kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Florence. het volgende:
even voor de zekerheid!
jongens, bij examens oefenen kwam ik best vaak vragen over de product levenscyclus tegen.
maar dat hoort toch bij marketing & is dus geen examenonderwerp voor ons (die cyclus)?
Overige baten en lasten, zoals interestkostenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef garidas het volgende:
vwo 2005 eerste tijdvak bron 9 staat een winst/verliesrekening met een nettowinst voor belasting van -2.15 mil en een bedrijfsresultaat van -0,57 mil.
Waardoor wordt dit verschil veroorzaakt?????
Aldus wikiquote:Berekening van de winst
Men berekent de winst door eerst het bedrijfsresultaat te berekenen. Dit is het verschil tussen omzet en kosten, waarbij afschrijvingen tot de kosten moeten worden gerekend. Wanneer men dit bedrijfsresultaat corrigeert voor overige baten en lasten, bijvoorbeeld rente, dan verkrijgt men de winst voor aftrek van belasting (fiscale winst). Wanneer men hierover belasting betaalt, dan resulteert de winst na belasting (economische winst).
Is inderdaad geen examenstof, ik kwam ze ook tegen en heb het even gecheckt in het syllabusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Florence. het volgende:
even voor de zekerheid!
jongens, bij examens oefenen kwam ik best vaak vragen over de product levenscyclus tegen.
maar dat hoort toch bij marketing & is dus geen examenonderwerp voor ons (die cyclus)?
Thx, hoe kon ik dat nou weer over het hoofd zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Overige baten en lasten, zoals interestkosten
[..]
Aldus wiki
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef CitizenKane het volgende:
Succes allen! Hopelijk hoeven we na vandaag nooit meer die suffe cartoons van uitgeverij stoffels te zien!
Haha ja inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef CitizenKane het volgende:
Succes allen! Hopelijk hoeven we na vandaag nooit meer die suffe cartoons van uitgeverij stoffels te zien!
Wow das ook nog vroeg ik ga om 10 over 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:03 schreef Florence. het volgende:
[..]
half 12?
gaat iedereen extra vroeg naar school ofzo. ik vertrek om 5 voor 1 ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Nog snel een keer de vraag omdat een vriend en ik het beide niet meer weten
Aflossingen hoort bij de liquiditeit of niet ???
\quote:
Ja weet ik maar er zit ook een Florence bij mij in de klas dus even vragenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef arucard het volgende:
Ja ligt er toch aan hoe dicht je bij je school woont en niet op welke school je zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |