Gokje op VMBO basisquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien heb ik nu even gemist welke opleiding/school je nu doet...
Havo5.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien heb ik nu even gemist welke opleiding/school je nu doet...
Daar kan ik toch nix aan doen???quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een post van je gezien voordat dit topic hier werd neer gezet
o godquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 zijn van mij
eigenlijk 3 maar d\ik heb er 1 gedelete omdat iemand anders een fout had gemaakt
samenvatting = drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
o god
wil ik überhaupt weten waar het over gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
whut??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
samenvatting = drank maakt meer kapot dan je lief is
O die oetlul!quote:SPOILER
maar dat weet je toch, over die gast zijn username die kut was of was dat weer iemand anders
Ik heb al een man, dus dat is het niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef sp3c het volgende:
waar hadden we het over
dingetje moet in het leger want daar vind ze veel leuke mannen
als je teveel op hebt lees je niet zo goed!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
O die oetlul!
maar die drank snap iknog niet?
of de mod!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef Gierigesloeber het volgende:
Haha, ik denk dat de helft van mijn note's is gepost als ik ladderzat ben
Dan welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al een man, dus dat is het niet.
oeh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef sp3c het volgende:
waar hadden we het over
dingetje moet in het leger want daar vind ze veel leuke mannen
Hoezo dan wel? Zijn de mannen daar zo geweldig dan?quote:
ow dan moet je thuis blijven en de huishouding doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al een man, dus dat is het niet.
heb je het nu weer over mij of over jou?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je teveel op hebt lees je niet zo goed!
moet je niet serieus gaan lopen doen op de interwebz!einz!1
Nee hoor. We leven tegenwoordig in een prachtige samenleving waar man en vrouw beide huishoudelijke taken doen en waarbij er geen mannen of vrouwen beroepen meer bestaan maar waar iedereen gewoon kan doen wat hij of zij wilt doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow dan moet je thuis blijven en de huishouding doen
Sowieso, en anders na 2 weken in het bos zeker wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo dan wel? Zijn de mannen daar zo geweldig dan?
Dus jij vind dat we vrouwen mogen slaan? Zo geemancipeerd ben ik dan weer welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. We leven tegenwoordig in een prachtige samenleving waar man en vrouw beide huishoudelijke taken doen en waarbij er geen mannen of vrouwen beroepen meer bestaan maar waar iedereen gewoon kan doen wat hij of zij wilt doen!
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Sowieso, en anders na 2 weken in het bos zeker wel.
Ja hoor, nooit een probleem van gemaakt. Ik houd alleen niet van huishoudelijk geweld, en zeker niet in relaties waarin de man sterker dan de vrouw is. En dat is natuurlijk gewoon een punt, meestal is de man sterker dan de vrouw. En dan is het oneerlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dus jij vind dat we vrouwen mogen slaan? Zo geemancipeerd ben ik dan weer wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |