quote:Op maandag 24 mei 2010 18:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hey, nu ben ik zeker van plan je boek op te zoeken als ik terug in NL ben! Klinkt erg interessant!
Coming out bij m'n ouders vond ik het moeilijkste dat ik ooit in m'n leven moest doen. Ik had al moeite om het voor mezelf te accepteren, laat staan om het aan anderen te vertellen. Ik was dan ook 24 toen ik eindelijk m'n coming out had.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef skunkasaur het volgende:
Goed subject change lol.
Coming out?
Wat ik ook van plan ben als ik weer in thuis ben is mijn ouders maar eens in te gaan lichten over het feit dat ik meisjes toch eigenlijk wel leuker vind dan jongens. Ook niet eerlijk om ze dat niet te vertellen![]()
Hoe ging dat bij jullie?
10 voor 8 in de trein. Nog een paar maanden, dan houdt het hopelijk op.quote:
Je hebt nu al zin in je zwangerschapsverlof?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
10 voor 8 in de trein. Nog een paar maanden, dan houdt het hopelijk op.
Ga je voor een andere bureau werken? Of een andere opdracht?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Allebei!
Naar het eerste keek ik al uit voor we goed en wel begonnen waren
En vanavond songfestivalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
* lezzer heeft een jaren 80 zender op staan en swingt het kantoor door
Sieneke donderdag pasquote:
quote:
O ja het werkt allemaal anders he tegenwoordigquote:
Minpunten, die kan je krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
O ja het werkt allemaal anders he tegenwoordig. Ik heb er echt totaal niets mee, nooit gehad en zal er nooit wat mee krijgen ook.
Laat maar lieverd, zij snapt dat toch helemaal niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gelooft me zeker ook niet als ik zeg dat er een paar toffe goede nummers tussenzitten?
Ik stap over naar de werkgever waar ik nu zit, maar dan op een andere functie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:04 schreef lezzer het volgende:
Ga je voor een andere bureau werken? Of een andere opdracht?
Ja, en waarom zien we jou dan eigenlijk niet in ESF?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef wonderer het volgende:
Maar ESF is toch voor homo's, niet voor tommies?
Vanuit een detachering ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik stap over naar de werkgever waar ik nu zit, maar dan op een andere functie.
Omdat ik het hier niet kan kijken dus dan heeft het weinig zinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en waarom zien we jou dan eigenlijk niet in ESF?
Ja hoor, toen ik nog in Nederland woonde, keek ik welquote:
Omdat wonderer nu een Amerikaan is. Die heeft niks meer met Europa van doen. Hij denkt nu ook dat Amsterdam een land is enzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en waarom zien we jou dan eigenlijk niet in ESF?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij denkt nu ook dat Amsterdam een land is enzo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat wonderer nu een Amerikaan is. Die heeft niks meer met Europa van doen. Hij denkt nu ook dat Amsterdam een land is enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |