Thx, hoe kon ik dat nou weer over het hoofd zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Overige baten en lasten, zoals interestkosten
[..]
Aldus wiki
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef CitizenKane het volgende:
Succes allen! Hopelijk hoeven we na vandaag nooit meer die suffe cartoons van uitgeverij stoffels te zien!
Haha ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef CitizenKane het volgende:
Succes allen! Hopelijk hoeven we na vandaag nooit meer die suffe cartoons van uitgeverij stoffels te zien!
Wow das ook nog vroeg ik ga om 10 over 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:03 schreef Florence. het volgende:
[..]
half 12?
gaat iedereen extra vroeg naar school ofzo. ik vertrek om 5 voor 1 ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Nog snel een keer de vraag omdat een vriend en ik het beide niet meer weten
Aflossingen hoort bij de liquiditeit of niet ???
\quote:
Ja weet ik maar er zit ook een Florence bij mij in de klas dus even vragenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef arucard het volgende:
Ja ligt er toch aan hoe dicht je bij je school woont en niet op welke school je zit?
Bij liquiditeit is het inderdaad met belasting, maar alleen de inkomsten/uitgaven waar belasting mee gemoeid is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
\
Maar liqwuiditeit is altijd met belasting ,maar over dit doe je geen belasting toch lijkt me?
Oke topiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:35 schreef leRomein het volgende:
[..]
Bij liquiditeit is het inderdaad met belasting, maar alleen de inkomsten/uitgaven waar belasting mee gemoeid is.
Haha, het was inderdaad vaag o_o;; ..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
die opgaven op de eerste bladzijden?
Wot de fok, het is toch geen Nederlands toets ofwel![]()
![]()
IK ga in ieder geval klagen.. vraagstelling was me - en 60 anderen - veel te vaag
Zeer mee eens. Vooral die eerste opdracht idd. Als ik het zo terugkijk op het antwoordmodel heb ik de rest overigens wel goed gedaan. Alleen bij die opdracht waar je de brutolasten in een figuur moet tekenen heb ik de lijn te laag getekend (zelfde oorsprong als lijn 1). Dat kost me twee puntenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
die opgaven op de eerste bladzijden?
Wot de fok, het is toch geen Nederlands toets ofwel![]()
![]()
IK ga in ieder geval klagen.. vraagstelling was me - en 60 anderen - veel te vaag
Dan ben ik toch blij met onze leraar, die maakte altijd lange toetsen waardoor nu volgens mij iedereen ruim op tijd klaar was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef hemelsblauw het volgende:
Maar ik vond het wel erg lang, misschien dat ik daar over ga klagen. Er waren mensen in mijn klas die het niet af kregen.
Hij was vrij lang inderdaad. Bij ons heeft iedereen op 5 na (stuk of 60 leerlingen dus) tot het eind nodig gehad. Geen tijd om nog een keer door te kijken ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef hemelsblauw het volgende:
Maar ik vond het wel erg lang, misschien dat ik daar over ga klagen. Er waren mensen in mijn klas die het niet af kregen.
Als je de stof kent, kun je het meestal gewoon maken. Tenzij je met 3 rekenmachines zit en alles op gaat zoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef hemelsblauw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |