same , beetje rare zooi wat er altijd in rond zweeft , en teveel rijst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:35 schreef Ascendancy het volgende:
Hij is echt vet.
Bento's lijken me verder niet echt smakelijk.
In Japan is het wel zo dat men zo'n formulier moet invullen. Dus ook hoog waarschijnlijk dat een leraar het moet beoordelen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef wdn het volgende:
Omdat er anders geen K-ON aflevering van gemaakt kan worden?
Ja. Ik ben het vaker tegen gekomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
In Japan is het wel zo dat men zo'n formulier moet invullen. Dus ook hoog waarschijnlijk dat een leraar het moet beoordelen...
Japanse manier van vis bereiden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
same , beetje rare zooi wat er altijd in rond zweeft , en teveel rijst.
Sushiquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Japanse manier van vis bereiden.
Net als sushi
agreed, sushi is gewoon viesquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Japanse manier van vis bereiden.
Net als sushi
Inderdaad, ik hoop dat de volgende episode een special is...quote:
wdn, je bent best lief, maar je moet nu niet teveel stomme dingen blijven zeggenquote:
Dat lief helpt niet echt om zijn gevoelens minder te kwetsen. Je kon het net zo goed eruit laten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
wdn, je bent best lief, maar je moet nu niet teveel stomme dingen blijven zeggen
als er een special komt skippen ze eerst een week, dus denk het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat de volgende episode een special is...Het ging te snel vandaag.
wdn is een gevoelig mens. Ik ben voorzichtig met hem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat lief helpt niet echt om zijn gevoelens minder te kwetsen. Je kon het net zo goed eruit laten.![]()
Dat doe ik ook in de trein op ma di en woquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Bakakame het volgende:
Joepie, vanavond met de trein! Weer anime kijken
Ik ben nooit gevoelig geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
wdn is een gevoelig mens. Ik ben voorzichtig met hem.
ma t/m vr 10x een 1/2 uur minimaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook in de trein op ma di en wo
Beter! Ik maar 2x per week, maar dan wel 2.5 uur per keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben nooit gevoelig geweest
[..]
ma t/m vr 10x een 1/2 uur minimaal
Hengelo - Delft. Kan ik flink wat meer kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kon tussen Dordrecht en Delft precies 1 aflevering kijken.
Maar geen ecchi.
En wdn, je bent gewoon gevoelig, begrepen?!
Ik max 3 eps per dag, maar soms ga ik gameboy, boek lezen, kruiswoordpuzzel etcquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben nooit gevoelig geweest
[..]
ma t/m vr 10x een 1/2 uur minimaal
Dat is gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hengelo - Delft. Kan ik flink wat meer kijken
Das juist nog vervelender.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
I know
Maar vanaf Den Haag of Rotterdam is directe trein, dus dat is dan wel weer fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |