Ziet er mooi uitquote:Op zondag 23 mei 2010 02:09 schreef Avey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)n_shortfilms?start=0
Echt waar?? Wow, gefeliciteerdquote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
Vreemd
Mag ik een verrassingsmenu?
Wat lust u niet?
Ik ben zwanger..
Ik zei dus
Sjeezus Gristus wat ben jij vruchtbaar zeg! Of je kan verrekte goed mikken!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
Vreemd
Mag ik een verrassingsmenu?
Wat lust u niet?
Ik ben zwanger..
Ik zei dus
Gooi er maar uit wat je kwijt wilt, hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Vanyel het volgende:
Moe moe moe, maar dat begon eigenlijk al toen we nog aan t insemineren waren, dus ging heel snel.
Wil je ook weten dat mijn buik opgezet is doordat mijn darmen uitzetten of gaat dat te ver?
Allebei van 't eerste een beetje denk ik. Was de eerste pogingquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef lezzer het volgende:
Sjeezus Gristus wat ben jij vruchtbaar zeg! Of je kan verrekte goed mikken!![]()
-of was je al jaren bezig zonder dat wij dat wisten?-
Naja, ik typte op mijn telefoon en dan ben ik meestal wat korter van stof, maar je spijsvertering verandert vrijwel direct, gaat langzamer, en in mijn geval betekent dat in elk geval een heel opgeblazen gevoel en dus uitpuilende buik. Ik lijk wel zwanger!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Maarruh.... darmen uitzetten? Is dat normaal bij een zwangerschap? Ik weet wel dat je buik gaat uitzetten als het kindje gaat groeien (duh) maar als je net zwanger bent?
Anders ik wel. Maar eerst duim ik nog dat ie nog even blijft plakken. Nog een hele hoop kansen om mis te gaan nu.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef wonderer het volgende:
Vanyel! Goed zeg. Ik duim voor je dat het een makkelijke wordt
Welneequote:Op zondag 23 mei 2010 23:07 schreef lezzer het volgende:
Sinds ik ben gestopt met roken zie ik er eigenlijk altijd uit of ik 4 maanden zwanger ben
Ik vind het ook wel kick-assquote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij alleen positiviteit. Baat het niet, dan schaadt het niet! Vind het ook kick-ass dat je een kind wil/krijgt. Homoouders ftw
.
Dat soort mensen heb ik het nog niet verteld. Die zien het vanzelf over een tijdje, maar ik ga ervan uit dat ik die niet in mijn vriendenkring heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
Ik ook hoor! Zijn er al mensen geweest die hebben lopen zeuren dat een kind een vader nodig heeft en zo?
Hey, nu ben ik zeker van plan je boek op te zoeken als ik terug in NL ben! Klinkt erg interessant!quote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
Deze al gelezen trouwens? : http://www.expreszo.nl/content/headlines/3420
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hey, nu ben ik zeker van plan je boek op te zoeken als ik terug in NL ben! Klinkt erg interessant!
Coming out bij m'n ouders vond ik het moeilijkste dat ik ooit in m'n leven moest doen. Ik had al moeite om het voor mezelf te accepteren, laat staan om het aan anderen te vertellen. Ik was dan ook 24 toen ik eindelijk m'n coming out had.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef skunkasaur het volgende:
Goed subject change lol.
Coming out?
Wat ik ook van plan ben als ik weer in thuis ben is mijn ouders maar eens in te gaan lichten over het feit dat ik meisjes toch eigenlijk wel leuker vind dan jongens. Ook niet eerlijk om ze dat niet te vertellen![]()
Hoe ging dat bij jullie?
10 voor 8 in de trein. Nog een paar maanden, dan houdt het hopelijk op.quote:
Je hebt nu al zin in je zwangerschapsverlof?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
10 voor 8 in de trein. Nog een paar maanden, dan houdt het hopelijk op.
Ga je voor een andere bureau werken? Of een andere opdracht?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Allebei!
Naar het eerste keek ik al uit voor we goed en wel begonnen waren
En vanavond songfestivalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
* lezzer heeft een jaren 80 zender op staan en swingt het kantoor door
Sieneke donderdag pasquote:
quote:
O ja het werkt allemaal anders he tegenwoordigquote:
Minpunten, die kan je krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
O ja het werkt allemaal anders he tegenwoordig. Ik heb er echt totaal niets mee, nooit gehad en zal er nooit wat mee krijgen ook.
Laat maar lieverd, zij snapt dat toch helemaal niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gelooft me zeker ook niet als ik zeg dat er een paar toffe goede nummers tussenzitten?
Ik stap over naar de werkgever waar ik nu zit, maar dan op een andere functie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:04 schreef lezzer het volgende:
Ga je voor een andere bureau werken? Of een andere opdracht?
Ja, en waarom zien we jou dan eigenlijk niet in ESF?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef wonderer het volgende:
Maar ESF is toch voor homo's, niet voor tommies?
Vanuit een detachering ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik stap over naar de werkgever waar ik nu zit, maar dan op een andere functie.
Omdat ik het hier niet kan kijken dus dan heeft het weinig zinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en waarom zien we jou dan eigenlijk niet in ESF?
Ja hoor, toen ik nog in Nederland woonde, keek ik welquote:
Omdat wonderer nu een Amerikaan is. Die heeft niks meer met Europa van doen. Hij denkt nu ook dat Amsterdam een land is enzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en waarom zien we jou dan eigenlijk niet in ESF?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij denkt nu ook dat Amsterdam een land is enzo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat wonderer nu een Amerikaan is. Die heeft niks meer met Europa van doen. Hij denkt nu ook dat Amsterdam een land is enzo.
ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef lezzer het volgende:
Vanuit een detachering ofzo?
Do tell!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef wonderer het volgende:
Gesprek met de chirurg was... zeer interessant.
Ik ga even een blogpostje maken, dan pleur ik die hier wel even neerquote:
24. Nogal laat dus ook. Ik heb een hele tijd geweten (of gedacht) dat ik bi was, maar dat alleen aan vrienden verteld. Had ook een vriendje toenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:46 schreef Qebbel het volgende:
Vanyel gefeliciteerd! Wat superleuk!![]()
@ Skunk, hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik vond het ook doodeng om aan mijn ouders te vertellen! Maar is toch allemaal goed gegaan! Heb het op Sinterklaasavond verteld in een restaurant.'t Was wel een opluchting idd!
Meld je aan voor nieuwe programma KRO's Uit de Kast! Ze zoeken nog mensen! Heeele originele manier![]()
. Grapje hoor. Is v.a. morgen op tv, geloof ik.
http://blog.nietoverdrijven.com/?p=1754 ww = boobiesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga even een blogpostje maken, dan pleur ik die hier wel even neer
Da's hartstikke positief!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?p=1754
Ik maak er niet echt een gewoonte van om naar mijn eigen te kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Goed verhaal. Overigens hebben de meeste vrouwen geen gelijke borsten, dat valt mij nou wel op
Meestal is links groter. Rechtshandigen gebruiken hun rechterarm meer en trainen zo dus wat vet van hun rechterborst af.
Ik kijk wel vaak naar de borst(en) van vrouwen, maar da's meer van "wow, ik wou dat ik van die kleintjes had" of "die mag blij zijn dat ze niet trans is, die krijg je nooit weggewerkt".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Kijk maar eens goed naar die van een ander. Of vind je die ook totaal oninteressant?
Soms kijk ik wel eens naar een naakte vrouw en probeer te begrijpen wat anderen daar in zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Vanyel het volgende:
So, das eigen perspectief!
Ik bekijk die meestal anders
Mag ik, mag ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Gek mens!
Wil je graag dat we het je uitleggen?
Ik merkte vandaag dus dat ik echt anders begin te ruiken, veel sterkerquote:Daarenboven ruiken de meeste mannen sterker/viezer, dat staat me ook tegen.
Nou ja, het stinktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Dat verbaast me niks met die hormonen. Wat vind je daarvan?
quote:
tof dat de chirurg zo relaxed wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?p=1754 ww = boobies
QFTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Vanyel het volgende:
Het begint al met het gebrek aan haar, dat maakt een vrouw voor mij heul veul aantrekkelijker dan een man. Daarenboven ruiken de meeste mannen sterker/viezer, dat staat me ook tegen.
Een (twee) van de leukere dingen aan een vrouwenlichaam vind ik dus juist de borsten. Zacht, mooi, sexy en groot plezier om mee te fröbelen. Dat geldt uiteraard niet voor elke borst, maar mijn schatje heeft een heel fijn stel.
Klinkt niet best, wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
kut zooi... met overspanningsverschijnselen naar huis gestuurd
Al die psychische shit wat al jaren loopt... Net begonnen met anti depressiva wat gevoel nu ff aan oppervlakte gooit, druk met therapie daarmee, druk met proberen rug in orde te krijgen (zondag weer rugspasme gehad) en dat gedoe op mijn werk....quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Klinkt niet best, wat is er gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |