ofquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:40 schreef .Cake. het volgende:
Niet veel tijd nu, dus ff kort door de bocht vragen:
Darker than black, leuk of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Mijn mening; te veel gelul, te weinig actie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:40 schreef .Cake. het volgende:
Niet veel tijd nu, dus ff kort door de bocht vragen:
Darker than black, leuk of niet?
"Wie knipt mijn remkabels door en zet me voor een afdaling neer? "quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:20 schreef DJ_ het volgende:
In Almelo vanmiddag ?, vraag me af wat die oma dacht
[ afbeelding ]
Vreemd maar wel lekkerquote:
Yup, maar je hebt niet echt veel gemist... heb zowaar de moeite genomen om er vanuti Den Bosch heen te gaan en het was de reis niet echt waard.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
^^
Als je Arakawa leuk vindt, vind je bakemonogatari ook leuk.
Dat is nog beter.
Nino is een saai mietje in vergelijking met senjougahara
Ik woon maar 20 min van Almelo met de trein... 1x geweest een paar jaar terug en niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup, maar je hebt niet echt veel gemist... heb zowaar de moeite genomen om er vanuti Den Bosch heen te gaan en het was de reis niet echt waard.
Wel nog goedkoop s-CRY-ed en NGE (de oude serie) goedkoop op de kop kunnen tikken.
Ben ondertussen weer wat meer Anime aan het kijken, nadat het een tijd op een laag pitje heeft gestaan.
Shana! En meloenbroodquote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Ascendancy het volgende:
Chihiro was altijd mijn favoriete anime-meisje. Maar Senjougahara heeft dat flink verandert
Ik vond het leuk. Beetje Fate stay night en Toradora.quote:He had thought his normal days would last forever, until they were ended abruptly by an encounter with a girl with red hair and eyes. He named her Shana.
Not long after he enters high school, Sakai Yuji’s normal days come to an end. He sees something bizarre on his way home: people are frozen in a strange fire, and a monster that looks like a large doll is attacking them. Just when he's about to be killed, a girl in a dark cloak wielding a large sword appears, and slices the monster in half. Although Yuji survives the strange encounter, the girl informs him of a desolate truth: " 'You' don't exist anymore."
She calls herself a Flame Haze who hunts "Guze no Tomogara"; intruders from another world. She explains to him that he is a "Torch", a substitute of Yuji whose “existence” has already been devoured. She also told him that he is a special Torch, "Mystes", which contains a precious item in it. When he looks at his chest, he sees within himself a faint flame, just as she said.
It is in this way that his eternal struggle alongside the girl begins.
(Source: AnimeNFO)
i second thatquote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand die nog een goede film kan aanraden a la
5 cm per second
the girl who leaped time
voices from a distant star
the place promised in our early days
howl's moving castle
spirited away.
Star Warsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand die nog een goede film kan aanraden a la
5 cm per second
the girl who leaped time
voices from a distant star
the place promised in our early days
howl's moving castle
spirited away.
SHANAquote:
Gurren Lagannquote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
Download het nu, Net als Gurren lagann en Last exile.
Waarom kan je niet downloaden?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef Qunix het volgende:
Nooooooooo Tomodachi subs is down en toch heel veel seeds voor nieuwe FMA en ik kan niet downloaden
Kom jij op de website?quote:
Inbox!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kom jij op de website?
tomodachi-subs
Tevens leuk om te weten: http://en.wikipedia.org/w(...)ies_by_episode_count
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |