quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef GradusJansen het volgende:
ik zöl ze allebie wa geavn, nich met de riek mear met de klavotz
joa nen luk nen ongelukkig ploatechie en ie kunt vant hoar van den rechtse alderbaarstens good strotouw maaknquote:
pedo (L)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef Deceit het volgende:
Ik heb alle 3 de seizoenen op dvd en de film!
(L)
Marokkaanse.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Bombshell het volgende:
Die turkse is leuk die zou ik maar wat graag in haar poepert nemen!
Vind je dat niet eng? Ik zie op je profiel dat je al 91 bent en veel oudjes vinden reptielen eng dacht ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
In Amsterdam-Noord is niets wat het lijkt. Een avond oppassen is niet zomaar een avond oppassen en een doorsnee rijtjeshuis blijkt een complete reptielenverzameling te herbergen.
Begint al goed
Eng is leuk manquote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef LelijkeGraftak het volgende:
[..]
Vind je dat niet eng? Ik zie op je profiel dat je al 91 bent en veel oudjes vinden reptielen eng dacht ik.
Ik stel me jou voor als de moeder van Desie.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook leuk vind: ik heb in Amsterdam Noord gewoond dus misschien zie ik nog bekende plekken.
Ik ben hip dus als die moeder hip isquote:Op maandag 3 juni 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik stel me jou voor als de moeder van Desie.
Die trap was de trap naar hun flat.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Er is helemaal niet zo een metrostation in Amsterdam Noord
Dat zal leuk zijn!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Komt zometeen die slang en vreet die kat op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben veel mooier man.
Ik dacht eerst ze doet em tegen de kachel, maar die stond zeker niet aanquote:
Oh, dit is ook Dolly Parton?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet altijd, maar wel altijd Dolly Parton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Oh wacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]Ah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben haar flink gemarteld natuurlijk, maakt het vlees lekker!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Ja hoor tuurlijk neemt ze 118Gebakken Imelda.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Gadver die bebloede doeken daar in de hoek.
Nee door een kleurspoelingquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Heur haar is groen geworden dat ze die hoofddoek om heeft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja, al poets je 100x je tanden, dat ruik je.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef Pietepietje het volgende:
Alsof hij nu niet zou ruiken dat ze rookt
Ja idd, niet rokers ruiken dat sowieso meteen, smerige geur.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef Pietepietje het volgende:
Alsof hij nu niet zou ruiken dat ze rookt
Je zou hier als man eens binnen moeten lopen, dan worden die vrouwen boosquote:
Inderdaad niet de leukstequote:
Ik ken dat nummer nog wel jaquote:
Nee ken ik niet. Lisa Lopes ken ik wel. Het klonkt net een beetje Oosters eigenlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer nog wel jaLisa Lopes dacht ik, die dooie van TLC, Block Party.
Oh doet hij echt mee? Ik dacht dat het een geintje wasquote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Derde seizoen pas. Over acht afleveringen begint dat.
Kan toch? Anders moet je de sleutel zoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef Paxcon het volgende:
Ze bellen eerst aan om vervolgens zelf te openen
Achjaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Kan toch? Anders moet je de sleutel zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |