ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef lezzer het volgende:
Vanuit een detachering ofzo?
Do tell!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef wonderer het volgende:
Gesprek met de chirurg was... zeer interessant.
Ik ga even een blogpostje maken, dan pleur ik die hier wel even neerquote:
24. Nogal laat dus ook. Ik heb een hele tijd geweten (of gedacht) dat ik bi was, maar dat alleen aan vrienden verteld. Had ook een vriendje toenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:46 schreef Qebbel het volgende:
Vanyel gefeliciteerd! Wat superleuk!![]()
@ Skunk, hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik vond het ook doodeng om aan mijn ouders te vertellen! Maar is toch allemaal goed gegaan! Heb het op Sinterklaasavond verteld in een restaurant.'t Was wel een opluchting idd!
Meld je aan voor nieuwe programma KRO's Uit de Kast! Ze zoeken nog mensen! Heeele originele manier![]()
. Grapje hoor. Is v.a. morgen op tv, geloof ik.
http://blog.nietoverdrijven.com/?p=1754 ww = boobiesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga even een blogpostje maken, dan pleur ik die hier wel even neer
Da's hartstikke positief!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?p=1754
Ik maak er niet echt een gewoonte van om naar mijn eigen te kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Goed verhaal. Overigens hebben de meeste vrouwen geen gelijke borsten, dat valt mij nou wel op
Meestal is links groter. Rechtshandigen gebruiken hun rechterarm meer en trainen zo dus wat vet van hun rechterborst af.
Ik kijk wel vaak naar de borst(en) van vrouwen, maar da's meer van "wow, ik wou dat ik van die kleintjes had" of "die mag blij zijn dat ze niet trans is, die krijg je nooit weggewerkt".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Kijk maar eens goed naar die van een ander. Of vind je die ook totaal oninteressant?
Soms kijk ik wel eens naar een naakte vrouw en probeer te begrijpen wat anderen daar in zienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Vanyel het volgende:
So, das eigen perspectief!
Ik bekijk die meestal anders
Mag ik, mag ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Gek mens!
Wil je graag dat we het je uitleggen?
Ik merkte vandaag dus dat ik echt anders begin te ruiken, veel sterkerquote:Daarenboven ruiken de meeste mannen sterker/viezer, dat staat me ook tegen.
Nou ja, het stinktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Dat verbaast me niks met die hormonen. Wat vind je daarvan?
quote:
tof dat de chirurg zo relaxed wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?p=1754 ww = boobies
QFTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:16 schreef Vanyel het volgende:
Het begint al met het gebrek aan haar, dat maakt een vrouw voor mij heul veul aantrekkelijker dan een man. Daarenboven ruiken de meeste mannen sterker/viezer, dat staat me ook tegen.
Een (twee) van de leukere dingen aan een vrouwenlichaam vind ik dus juist de borsten. Zacht, mooi, sexy en groot plezier om mee te fröbelen. Dat geldt uiteraard niet voor elke borst, maar mijn schatje heeft een heel fijn stel.
Klinkt niet best, wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
kut zooi... met overspanningsverschijnselen naar huis gestuurd
Al die psychische shit wat al jaren loopt... Net begonnen met anti depressiva wat gevoel nu ff aan oppervlakte gooit, druk met therapie daarmee, druk met proberen rug in orde te krijgen (zondag weer rugspasme gehad) en dat gedoe op mijn werk....quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Klinkt niet best, wat is er gebeurd?
Het gaat niet echt om hoog/laag, meer het timbre. Marc Marie Huijbrechts klinkt tenslotte ook mannelijk en Adele Bloemendaal vrouwelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is je stem op dit moment niet eens echt veel hoger dan mijn stem.
Ik ken jouw moeder nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef Vanyel het volgende:
Mijn moeder klinkt anders knap mannelijk hoor
Ohquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Joh. Zal ik je eens voorstellen?
Eigenlijk bedoelde ik heel cryptisch leg eens uit, dat timbreverhaal en het verschil met hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja. Puur eigen ervaring hoor, ik weet niet of het wetenschappelijk gezien ook zo zit."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
dat dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg die spoiler. Niet bestemd voor Lezzer
.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:Pottentopic ja! Gedraag jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel daar eens wat meer over?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik klikte er natuurlijk gewoon opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:
Oh, en ook nog gewoon visueel gaan vertellen hoe of wat hè
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Die haalt 'm meteen uit z'n broek en doet het voor of wat?
Als je niet weet waar het over gaat...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:13 schreef lezzer het volgende:
Oh, en ook nog gewoon visueel gaan vertellen hoe of wat hè
Die kan nogal beeldend vertellen, waarbij hij zijn lichaam ook gebruikt om het een en ander uit te beelden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Die haalt 'm meteen uit z'n broek en doet het voor of wat?
Jij denkt dat ik dat niet weet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat...
Op zich is de term deepthroat ook wel selfexplanatory.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat niet weet?
Ik kom wel uit de provincie, maar het is hier ook 2010 hoor
Ik bedoel, als je die spoiler niet gelezen had. Ik heb geprobeerd om het subtiel te verwoorden, maar als je wel weet waar het over gaat, toch duidelijk te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat niet weet?
Ik kom wel uit de provincie, maar het is hier ook 2010 hoor
Selfsexplanatory!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich is de term deepthroat ook wel selfexplanatory.
Ik vond deze eigenlijk ook wel lollig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef lezzer het volgende:
Ik klik op alle spoilers, want meestal staan daar lollige dingen in
woehoe slechte grapquote:
Onvoorstelbaar ja, dat je gewoon blij bent met een werkende pc.quote:
Dat dus.quote:
Ik heb niet zo vaak seksuele dromen, maar vannacht (nou ja, vanochtend) was het met iemand van wie ik dacht dat ik hem niet meer interessant vond.quote:
Volgens mij is er niks normaler dan dat soort dromen over anderen dan je partner te hebben. Ik ben een sukkel die dan droomt van een beginnende geile uitspatting om me vervolgens tijdens de droom al schuldig te voelen en dus niet door te zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niet zo vaak seksuele dromen, maar vannacht (nou ja, vanochtend) was het met iemand van wie ik dacht dat ik hem niet meer interessant vond.
Is het trouwens normaal dat je tijdens dat soort dromen aan je huidige partner denkt?
Nou ja, ik zet wel door, maar Brad duikt meestal wel op, heheh. Overigens zijn de echt erotische dromen wel altijd met hem (en de standaard gedachte is altijd "woei, het doet geen pijn"quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks normaler dan dat soort dromen over anderen dan je partner te hebben. Ik ben een sukkel die dan droomt van een beginnende geile uitspatting om me vervolgens tijdens de droom al schuldig te voelen en dus niet door te zetten.
Zoo zonde!
Wel leuke plaatjes hoor, Qebbel
Hmmquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:22 schreef Qebbel het volgende:
Ff tussendoor hoor; het lesbo-gehalte van het topic omhoog houden![]()
Michelle Rodriquez![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |