Bij liquiditeit is het inderdaad met belasting, maar alleen de inkomsten/uitgaven waar belasting mee gemoeid is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:21 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
\
Maar liqwuiditeit is altijd met belasting ,maar over dit doe je geen belasting toch lijkt me?
Oke topiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:35 schreef leRomein het volgende:
[..]
Bij liquiditeit is het inderdaad met belasting, maar alleen de inkomsten/uitgaven waar belasting mee gemoeid is.
Haha, het was inderdaad vaag o_o;; ..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
die opgaven op de eerste bladzijden?
Wot de fok, het is toch geen Nederlands toets ofwel![]()
![]()
IK ga in ieder geval klagen.. vraagstelling was me - en 60 anderen - veel te vaag
Zeer mee eens. Vooral die eerste opdracht idd. Als ik het zo terugkijk op het antwoordmodel heb ik de rest overigens wel goed gedaan. Alleen bij die opdracht waar je de brutolasten in een figuur moet tekenen heb ik de lijn te laag getekend (zelfde oorsprong als lijn 1). Dat kost me twee puntenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
die opgaven op de eerste bladzijden?
Wot de fok, het is toch geen Nederlands toets ofwel![]()
![]()
IK ga in ieder geval klagen.. vraagstelling was me - en 60 anderen - veel te vaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |