Wat dan ook klopt omdat ze over zijn gegaan op kunststoffen pasjesquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze je na 6 maanden laten melden bij het CBR om je rijbewijs weer op te halen en dat ze hem dan voor je neus in de fik steken met de mededeling dat je nooit meer zo'n roze papiertje gaat krijgen van ze.
Dat wil niet als hij een pasje heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze je na 6 maanden laten melden bij het CBR om je rijbewijs weer op te halen en dat ze hem dan voor je neus in de fik steken met de mededeling dat je nooit meer zo'n roze papiertje gaat krijgen van ze.
Baas van TS:quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ben wel benieuwd hoe je baas reageerde op het feit dat je de komende 6 maand je werk niet kunt uitvoeren!
Als het mijn medewerker zou zijn absoluut!quote:
't Is heel simpel: TS komt niet op z'n werk, dat is werkweigering, wat reden is voor ontslag op staande voet.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het mijn medewerker zou zijn absoluut!
Niet meer zuipen als je nog moet autorijden is een heel goed idee.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
Wij weten het allemaal, jij blijkt toch echt de enige te zijn die het niet weet. Ga niet zo zielig lopen janken dat mensen hun stomme opmerkingen voor zich moeten houden maar kap met dat domme, asociale, egoistische en lamzakkerige gedrag...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat ik erg stom ben geweest. Maar ik heb deze toppic geopend om andere reden. Dus hou aub je opmerkingen voor je!
Waarom? Je verdient het. Maar goed, ga je nog een serieus antwoord geven op mijn vraag?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat ik erg stom ben geweest. Maar ik heb deze toppic geopend om andere reden. Dus hou aub je opmerkingen voor je!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Dus dit is de derde keer dat je gepakt bent? En er dan vanuit gaan dat je al die andere keren niet gepakt bent...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete.
Het is best een normale en serieuze vraag hoe je baas hierop reageerde...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Dit dusssssssquote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik hoop dat ze je rijbewijs voor de rest van je leven afpakken. Figuren als jij horen niet op de openbare weg thuis. Kneus dat je bent.
Denk je nou echt dat mensen hier een idioot die al drie keer gepakt is voor dronken rijden (en het dus waarschijnlijk nog veel vaker gedaan heeft) weer de weg op willen helpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Onbetaalbaar dit. Vouw jezelf om een boom, gek!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Het is niet de eerste keer (zeg je zelfquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Hey! Ik hoef die gek niet op m'n nek!quote:
Als je dronken rijd dan heb ik het idee dat je totaal geen ballen hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef gateway het volgende:
hoop dat TS het lef heeft hiet gewoon verder te posten en dat wij ook eens meekrijgen hoe het verder gaat
de rest is nu lallend zijn auto overdwars in een boom aan het parkeren.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Frank_1981 het volgende:
zijn er mensen met soortgelijke probleem?? of ben ik de enigste hier...
Ten eerste je bent niet de enigste je bent mogelijk de enige. Ik vind je helemaal niet enig, ik vind je eigenlijk gewoon een niet nadenkende lulquote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Frank_1981 het volgende:
En als je drinkt, rij je nietquote:Op maandag 17 mei 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ten eerste je bent niet de enigste je bent mogelijk de enige. Ik vind je helemaal niet enig, ik vind je eigenlijk gewoon een niet nadenkende lul
En om je vraag te beantwoorden, ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar als ik rijd drink ik geen druppel alcohol. Simpel zat
Met een beetje pech een permanente rijontzegging?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Frank_1981 het volgende:
Nee voor mij geen drank meer... Trots ben ik zeker niet maar zou wel willen wat ik allemaal nog kan verwachten.
Ja en de rest. Als dit al je 3e keer wordt heb je echt een probleem.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef tehoef het volgende:
http://www.2link.nl/overtredingen/alcoholovertredingen.htm
650 euro plus 6 maanden rijontzegging
TS is een mongool die wat mij betreft zijn rijbewijs gewoon nooit meer terug zou moeten krijgen... maar bij 3x de toegestane hoeveelheid hebben we het over <10 biertjes. Dat is royaal teveel om te mogen rijden (en terecht!) maar normaal gesproken nog lang niet bezopen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. Ronduit asociaal om bezopen achter het stuur te kruipen. Rijd jezelf fijn dood, prima, maar neem daar een ander niet in mee.
Helaas zijn de straffen VEEL te laag, nooit meer autorijden + 30.000 euro boete lijkt me een goed begin.
Mongolen die >100 rijden waar je 50 mag ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja en de rest. Als dit al je 3e keer wordt heb je echt een probleem.
En terecht. Over hardrijden mag ik niets zeggen, maar met zoveel drank op achter het stuur is gewoon dom.
Hoe reageerde je baas?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Frank_1981 het volgende:
Nee voor mij geen drank meer... Trots ben ik zeker niet maar zou wel willen wat ik allemaal nog kan verwachten.
Idd. Ik kan me voorstellen dat je in enkele gevallen de snelheidslimiet behoorlijk overtreed(medische noodgevallen, zéér dramatische gevallen zoals gijzeling van direct famielid ofzo) maar er rijden teveel mensen rond die het normaal vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mongolen die >100 rijden waar je 50 mag ook.
Op die dag lach je de ballen uit je broek. Je zit dan tussen de lui die minimaal 1 krat per dag zuipen en de mooiste verhalen hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Frank_1981 het volgende:
Net of je altijd netjes aan de limiet moet houden. Ja moet wel maar schiet niet op. Net of jij nooit is wat verder het gas intrapt. Moraal ridders hier altijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
als je dit serieus meent ben je een nog grotere grafmongool dan TSquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:46 schreef capricia het volgende:
Ach, ik zie teveel drank op hebben achter het stuur hetzelfde als bumperkleven of te hard rijden.
Er gaan nog altijd meer mensen dood aan snelheidsovertredingen dan aan drank op achter het stuur.
Ja eehh dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:46 schreef capricia het volgende:
Er gaan nog altijd meer mensen dood aan snelheidsovertredingen dan aan drank op achter het stuur.
Je denkt wel heel simplistisch. Rijden onder invloed wordt door de wet gezien als een misdrijf. En dat is niet voor niets. Ook van een heel andere orde dus dan snelheidsovertredingen en bumperkleven. Een belachelijke vergelijking die je maakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:46 schreef capricia het volgende:
Ach, ik zie teveel drank op hebben achter het stuur hetzelfde als bumperkleven of te hard rijden.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. Ronduit asociaal om bezopen achter het stuur te kruipen. Rijd jezelf fijn dood, prima, maar neem daar een ander niet in mee.
Helaas zijn de straffen VEEL te laag, nooit meer autorijden + 30.000 euro boete lijkt me een goed begin.
Absoluut niet. Je bent gewoon een klootzak en dat moet je voelen! Continue!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik hoop voor jou dat je dit niet meentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:46 schreef capricia het volgende:
Nou, met alcohol op vind ik nog niet eens het meest domme.. Na een paar dagen van 16 uur werken naar huis rijden terwijl je totaal gesloopt bent is nog dommer. In slaap vallen achter het stuur.. Gister met 4 collega's erover gehad en we hadden het allemaal wel eens meegemaaktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je dit niet meentHet was laat, dus denk er gerust nog eens over na.
Ja, hard rijden en bumperkleven is slecht, maar met alcohol op achter het stuur vind ik het meest domme wat je kunt doen...
er zijn hele praatgroepen voor mensen met jou probleem joh. anoniem ook nogquote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Frank_1981 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, met alcohol op vind ik nog niet eens het meest domme.. Na een paar dagen van 16 uur werken naar huis rijden terwijl je totaal gesloopt bent is nog dommer. In slaap vallen achter het stuur.. Gister met 4 collega's erover gehad en we hadden het allemaal wel eens meegemaakt
1. Afslag te vroeg genomen en onderaan de afslag "Huh, waar ben ik?"
2. Toeterende auto's achter hem (file was weg voor hem)
3. 2 baantjes naar links doorgeschoven op een 4 baans weg.
en wat doet de politie aan zulke moeie mensen? anyway, ik heb tegenwoordig een slaapzak in mijn auto gelegd.
Of eventueel andersom natuurlijk..quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef trovey het volgende:
Niet meer zuipen als je nog moet autorijden is een heel goed idee.
Tja, dit is FOK! he.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ligt er maar net aan waar. Er zijn zat plaatsen waar dat veilig kan. 50 rijden waar je 30 mag in de buurt van scholen is een voorbeeld van iets wat ik veel gevaarlijker vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |