymodo het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet of ik FMA Brotherhood moet volgen. Naja, komt later wel.
Doen!!! Ik wist het eerst ook niet maar ben blij dat ik het volg. FMA Brotherhoodquote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Easymodo het volgende:
Realistisch als in character development.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
WFT lees ik hier?
Sorry, maar zo'n fout is te lollig om niet op te merken.
Realistische personages nieten in je tong met een nietmachine en hebben bij hun introductie geen gewicht. Ook verklaren realistische personages ook gewoon spontaan hun liefde voor je en menen het serieus als ze je met de dood bedreigen. Ze is een uitstekend personage maar ik denk niet dat ze realistisch is.
@de rest: Ik heb nu net weer best weinig anime films gezien. Zelfd de genoemde films heb ik nog niet gezien al ken ik ze wel van naam.
Weet maar gewoon zeker dat je het vet gaat vindenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Easymodo het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Doen!!! Ik wist het eerst ook niet maar ben blij dat ik het volg. FMA Brotherhood
Nee. Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:31 schreef Ceased2Be het volgende:
is FMA:Brotherhood niet teveel van hetzelfde? Vond de originele serie geweldig, maar voegt Brotherhood daadwerkelijk wat toe?
Ik was druk bezig met fma kijken. Ik ben bijna bij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:09 schreef rakotto het volgende:
[..]!
Told you so! Waarom had je dat niet eerder vermeld in dit topique!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik was druk bezig met fma kijken. Ik ben bijna bij.
Drie keer... en anime > politiek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Verkeerde topic -
Het gaat hier niet over politiek
Alsof Nadeko ooit gaat winnen van Azusaquote:Op maandag 24 mei 2010 16:27 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Also: http://www.internationalsaimoe.com/voting/
Tabs..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Drie keer... en anime > politiek.
Law of ueki is baasquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tabs..
Maarreh, Ik ben dus een hoop nieuwe anime aan het downloaden, wat vinden jullie van de volgende series (ik heb ze nog niet gezien)
Nabari no Ou (nu aan het kijken, bij ep 7. Vind het wel leuk, niet te moeilijk, ninja's zijn cool)
Law of Ueki
Ghost hunt
Xam'd: Lost memories
Noir
FMA: Brotherhood (hier weet ik jullie mening al over..)
Gankutsuou
H2O: Footprints in the sand
Zodra je Law of Ueki heb gezien wil ik daar je mening over (is van plan tenminste de film te kijken).quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tabs..
Maarreh, Ik ben dus een hoop nieuwe anime aan het downloaden, wat vinden jullie van de volgende series (ik heb ze nog niet gezien)
Nabari no Ou (nu aan het kijken, bij ep 7. Vind het wel leuk, niet te moeilijk, ninja's zijn cool)
Law of Ueki
Ghost hunt
Xam'd: Lost memories
Noir
FMA: Brotherhood (hier weet ik jullie mening al over..)
Gankutsuou
H2O: Footprints in the sand
Wat is er wft aan Shakugan no Shana? De het begin is hetzelfde als tenminste 55% van alle shounen alleen is er een vrouwelijke hoofdpersoon die veelal de gevechten afhandelt. Geen zorgen Yuuji zal nuttig worden al doet de animatiestudio hard zijn best dat zo veel mogelijk in te perken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
Shakugan no shana wtf.
Ze is wel schattig.
Het verhaal van Xam'd spreekt me ook niet zo aan, het is meer dat zoveel mensen het goed vinden.. De rest is voornamelijk gebaseerd op aanraders n.a.v. mijn favorite anime (higurashi, death note & hunter x hunter)quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zodra je Law of Ueki heb gezien wil ik daar je mening over (is van plan tenminste de film te kijken).
Buiten FMA: B en Bounen no Xamdou heb ik er geen van gezien, maar ik heb er wel goeie dingen over gehoord. Wel wil ik even zeggen dat ondanks dat Xam'd goeie animatie heeft het verhaal veel te wensen overlaat. Maar wat verwacht je als je studio Bones iets laat schrijven. ;_;
Ik kijk dan ook zelden doorsnee shonen en meestal drop ik het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zodra je Law of Ueki heb gezien wil ik daar je mening over (is van plan tenminste de film te kijken).
Buiten FMA: B en Bounen no Xamdou heb ik er geen van gezien, maar ik heb er wel goeie dingen over gehoord. Wel wil ik even zeggen dat ondanks dat Xam'd goeie animatie heeft het verhaal veel te wensen overlaat. Maar wat verwacht je als je studio Bones iets laat schrijven. ;_;
[..]
Wat is er wft aan Shakugan no Shana? De het begin is hetzelfde als tenminste 55% van alle shounen alleen is er een vrouwelijke hoofdpersoon die veelal de gevechten afhandelt. Geen zorgen Yuuji zal nuttig worden al doet de animatiestudio hard zijn best dat zo veel mogelijk in te perken.
Heh. Ik heb alleen gestemd op degene die ik ken, dus dat zijn er niet zoveel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
Alsof Nadeko ooit gaat winnen van Azusa
death note nog niet gezien?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heh. Ik heb alleen gestemd op degene die ik ken, dus dat zijn er niet zoveel.
Mio, Mikuru (hoewel die redelijk irritant is, maar goed die andere ken ik niet), Haruhi, Yuk,. C.C. en Asuza
en twee random andere. ik kende er te weinig om zelfs maar de minimale 8 te halen![]()
Nee nog niet. Net zoals zoveel 'must see' series. Heb er al een paar gehad (trigun, code geass, FMA:B, bezig met naruto) maar zit nu een beetje te kijken wat ik nu kan gaan kijken, d'r is eigenlijk veel te veel om uit te kiezenquote:
Had dan in ieder geval senjougahara ook gestemdquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heh. Ik heb alleen gestemd op degene die ik ken, dus dat zijn er niet zoveel.
Mio, Mikuru (hoewel die redelijk irritant is, maar goed die andere ken ik niet), Haruhi, Yuk,. C.C. en Asuza
en twee random andere. ik kende er te weinig om zelfs maar de minimale 8 te halen![]()
Tja, daar ga je al: geen idee wie dat isquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
Had dan in ieder geval senjougahara ook gestemd
eerst de eerste film kijken (dat is eigenlijk al standaard bij elke anime fan) en dan de serie en dan de andere 2 films.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, daar ga je al: geen idee wie dat is![]()
Even wat anders, als ik Ghost in the shell wil gaan kijken, kan ik dan meteen aan de serie beginnen of moet ik eerst één of meerdere films kijken?
EDIT: lees net dat de 3e film is gebaseerd op de anime, maar de eerste en de tweede film dan? Want:
"The films and TV series are set in alternate universes, with the original Ghost in the Shell film taking place in 2029, and Ghost in the Shell 2: Innocence in 2032. The anime series, Ghost in the Shell: Stand Alone Complex and Ghost in the Shell: S.A.C. 2nd GIG, are set in the years 2030 and 2032, respectively. The third film, Ghost in the Shell: S.A.C. Solid State Society, which follows up on many of the events that ended the second season, occurs two years after said events, based on comments made by characters in the film, which would place Solid State Society in the year 2034." - volgens wikipedia.
Dat maakt het niet direct veel duidelijker voor mij, vandaar.
Nadeko staat hoger dan Hitagi.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof Nadeko ooit gaat winnen van Azusa
desho!quote:
Ik vond de eerste serie niet echt goed. Te episodisch en de verhaaltjes in de aparte afleveringen zijn nou niet echt geweldig te noemen ofzo, maar 'the laughing man' en alle verwijzingen naar 'the catcher in the rye' waren leuk. Al kwam Makoto later wel in Laughing man's tier. ;_;quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:35 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
GITS2:Innocence is wel (iets) beter te begrijpen als je in ieder geval de 1e serie hebt gezien. Maar goed, het zijn alternatieve universums dus een échte logische volgorde is er niet. Er is ook wel wat voor te zeggen om eerst de beide series te kijken, en daarna de drie films.
Bek dicht Bek dicht Bek dichtquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:25 schreef Ascendancy het volgende:
Shakugan no shana is leuk.
Maar shana komt niet in de buurt van Senjougahara
Op me werk (liever niet), en nog een andere pc.... Maar mijn Mac man.....quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Echte bazen hebben altijd een alternatieve bron om anime te kijken/streamen.
Ze is wel echt kawaiiquote:
Haal dan een Big, jankerd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op me werk (liever niet), en nog een andere pc.... Maar mijn Mac man.....
Hij is hier bijna binnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... Evangelion 2.22 You Can Not (Advance) aan het downkopen
Wow, wat mooi! Waarvan zijn die tanden gemaakt? Ei?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:15 schreef DJ_ het volgende:
gejat van dumpert , maar toch leuk om hier ff te posten :p
[ afbeelding ]
1.1 in de melkweg gezien. Was een beetje teleurstellend. Daarom wacht ik deze keer gewoon op goeie subs. ^-^quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... Evangelion 2.22 You Can Not (Advance) aan het downkopen
same , beetje rare zooi wat er altijd in rond zweeft , en teveel rijst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:35 schreef Ascendancy het volgende:
Hij is echt vet.
Bento's lijken me verder niet echt smakelijk.
In Japan is het wel zo dat men zo'n formulier moet invullen. Dus ook hoog waarschijnlijk dat een leraar het moet beoordelen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef wdn het volgende:
Omdat er anders geen K-ON aflevering van gemaakt kan worden?
Ja. Ik ben het vaker tegen gekomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
In Japan is het wel zo dat men zo'n formulier moet invullen. Dus ook hoog waarschijnlijk dat een leraar het moet beoordelen...
Japanse manier van vis bereiden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
same , beetje rare zooi wat er altijd in rond zweeft , en teveel rijst.
Sushiquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Japanse manier van vis bereiden.
Net als sushi
agreed, sushi is gewoon viesquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Japanse manier van vis bereiden.
Net als sushi
Inderdaad, ik hoop dat de volgende episode een special is...quote:
wdn, je bent best lief, maar je moet nu niet teveel stomme dingen blijven zeggenquote:
Dat lief helpt niet echt om zijn gevoelens minder te kwetsen. Je kon het net zo goed eruit laten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
wdn, je bent best lief, maar je moet nu niet teveel stomme dingen blijven zeggen
als er een special komt skippen ze eerst een week, dus denk het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat de volgende episode een special is...Het ging te snel vandaag.
wdn is een gevoelig mens. Ik ben voorzichtig met hem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat lief helpt niet echt om zijn gevoelens minder te kwetsen. Je kon het net zo goed eruit laten.![]()
Dat doe ik ook in de trein op ma di en woquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Bakakame het volgende:
Joepie, vanavond met de trein! Weer anime kijken
Ik ben nooit gevoelig geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
wdn is een gevoelig mens. Ik ben voorzichtig met hem.
ma t/m vr 10x een 1/2 uur minimaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook in de trein op ma di en wo
Beter! Ik maar 2x per week, maar dan wel 2.5 uur per keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben nooit gevoelig geweest
[..]
ma t/m vr 10x een 1/2 uur minimaal
Hengelo - Delft. Kan ik flink wat meer kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kon tussen Dordrecht en Delft precies 1 aflevering kijken.
Maar geen ecchi.
En wdn, je bent gewoon gevoelig, begrepen?!
Ik max 3 eps per dag, maar soms ga ik gameboy, boek lezen, kruiswoordpuzzel etcquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben nooit gevoelig geweest
[..]
ma t/m vr 10x een 1/2 uur minimaal
Dat is gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hengelo - Delft. Kan ik flink wat meer kijken
Das juist nog vervelender.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
I know
Maar vanaf Den Haag of Rotterdam is directe trein, dus dat is dan wel weer fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |